NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    dank je wel ❤️
     
  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    @Chanbee whoohooo! Een banner! Wat staat ie je geweldig❤️
     
    Jolo en Chanbee vinden dit leuk.
  3. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    ❤️❤️❤️ ik durfde het aan nadat ik stiekem nog een test had gedaan. Ik ben stiekem wel trots op deze test.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Yviev, Jolo en JosjeM vinden dit leuk.
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    En je mag er met recht trots op zijn!
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  5. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Chanbee Hoe voel je je? Wanneer mag je voor je eerste echo?

    Hier vandaag een erg emotioneel, maar ook fantastisch moment gehad.
    We hadden vandaag een 2de echo en we hebben voor de eerste keer niet alleen een hartje zien kloppen, maar ook het hartje horen kloppen :rolleyes: We zijn ook een 4-tal daagjes vooruit gezet na de laatste echo. Vandaag 8,5 weken zwanger.
    Ik durf nog niet echt op een roze wolk te stappen, maar we hebben inmiddels wel al een mijlpaal bereikt en zijn nog nooit zover geraakt van goede echo.
     
    Shar91, BB83, Blosjes en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Wat fantastisch lieverd❤️ We gaan gewoon op deze voet verder, dit moet wel een goede zwangerschap zijn.
     
    Chanbee en Jolo vinden dit leuk.
  7. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    wouw wat een prachtig bericht! Ik ben zo blij voor jullie! Ik denk dat als je die 12 weken voorbij bent dat je in alle rust op je roze wolk kan zitten ❤️

    Hier gaat het goed. Ik krijg steeds meer kleine kwaaltjes haha. Vriendlief vroeg gisteren zo subtiel als hij is.. of ik al gekotst had :rolleyes: zoveel liefde.. :|

    17 december heb ik de eerste echo in het ziekenhuis en moet zeggen dat ik dat best spannend vind. Als alles goed is mag ik 27 december opnieuw voor een echo bij de verpleegkundige ☺️
     
  8. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Haha ! Die mannen toch he... soms weten ze niet goed hoe ze zich een houding moeten geven :roflmao: Maar ergens wel logisch aangezien zij het niet volledig meemaken totdat het kleintje er effectief is.

    Nog eventjes geduld dus ! Het zal idd erg spannend worden die eerste echo ! Ik mag 2 dagen na jou weer gaan :D
     
  9. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    ja klopt hij ziet en voelt niets (behalve de teleurstelling dat hij niet aan m’n tieten mag zitten) ik denk dat het misschien wel wat meer voor hem gaat leven als hij op de echo een visje met kloppend hartje heeft gezien en als ik een dikkere buik krijg.

    Zo leuk! Bij jou is het ook al echt een kindje ❤️
     
  10. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
  11. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Goed ! Gisteren een echo gehad en op 10,2 weken geschat. Hij/zij was al flink aan het bewegen ! Liet wel vooral zijn/haar achterwerk zien, haha :p
     
    Chanbee, JosjeM en Shar91 vinden dit leuk.
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen! Begint het vertrouwen inmiddels wat te groeien?
     
  13. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    wat lief dat je het vraagt! Ik had dinsdag een echo. Gezien dat het 1 kindje is met een kloppend hartje ❤️ Uk was wel iets kleiner dan het hoorde te zijn maar alles zag er goed uit en de gynaecoloog maakte zich geen zorgen. Scheelde ongeveer 2 dagen.

    hoe gaat het met jou?
     
    JosjeM en Jolo vinden dit leuk.
  14. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Fijn om te horen ! In het begin schelen die dagen echt nog vaak. Ik ben ook 2 dagen achteruit gezet, 4 vooruit, 3 achteruit,... De gynaecoloog zei tegen mij dat in het begin het nog zo moeilijk is om exact te meten en meetfoutjes zijn zo gemaakt.
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Tgoh... steeds als ik een goede echo heb gehad ben ik in de wolken, maar de dag erna maak ik mij weer erg ongerust om eerlijk te zijn :oops: Ik denk nog vaak 'wanneer komen ze mijn droom doorprikken'. Ik kan het gewoon niet geloven dat het echt wel eens zover kan zijn na al die tegenslagen !
    Ik hoop dat ik mij wat geruster ga voelen na de echo van 3 januari. Dat is dan de termijnecho. Daarna zal ik eens een goed praatje met mezelf moeten doen en zeggen dat het echt wel goed gaat komen en ga ik het hopelijk aandurven van een mooie banner te zetten :o:
     
    Silvia1980 vindt dit leuk.
  16. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Ik herken dit zo! Ik leefde echt van echo naar echo in het begin. Het gaf even rust en de dag erna was ik gewoon weer onzeker. Ik had namelijk ook helemaal geen kwaaltjes. Pas na de termijnecho en de nipt ben ik vertrouwen gaan krijgen!
    En in jouw geval lijkt me de onzekerheid nog helemaal op zijn plek, want je bent al zo vaak van die wolk afgetrokken. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit kindje bij jullie blijft!❤️
     
    Chanbee en Jolo vinden dit leuk.
  17. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen! En zoals @Jolo zegt: op dit termijn is een meetfoutje zo gemaakt. Het is echt millimeterwerk op dit moment, het is nog zo klein. No worries!
    Wanneer heb je de volgende echo?

    Met mij gaat het ook goed! Maandag is mijn laatste werkdag en dan kan ik lekker genieten van mijn zwangerschapsverlof. Het komt echt dichtbij nu!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  18. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @Jolo en @JosjeM dat gaf ze idd bij mij ook al aan. Wat fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat! Ik heb dat ook wel een beetje dat ik van echo naar echo leef. Ik ben wel super misselijk dat is een beetje jammer.

    lekker hoor dat je verlof bijna gaat lopen lekker vrij met de feestdagen!

    ik mag 27 dec naar de vk en 30 dec weer naar de gyn ☺️
     
    JosjeM en Jolo vinden dit leuk.
  19. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Chanbee vindt dit leuk.
  20. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Ook van mij hier nog een kleine update. Na een werkhysteroscopie om placentaresten weg te halen, mag ik deze cyclus opnieuw starten met terugplaatsingen. Maandag nog een controle hysteroscopie om te dubbelchecken dat baarmoeder er goed uitziet, en dan wordt het wachten op het juiste moment voor de TP...

    Voelt erg raar om te herstarten na de geboorte en het overlijden van de tweeling, maar onze wens blijft zo groot.
    Dus gaan we er maar weer voor proberen gaan. Nog 2 cryootjes in de diepvries, hopelijk mag eentje daarvan een broertje of zusje voor onze jongens worden... Met volle angst vooruit dus maar...
     

Deel Deze Pagina