NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Chanbee ik hoop dat je inmiddels geopereerd bent en dat alles goed met je gaat.

    @Nog anoniem nog 1 weekend wachten! Hoe laat mogen jullie maandag?
    Die angst is zo stom he :(
    Heb het echt minimaal 20 weken gehad..
    Het is nu minder omdat ik dr elke dag voel, maar alsnog hou ik in mn hoofd dat het nog zomaar van ons afgepakt kan worden. Ook niet echt gezond he:oops::|
    Ik duim zo hard op een prachtig klopend hartje in een klein frummeltje voor jullie ♡
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  2. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dat het ongezond is kan ik niet zeggen, ik denk dat het normaal is na zo'n lange weg dat je meer angst hebt. Zoveel al meegemaakt en ondertussen teveel kennis opgedaan dat niets meer vanzelfsprekend is. Probeer alleen niet de angst te laten overheersen en probeer ook te genieten.
    Ik heb maandag na de nachtdienst mijn echo, al vroeg in de ochtend. Weet niet of ik dan gelijk kom reageren want zal daarna wel moe zijn.
     
  3. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wat spannend weer memmie. Lijkt me idd verschrikkelijk als je van je roze wolk afdonderd, dat is waar ik ook het meeste bang voor ben en meerdere met ons. Ik hoop dat de volgende tp je meer geluk brengt, ik ga duimen!!!
     
  4. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113

    Nee helaas nog niet. Ze zitten met wachttijden en omdat ik nu geen koorts heb en de pijn te doen is, is het niet spoed genoeg om meteen in te grijpen. Ik word als het goed is vandaag gebeld voor de datum.
     
  5. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Hebben ze je nog gebeld gisteren?
     
  6. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Nee :oops: ik heb ze nog geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen.. :| maandag ochtend maar meteen bellen, ik wil weten waar ik aan toe ben o_O
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Vervelend dat ze je niet meer hebben gebeld. Hopelijk kunnen ze je maandagochtend meer duidelijkheid geven
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  8. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik hen goed nieiws maar ook slecht nieuws. Er was een bruchtzak, dooierzak en kindje te zien en zelfs hartactie, maar het loopt een week achter. Het kan dus 2 kanten op gaan. Volgende week maamdag kijken ze nog een keertje. Maar goed, ik kreeg op dag 4 een 12 cellig embryo teruggeplaatst. Normaal gesproken hoort het op dag 5 een blastocyste te zijn, maar de kans is groot dat deze pas op dag 6 een blasto was, daarna duurt het nog 1 a 2 dagen voordat hij innesteld, dus dan heb je al 5 a 6 dagen achterstand, verklaart dan ook de echo toch. Ik heb in ieder geval nog hoop
     
  10. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik duim heel hard met je mee! Kindje en hart is al heel mooi!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  11. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik duim ook heel hard @Nog anoniem dit kindje is jullie enorm gegund! ❤️
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  12. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Jeetje @Nog anoniem wat spannend dan weer. Ik duim mee voor een hele mooie echo volgende week!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  13. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik heb eindelijk bericht gehad van het ziekenhuis.. ze gaan 16 oktober opereren o_O
     
  14. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Nee joh! Zo lang nog??!!
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  15. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Jeetje dat duurt nog een hele tijd
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  16. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ja helaas wel :( dus waarschijnlijk de ivf nog een maand uitstellen.. ik heb hem al een maand naar voren kunnen trekken, maar ik baal er wel van
     
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    O
    Wat spannend!! Dit is in ieder geval wel een stap in de goeie richting.. ik duim nog even lekker door voor je ♡
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  18. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Pfff dat is zeker balen! Irritant dat die ingreep niet eerder gepland kan worden zeg.
    Succes met wachten!
    Niet teveel last verder, kun je nu wel doorgaan met je dagelijkse bezigheden?
     
  19. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Dank je wel ❤️

    Ik heb heel weinig energie dus ik werk halve dagen. Door de weeks lig ik rond half 9 in bed anders red ik het niet. Verder wat pijn maar dat is zolang het geen aanval is goed te doen.
     
  20. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat spannend Ano, Ik hoop zo dat alles goed zit! Denk aan jou❤️
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina