NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Memmiee sterkte ♡ :(

    @Nog anoniem mijn duimen draaien overuren voor je! Ik gun het jullie zo!!

    @Jolo gaat alles goed? ♡
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja hoor ! Momenteel gaat alles goed hier. Daarnet voor de laatste keer een predictor gebruikt en controlestreep is nu behoorlijk licht omdat de teststreep al de kleur onttrekt en knalt.
    Maandag moet ik nog een keer bloed laten trekken en dinsdag al een eerste vroege echo. Ik blijf wel nog enorm angstig voor opnieuw een mola-zwangerschap...

    Hoe gaat het met jou? :rolleyes:
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  3. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Snap ik dat je daar angstig voor bent!
    Mooi dat je testen zo knallen ♡♡♡
    Nog paar nachtjes en dan weten jullie meer!
    Hier gaat alles goed. Begin eindelijk wat meer vertrouwen te krijgen. Ben echt bang geweest dat het een 'grap' bleek te zijn en het alsnog van ons afgenomen zou worden. Meer omdat het in mijn gevoel te makkelijk is gegaan :oops:
     
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Zeer begrijpelijk !! Ik denk dat ik het ook pas heel laat ga kunnen vatten als dit goed blijft gaan. Ik denk van het moment dat ik een buikje ga beginnen krijgen, het pas 'echt' gaat aanvoelen.
    Nog een 7tal weken en je gaat een wolk van een dochter in je armen hebben ! ❤
     
  5. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dat gevoel dat het een grap zou zijn zou ik waarschijnlijk ook hebben. Wat fijn dat alles goed gaat tot nu toe. Al over de helft, gaat snel
     
  6. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Vanochtend een follikelmeting gehad.
    Er zit 1 follikel van 18 mm, een van 14, 1 van 15 en 1 van 16 mm. Ook zit er een kleintje van 10-11 mm, daarvan is de vraag of die nog mee gaat doen. Afhankelijk daarvan heb ik vrijdag of zaterdag de punctie. Als hij meedoet wordt het zaterdag, als hij blijft hangen wordt het vrijdag. Morgenochtend weer terug voor een echo zodat ze de punctiedatum kunnen beoordelen. Het is dus maar een magere opbrengst, ik verwacht dus ook niet dat hier cryo' s uit gaan komen, zowiezo verwacht ik er niks meer van. Ik denk dat ik er serieus rekening mee moet gaan houden dat een kindje van mijn vriend en mij er gewoon niet in zit.
     
  7. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    @Nog anoniem ik blijf hier steeds terugkomen om te kijken hoe het met je gaat en leef zo met je mee. Ik bewonder hoe je ermee omgaat en hoop nog steeds op een wonder voor jou en je vriend. Ik duim voor jullie. Liefs
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  8. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wat lief van je, nog eventjes en dan weten we meer. Hopelijk kan ik over zo'n 3 - 3.5 wkn eindelijk een mooie test laten zien, en nog een paar weekjes later een mooie echo. Ergens zit nog steeds die droom, die wens, maar dat gevoel blijft knagen, dat die droom voor ons nooit werkelijkheid zal worden. Dankjewel voor het duimen X
     
  9. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem ik blijf onwijs hard voor jullie duimen! Ik hoop het zo voor jullie ♡
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  10. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Vanochtend laatste follikelmeting gehad
    Er gaan 5 follikels meedoen
    Vrijdagochtend heb ik de punctie
     
  11. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ohh spannend morgenochtend de punctie @Nog anoniem !! Duim voor je, dat weet je x

    @Jolo wauw, toch weer positief nieuws voor je!! Krijg je nu extra checks ivm vorige mola-zw?
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  12. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik heb dinsdag mijn eerste echo gehad op 5,1 weken. We hebben een vruchtzakje gezien met de dooier.
    Nu dinsdag heb ik de volgende al op 6,1 weken. De gyn wil zelf veel echo's plannen omdat hij begrijpt dat het een moeilijke tijd is voor mij nu. Ik kan momenteel nog niet echt genieten :)
    Dat zal pas komen als ik een hartje zie kloppen en een mola echt uitgesloten is !
     
    BB83, Chanbee en Nog anoniem vinden dit leuk.
  13. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @Nog anoniem heel veel succes vandaag! ❤️

    @Jolo klinkt toch positief, maar ik snap best dat het zo spannend is. Hopen dat het snel dinsdag is en je een mooi kloppend hartje kan zien.

    Mijn laatste iui is mislukt dus we gaan door naar ivf.. :$

    Ik ben net omslagen uit het ziekenhuis.. na 2 weken met pijn en overgeven blijk ik een niersteen te hebben die in de weg zit :|
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  14. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel, het viel gelukkig mee. 5 eicellen, en nu weer in spanning afwachten hoe de komende dagen gaan verlopen. Morgen hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Heb je nog eerst een intake gesprek of kunnen jullie meteen verder met IVF? Ik hoop dat dat wondertje zo snel gaat komen !

    Wow heftig... is de niersteen nu weg? (Omdat je zegt dat je ontslagen bent uit het zkh). Hopelijk nu niet meer teveel pijn dan ! Dat moet er dan ook nog eens bijkomen denk je dan o_O
     
  16. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik duim heel hard voor je @Nog anoniem ♡♡

    @Chanbee wat balen dat de laatste iui mislukt is :(
    En wat vreselijk die niersteen! Hopelijk snel weer op de rit!
    Wanneer kunnen jullie beginnen met ivf?
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  17. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ja waarschijnlijk moeten we nog 2 maanden wachten voor we kunnen starten.. het zh heeft pas 2 september plaats en dan moet ik daarna nog een tweede gesprek terwijl ik 5 september mijn menstruatie weer verwacht.

    Nee helaas zit hij er nog ze gaan er vanuit dat hij vanzelf los komt en tot die tijd moet ik door een zeef plassen en paracetamol slikken en diclofenac (maar die mag ik niet omdat ik zwanger wil worden)..
     
  18. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik ga duimen voor alle 5 ❤️
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  19. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel

    Jeetje wat rot van je laatste iui, en dat je nu zo lang moet wachten.
    En die niersteen jeetje, had er vanochtend helemaal overheen gelezen, was nog high van de medicatie denk ik. Hoop dat je hem snel uitplast en dat hij niet groter wordt.
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  20. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel lieverd
     

Deel Deze Pagina