Ja kan ik me heel goed voorstellen!! Daar zie ik ook echt tegenop. Ik heb de vk ook nog niet gebeld...zolang ik nog geen datum heb, hoef ik me er ook nog niet op in te stellen Fijn dat je veel kwaaltjes hebt...dat is toch een goed teken Ik ben zo hard voor je aan het duimen!!
Jaa pcos is echt vreselijk en ook bij iedereen anders. Ik hoop toch dat ronde 6 jullie ronde is! Ik heb ook steeds een dag of 2 dat ik een emotioneel wrak ben en daarna gaat het weer beter.. dikke knuffel
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 - ... 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 5 na 2e mk) 13 januari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 7 in MMM) 16 januari JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 18 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 23 januari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 (vmk bij ronde 11) Droomwens79 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 18 MMM 25 januari Chanbee - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 16 30 januari Rombely - 37 jaar - 3de kindje - ronde 24 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 8 februariJolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 13 (3de na vmk) 10 februari Nog anoniem - 39 jaar - 1ste kindje - ronde 26 (4e na vmk) 14 februari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (7e na ma) Totaal: 13 Wachtbankje (5), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 - ... 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 5 na 2e mk) 16 januari JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 18 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 23 januari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 (vmk bij ronde 11) Droomwens79 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 18 MMM 25 januari Chanbee - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 16 30 januari Rombely - 37 jaar - 3de kindje - ronde 24 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 8 februariJolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 13 (3de na vmk) 10 februari Nog anoniem - 39 jaar - 1ste kindje - ronde 26 (4e na vmk) 14 februari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (7e na ma) 16 februari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 8 in MMM) Totaal: 13 Wachtbankje (4), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
En de ongi echt doorgezet dus mezelf onderaan met nieuwe NOD erop gezet. Van de ene kant niet fijn, maar van de andere kant wel dat ik nu toch vrij precies mijn cyclus kan bepalen. De vogende keer wil ik testen 1 dag ná mijn NOD. Onthouden jullie dat met me mee. Haha voordat ik toch weer testen ga "misbruiken". 17 februari dus testen!
Begrijpelijk meid, ik zit ook af te tellen tot de 16e, hoop zo erg dat je echo dan goed is en je eindelijk dit kindje wel mag voldragen. Ff een vraagje, ik jouw verhaal stond dat je asprine moest slikken. Ik heb dat ook even gedaan maar misschien niet goed gebruikt. In welke dosering moest jij dat nemen en vanaf wanneer? Was dat de hele cyclus of na de eisprong pas? Had je gewone asprine of kinderasprine? Las ook iets over immuunsysteem omlaag brengen. Maar daarvoor zou je neem ik aan bij een arts moeten zijn. Ik weet van mezelf dat ik een goed immuunsysteem heb ik ben zelden ziek. Toen ik wel zwanger raakte was ik snipverkouden en voelde ik me niet lekker. Dus er zijn daarbij wel vraagtekens gekomen
Hè meis, Ik slik kinderaspirine, 100 Mg van het merk Beyer. Kan je kopen bij de drogist. Het wordt wel eens voorgeschreven bij vrouwen na herhaalde miskramen. Het werkt licht bloedverdunnend, soms is dat namelijk een probleem. Ik zou dit alleen nemen als je zeker weet dat je bloed bijv al slecht stolt. Ik ben het op eigen houtje na 2 mken gaan gebruiken en na 4 mken kreeg ik het op recept van m Belgische gyn. Slik het vanaf 1dpo en dan s avonds opgelost in beetje water op de lege maag. Hè gebruikt het dan tot 36 weken, dus dat is heel lang. Andere medicatie zoals paracetamol of meer dan 100 Mg werkt anders/is schadelijk dis moet je absoluut niet gebruiken. De vraag is natuurlijk überhaupt of je iets zonder donktersadvies moet gebruiken, ik heb er na anderhalf jaar en twee MA’s uiteindelijk wel voor gekozen. Dat immuunsysteem is een heel ander verhaal. Daarvoor slik ik prednison op recept via mn Belgische gyn. De hypothese bestaat dat bij sommige vrouwen hun immuunsysteem te goed werkt. Een vruchtje is half van jou maar half DNA van je partner. Als je lichaam dit als vijandelijk ziet, net als virussen, zal dit leiden tot miskramen, omdat je lichaam het ‘vreemde’ weefsel dan niet accepteert. Door het immuunsysteem een tandje lager te zetten is de kans groter dat een zwangerschap overleeft. Zielig zijn tijdens start zwangerschap hebben heel veel vrouwen, dus dat is niet gek. Heb het ook het merendeel vd keren gehad dat ik voor week 6 al paar dagen ziek thuis zat met keelpijn en niet lekker zijn. Kan je hier wat mee?
Hoi allemaal, Allereerst alle zwangere van harte! Ik wil me graag bij jullie aansluiten, ma 2,5 jaar en 5 miskramen nog steeds geen kleintje. We zijn nu gestart met onze 3e icsi poging en hoop dat het nu eindelijk eens lukt en vooral lekker blijft zitten. Ik weet nog niet precies wanneer mijn test dag is. Donderdag de eerste follikel meting en dan weet ik hopelijk meer. Verwacht het ergens begin februari.
Hoi @Duimpje86 welkom hier! Jeetje wat een lang traject heb je inmiddels al doorlopen en dan die 5 mk's nog. Hopelijk gaat deze icsi poging jullie vader en moeder maken!! X
@Duimpje86 Welkom! Jij bent ook al even bezig zeg en dan ook nog 5 keer een mk, wat verdrietig! Ik hoop voor jou dat je snel een mooie test en een goed lopende zwangerschap hebt.
Welkom duimpje, jeetje ook al heel veel meegemaakt, loop je in Nederland of het buitenland? Succes met spuiten, hopelijk is jullie snel een succesvolle zwangerschap gegund!
Welkom duimpje, wat een lange weg heb jij al bewandeld. Ik hoop met je mee dat het nu eindelijk raak mag zijn.
Ik hoor inderdaad ook vaker dat vrouwen zich ziek voelen aan het begin van de zwangerschap. Ik kan wel wat met je informatie. Die ene keer dat ik zwanger was heb ik niets gebruikt maar het bleef ook niet zitten. Je gaat vanalles bedenken waar het aan kan liggen.
Dank jullie wel! @Frummels wij lopen in Nijmegen. Maar hebben wel afgesproken als het deze keer niet lukt dat we dan over de grens gaan kijken. Zie dat jij ook weer zwanger bent, hopelijk blijft het nu goed gaan!
Als iui bij ons niet lukt, moeten wij ook naar Nijmegen. Hoe zijn de artsen daar? Zijn ze een beetje vooruitstrevend of zoals het overal in Nederland gaat? Lees wel eens dat een patiënt naar scratching vraagt, wat een positieve invloed op de innesteling zou moeten hebben.