NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 5 na 2e mk) 11 januari Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (2e na vmk) 12 januari Cin1985 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) 13 januari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 7 in MMM) 16 januari JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 18 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 25 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 18 MMM Chanbee - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 16 30 januari Rombely - 37 jaar - 3de kindje - ronde 24 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Totaal: 12 Wachtbankje (6), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Stond nog niet op het wachtbankje. Heb het even aangepast. Ik ben ook voor je nieuwe NOD invullen ipv rood! Hopelijk wordt dit straks een gezellige club met allemaal zwangeren!
Hey meiden sorry dat ik niet zo actief meeschrijf. Ik lees en leef verder wel met jullie mee hoor, maar ik ben hier niet zo goed in @TantePerenboom wat een mooie test! Gefeliciteerd! Ik ben ook voor het aanvullen van deze lijst
@Cin1985 lastig is dat he, ik was zelf 'bang' voor 'de uitgerekende datum' uiteindelijk heeft hij niet zoveel indruk gemaakt toen hij er uiteindelijk was. Ik bedacht toen dat bijna geen enkel kindje op de uitgerekende datum komt en het niet meer is dan een 'indicatie' ik weet dat het lastig is maar dat hielp mij een beetje. Probeer die datum een beetje los te laten je kindje komt op zijn of haar eigen moment en dat laat zich niet regisseren. Het zou allemaal alleen een stuk makkelijker zijn als we van te voren een hint kregen van wanneer dat zou zijn he. Maar druk is het laatste wat je nu nodig hebt. Hormonen hebben zoveel invloed en die moeten we proberen niet onder druk te zetten. Ik weet het makkelijk gezegd maar bijna onmogelijk om te doen.(en los van de wijze woorden begrijp ik heel goed het is gewoon shit nu, maar ooit komt het goed)
@Rombely 3 maanden proberen en zo niet dan niet.... ja daar kan je hélémaal niets mee. Ook weleens momenten dat je iemand door elkaar wilt rammen met 'weet je hoeveel geluk je hebt?!?!' Maar goed adem in adem uit glimlach en..... verder Want je kán gewoon niet uitleggen hoe het voelt om zo te verlangen En dan is zo'n groepje fijn ja
@Luthien31 fijn dat je een vl hebt die goed begeleid, nu op naar duidelijkheid en een mooi resultaat ...
Vandaag nacontrole gehad, ik was iets te voorbarig. Er is nog geen activiteit te zien in mijn eilerleiders. Maar baarmoeder is mooi schoon. 24e gaan ze kijken hoe het nou zit met wel of geen uterus bicornis. Dan weten we dat iig voor een volgende zwangerschap en hoeven we dan minder naar echo's te staren en te gissen. Ik hoop dat ze dan wel activiteit zien. Ze legde ook uit waarom je niet mag proberen zwanger te raken vlak voor zo'n onderzoek. Met de vloeistof zouden ze het eitje weg kunnen spoelen met dan dus kans op een bbz. Maar ze verwacht niet dat er voor de 24e een eitje spring aangezien er nog niets te zien is nu. Was wel raar om vandaag op navontrole te komen terwijl ik eergister pas ontslagen werd. Maar wel weer fijn om op zo'n gesprek bezig te zijn met de volgende stap ipv de vorige. En hopelijk kan ik binnenkort ook een NOD invullen !!!!
Dankjewel @Chanbee! @Nog anoniem hopelijk zet het dan vannacht eindelijk door.. @WelcomeWondertje fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Ik hoop dat alles snel weer werkt Je komt trouwens over als een hele lieve, positieve, aardige vrouw! Hier begint na de euforie van een positieve test de angst ook weer lichtjes op te komen. Pffff ik kan nu al opzien tegen de eerste echo En ik ga echt proberen te genieten van deze zwangerschap, want dat verdient dit kindje ook! Maar de twee eerdere ervaringen dit jaar hebben er echt ingehakt
@TantePerenboom dank je voor je lieve woorden! wat zijn we toch een leuk clubje hier Ik begrijp trouwens heel goed wat je bedoeld met de angst voor de eerste echo. Ik was ook zo bang dat eerdere ervaringen druk zouden uitoefenen op de nieuwe zwangerschap. Uiteindelijk viel dat heel erg mee. Ik bleef mezelf vertellen dat ik vertrouwen moest hebben in dít kindje en dat het niet eerlijk zou zijn vertrouwen in hem of haar te verliezen door pech de vorige keer. Dat heeft mij toen erg geholpen, of dat straks weer helpt weet ik niet.. maar misschien helpt het om het zo te zien. Ook dacht ik dat als het mis gaat, komt er genoeg tijd van verdriet, dus laten we de tijd om te genieten ook optimaal en intens beleven <3 straks een mooi guppy op je echo!!
