Tot nu toe gaat het nog goed. Ene moment ben ik onzeker en het andere moment heb ik alle vertrouwen. Maar dat zal er wel bij horen. Bevatten? Nee, nog niet, moet echt nog doordringen. Misschien dat ik dat onbewust ook een beetje tegenhoud, in mijn achterhoofd denk ik nog steeds, als ik de echo maar haal, als het maar allemaal goed blijft gaan...
Het is weer niet weggelegd voor ons. 27 september kan ik al terecht voor een afspraak in UZ Jette, maar ik heb dan net verlof en ik wil even de volle 16 dagen weggaan met mijn vriend. 7 oktober hebben we een afspraak staan. Hopelijk hebben ze daar nog meer onderzoeken die uitgevoerd kunnen worden en kan ik wel blijvend zwanger worden.
Hi meiden, Ik kwam hier even spieken omdat ik sinds een tijdje weer terug van weggeweest ben (andere naam). Ik ben altijd een beetje met jullie mee blijven lezen. Heel veel mooie berichten! Gefeliciteerd @Nog anoniem en jammer genoeg ook verdrietig @Jolo. Ik vind het echt zo erg voor je dat het weer is misgegaan. Ik wou even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben! (Wij hebben de wens voor een 3e, ronde 40+ inmiddels. Vorig voorjaar een paar iui behandelingen gehad zonder resultaat en iets daarna ben ik van zp afgegaan om rust te krijgen. Ik ben inmiddels echt verder gegaan met leven en genieten, maar de wens is nog altijd niet weg.)
welkom terug! Ben dan wel benieuwd onder welke naam je eerst schreef goed dat je even rust hebt genomen toen je de behoefte had daaraan. Bedankt voor je felicitatie!!!
Alle medicijnen zijn binnen en ik zou kunnen beginnen met ivf.. enige probleem is die k niersteen die willen ze eruit hebben maar dat liever niet met een eventuele zwangerschap.. kortom ik mag nog wat extra tijd weggooien
Oh zo balen he, elke extra dag die je moet wachten is er 1 teveel voor je gevoel. Moet je de niersteen uitplassen of gaan ze daar iets aan doen?
Ik ben al sinds 25 juli (achteraf) aan het knoeien met de steen. Ze gaan er hierdoor vanuit dat hij er niet meer zelf uit komt. Ze willen nu gaan opereren, vergruizen of met medicijnen dat ding wegwerken maar de uroloog wil geen beslissing nemen zonder de gyn dus die gaan er even over vergaderen.. Het wachten is al zo frustrerend en dat zoiets kleins van 5 mm gewoon zoveel kan aanrichten frustreert alleen nog maar meer..
Mijn gyn heeft besloten dat ik in ieder geval wel kan starten met de primolut op dag 2 als mijn menstruatie doorbreekt. Als ze dan besluiten toch te behandelen hebben we in het ergste geval die voor niets gebruikt. Als ze dan besluiten niets te doen met de steen hebben we geen tijd weggegooid. Zij ziet voor nu geen belemmering.