Deze foto is duidelijker. Maar dan nog houd ik, gezien mijn geschiedenis, nog een slag om de arm. Ik wacht het nog een paar dagen af
Heb net weer getest, maar als ik gisteren en vandaag onder elkaar zet weet ik het niet hoor. Gisteren zou er volgens de gemiddelden nog een waarde van 30 van de pregnyl bij moeten zitten, nu een waarde van 15. Morgen zal hij dan echt weer op moeten lopen, anders vrees ik het ergste.
Heb met dezelfde urine een tweede test gedaan, en die is donkerder... Als ik dan 15 en 16 dpo onder elkaar zet is het beeld iets anders. Maar goed ben nog niet overtuigd. Ff morgen afwachten. 1ste foto zijn de 2 testjes vandaag En 2e zijn testje van gisteren en 2e test van vandaag
Als ik de opgedroogde testen onder elkaar leg ziet het er toch wel positief uit. Ben nu helemaal benieuwd naar de test van morgen, maar ben zo ontzettend bang voor weer een teleurstelling. Wil wel ff zeggen dat ik nu in de nachtdienst start, dus ik kom morgenmiddag pas ergens met een nieuwe test
Zeggen jullie het maar want ik weet het niet meer. De eerste foto is gisteren (16 dpo) en vandaag onder elkaar, de tweede foto is 15 en 17 dpo onder elkaar
Ik zit 17 dagen na de punctie, op dag 4 is een 12 cellig embryo terug geplaatst. Ws dus pas op dag 6 een blasto geworden. Dus sja hij is verder ontwikkeld dat is duidelijk. Ik ga geen andere testen doen ik ga om een bloedtest vragen. Als action idd zo lastig is geeft een bloedtest meer zekerheid
Ik denk dat een bloedtest idd het beste idee is. En dan binnen een 3tal dagen nog eens prikken. Ze lopen wel op, maar langzaam. Durf niet zeggen of dat persé slecht is want action liep bij mij ook slecht op...
Dat heb ik idd al meer voorbij zien komen dat action testen slecht zijn om een oploop te laten zien, probeer de huusarts ondertussen te bereiken voor een bloedtest
Ik krijg godverdomme geen bloedtest. Ik moest over 2 dagen nog maar ff een urinetest doen want in het bloed konden ze het niet goed zien zeiden ze (de huisarts), bullshit Het is nu te laat om de gyn te bellen, doe ik morgen wel
Wat een bullshit idd @Nog anoniem... Slaat helemaal nergens op. Hopelijk kan je de gyn morgen bereiken en mag je daar bloed prikken.