@WelcomeWondertje Jeetje meid, dat nieuws had je niet verwacht! Wel positief dat er waarschijnlijk geen eitje is die ne verloren moet laten gaan, hopen dat ie snek daarna komt, of moet je die ronde sowieso overslaan? En dankjewel voor je lieve woorden, ze doen me goed! Weet dat je gelijk hebt gelukkig gaat die datum ook weer voorbij. En me druk maken heeft ook hekemaal geen zin, kan er nu toch niets meer aan doen Vandaag 10dpo... Ml gaat zo werken. Kleine man ligt nu nog ff lekker te knuffelen bij mij in bed. Een golf van geluk overspoelde me toen ik hem uit bed haalde; wat ben ik blij met hem! Er zijn ook meiden die dit geluk niet eens mogen ervaren en ik heb al een prachtig mannetje om van te houden. Al is de wens om een 2e daarom niet minder, ik knuffel nog even verder
Oh wat ben ik ook een suf konijn soms... had net pas door hoe dat dan gaat met nieuwe NOD invullen ipv op rood zetten. Hahaha, maar ik ben dus ook voor!!!
@Luthien31 oh spannend dan die eerste afspraken. Ga je alleen of samen met je vriend? Sterkte in ieder geval. Ik vond het uiteindelijk fijn om dat gehad te hebben, als het goed is weet je dan waar het aan ligt en kunnen ze je gericht helpen. Xx @Jolo ja wanneer testen Wahaha. 9 dpo ben ik nu en ik vind 12 dpo ook een fijne datum, maar ga het toch volhouden tot 14 dpo dit keer. Haal expres nog geen testen in huis . Vrijdag pas naar de kv... tjeeee wat een "self control" haha. Zaterdag ochtend wil ik dus testen. Helaas ben ik dan alleen want vriend is weekendje naar de sneeuw.
Daarnet een klein beetje bloedverlies toen ik naar het wc ging. Ik ga afwachten tot het volledig doorbreekt straks of morgen en dan ga ik mijn nieuwe nod inzetten. Ik had deze morgen al het gevoel dat mijn menstruatie er bijna aan kwam, want mijn baarmoeder doet weer erg lastig !
@Jolo hè ook weer een tegenvaller.. dan moet het ook maar meteen doorzetten zodat je verder kan! Dikke knuffel Hier toch ook een testje gewaagd op 10dpo... en hoe ik ook draai, kantel, belicht en niet belicht, geen 2e streepje te zien.. domper.. Morgen maar weer.
Heel herkenbaar, ik was eerste dag super blij en de dag erna knalde de angst erin. Komt nu ook op met vlagen. Vaochtend mn laatste digitale test gedaan en die gad gelukkig aan 3+, dus ben weer even gerustgesteld. Wat mij helpt is tegen mezelf zeggen dat ik er toch niets aan kan doen. En dat het ook een keer goed moet gaan! Deel vooral je zorgen hier he meis, hopelijk helpt dat ook een beetje. Ga jij nog testen of nu gewoon afwachten? Met welke termijn wil je een echo?
Wat jammer dat er geen activiteit is meis. Je mag de ronde van een hsg alleen benutten als je die voor ie eisprong wordt gedaan (sommige ziekenhuizen zeggen helemaal niet maar dat is beetje onzinnig, tenzij je niet weet wnnr je eisprong is natuurlijk, dan is het riskant). Ik hoop dat je lijf het snel weer oppakt en je weer op de lijst kan! Sterke vrouw ❤️