NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Wat dapper van jullie!
    Ik hoop zo dat er snel goed nieuws komt.
    Hele dikke knuffel ♡
     
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @JosjeM Zit je meisje nog lekker warm in je buik? Het kort echt af voor jou !

    @Chanbee Alles ok met jou?

    @Yviev Aan het genieten van je kleine spruit?

    Wij hebben gisteren nieuws gekregen dat de nipt er normaal uit zag ! :) We weten het geslacht ook al, maar die deel ik voorlopig liever niet op het forum (schrik dat iemand mij zou tegenkomen, al is de kans klein). Privé mag het wel altijd gevraagd worden als jullie nieuwsgierig zijn!

    Ik reageer trouwens niet op SD90, want ik zit met haar in een appje, dus ik ben daar van alles op de hoogte. Toch eventjes laten weten dat julie mij geen koele kikker vinden ofzo.
     
    JosjeM, SD90 en Silvia1980 vinden dit leuk.
  3. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Oooo wat fijn dat de Nipt in orde was! ♡

    Hier lekker aan het genieten:) totaal verliefd haha!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  4. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @SD90 wat duim ik hard voor jou dat alles goed is en jullie mogen starten voor een broertje en zusje. ❤️

    @Jolo fijn dat de nipt goed was! Ik snap heel goed dat je dat nog lekker voor jezelf houdt.

    hier gaat het goed ☺️ Afgelopen week de termijn echo gehad en ukkie zien bewegen. Ik werd er helemaal emotioneel van zo mooi ❤️
     
    JosjeM en Jolo vinden dit leuk.
  5. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je een goeie termijnecho gehad hebt!

    Mijn baarmoederslijmvlies was nog niet 100% in orde dus deze cyclus nog geen terugplaatsing. Wel een IUI gehad gisteren (vooral omdat ik gek werd van het afwachten).
    Ik schat de kans niet bepaald hoog in, maar 1 van de 2 jongens was een spontane conceptie, dus het kàn wel. We wachten maar af... En anders op naar de cryootjes volgende maand.
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Deze meid zit nog lekker, maar ik hoop niet te lang meer! Ik pb je zo even hihi.

    Wat super dat de nipt goed was! Weer een horde genomen, op naar de volgende mijlpaal❤️
     
    Chanbee en Jolo vinden dit leuk.
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen dat de termijnecho goed was. Ik begrijp je gevoel helemaal!❤️
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  8. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk dat je al dat wachten zat bent. Maar gelukkig verspillen ze niet zomaar een kostbare cryo! Ik ben heel erg benieuwd of de IUI een wondertje gaat opleveren. Dikke knuffel❤️
     
  9. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik snap heel goed dat je het afwachten zat bent. Ik duim voor je dat de iui voor een mooie verrassing zorgt. Wel goed dat ze geen risico’s nemen met een cryo.
     
  10. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Ik ben ook wel ergens blij dat mijn arts streng is ivm de cryootjes. Wachten is frustrerend maar ik wil die 2 mooie embryootjes die we nog hebben, wel een optimale kans en een super warm nest kunnen geven...
    @JosjeM Ahh, nu is het echt niet lang meer voor jou! Spannend!!
     
    JosjeM en Chanbee vinden dit leuk.
  11. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @JosjeM Ik kwam hier nog even spieken.

    Gefeliciteeeeeerd !! ❤ Hoe doet de kleine meid het? En mama?
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Dankjewel! ❤️
    Inmiddels gaat alles weer goed. We hebben 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Tijdens de bevalling daalde de hartslag van haar enorm en hebben ze in moeten grijpen d.m.v. een vacuüm. Toen ze geboren was, is ze vrijwel meteen bij me weggehaald omdat haar ademhaling niet op gang kwam. Daarna bleek ook nog eens dat ze meconium heeft ingeslikt. Hierdoor heeft ze een tijdje op de NICU gelegen aan de beademing, een sonde, en een glucose infuus. Op de uitgerekende datum (23 januari) mochten we naar huis. We leren elkaar steeds beter kennen en ik kan ook steeds meer genieten van haar.
     
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Jeetje ! Wat heftig allemaal o_O
    Dan kom je eindelijk zover tot de geboorte en dan moet je de eerste dagen als je wondertje er is nog eens volop met stress zitten !!

    Wat is meconium juist?

    Geniet nog volop van je kleine spruit !! ❤❤❤
     
  14. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Gefeliciteerd ❤️

    Fijn dat het weer wat beter met jullie gaat. Maar wel schrikken zeg! Nu lekker van elkaar genieten ❤️
     
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier weer ? :D
     
  16. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Jolo en @Chanbee wow jullie al over de helft of er bijna. Wat gaat dat hard zeg! Gaat alles goed met de zwangerschappen?


    Hier gaat alles goed. Kleine meid groeit als kool. Is nu ongv 3,5 mnd oud. Stop. de.tijd!!
     
    BB83 en Chanbee vinden dit leuk.
  17. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, zotjes he ! Onze 20 weken echo was prima. Alles erop en eraan :rolleyes:
    Sinds een dikke 1,5 week voel ik ook ons kleintje stampen. Heerlijk ❤
    Ook totaal geen last van kwaaltjes dus ik heb op dit moment een droomzwangerschap zoals ze zeggen ;)

    Ik kan mij voorstellen dat wanneer ze geboren zijn, je elke paar weken weer denkt 'wat ben je weer gegroeid :eek:!
    Genieten genieten genieten nu !
     
    BB83 en Chanbee vinden dit leuk.
  18. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ooo wat fijn zeg! Zn droom zwangerschap is jullie gegund!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  19. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @SD90 hoe gaat het met jullie? ♡
     
  20. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Lief dat je het vraagt ❤️ Het gaat zo verschrikkelijk hard! Ik voel de kleine al lekker schoppen zo schattig. Sinds deze week weten we ook dat het een meisje is! Wel een eigenwijs meisje haha ze gaat steeds verkeerd liggen zodat haar gezichtje verstopt is :roflmao:

    wat fijn dat het zo goed met jullie gaat ❤️
     
    JosjeM en Jolo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina