Succes meis, hopelijk is het niet nodig. In het uz Gent hebben ze veel kennis op het gebied van herhaalde miskramen. De wachttijd is wel 4 tot 6 maanden dus het is goed tijdig aan te melden mocht je erheen willen, dan kan je altijd nog afzeggen.
Ja ik snap het, zie trouwens dat er wat spelfouten waren en ik iets verkeerd had neerzetten. Stel dat je bloed uit zichzelf al dun is slecht stolt dan het niet handig zijn daar ook een bloedverdunner bij te gebruiken, dus uw bloedwaarden kennen is dan wel belangrijk. Is het een ferme nee voor je vriend om weer naar het ziekenhuis te gaan of wil hij vooral nu nog niet?
Het is geen ferme nee denk ik, hij kapt dat gesprek telkens af met de woorden dat ik me niet zo druk moet maken en het vanzelf wel komt. Ergens heeft hij wel gelijk want ik ben er al vanaf het begin veel te veel mee bezig geweest. En die ene keer dat ik het ff losliet was het ook raak. Ik zie het wel wil me er nu ook niet teveel mee bezig houden. Spannend meid morgen je echo. Hoe laat heb je de afspraak staan? Ik hoop vroeg op de dag
@hier is de menstruatie weer voorbij. Vanaf vandaag stap ik ook over op een e-sigaret. Ik ben een roker en het is me na meerdere pogingen nog steeds niet gelukt om te stoppen. Met de e-sigaret kan ik de nicotine afbouwen. In de e-sigaret zitten ook wel schadelijke stoffen maar dat zijn er altijd nog vele minder dan in de gewone tabak. Straks even navulling halen en dan raak ik geen tabak of gewone sigaretten meer aan, en hoop dat ik na het afbouwen van de nicotine helemaal kan stoppen
Nou logisch toch ook dat je ermee bezig bent, vanaf het moment dat je stopt mer de ac wil je zwanger worden. Wat ik altijd belangrijk vond is hoe ik het niet mn leven kon laten beheersen, dus waar ik mij nog prettig en en ontspannen bij voelde. Ik heb bijv altijd getempt, dat gaf mij rust, maar ben na een jaar ook yoga gaan doen en gezonder gaan leven, omdat dat voor mij goed voelde. Morgen 8.30, nog minder dan 24 uur te gaan, brrrrr!
Ik wil nu geen ovulatietestjes meer doen omdat juist die mij teveel stress opleveren en de seks zo gespannen maken. Nu ben ik heel relaxed. Aankomende week kunnen we geen seks hebben omdat ik nachtdiensten werk en vl al weg is voordat ik thuis kom dus volgende week als ergens mijn eisprong plaatsvind zullen we de schade wel inhalen dus wordt de tijd goed benut Wat fijn dat je al zo vroeg je echo hebt, dan hoef je niet nog eens de hele dag in spanning te zitten. Ik ga duimen voor een goede echo met een mooi krachtig kloppend hartje
Wat goed dat je overstapt en met je gezondheid bezig bent. Ik heb iemand in mn omgeving bij wie het ook niet lukte en die is uiteindeljk gestopt met het middel Champix! Misschien ook een idee mocht je er echt van af willen? Al weet ik niet of dat handig is met de combinatie zwanger worden, want het is wel heftig spul heb ik vernomen... Ik heb gelezen (weet niet hoeveel invloed het precies heest) dar je vruchtbaarheid enorm verbetert als vrouw als je stopt met (veel) roken, dus in die zin vergroot je dan ook je kansen per maand lijkt mij, sowieso nu al doordat je minder schadelijke stoffen binnenkrijgt! Ik vind het in ieder geval een super stap van je meis! Stoppen/minderen met een verslaving is heel erg moeilijk.
Dank je wel meis! Ik heb nog wat wondfo testen over, officieel houdbaar tot eind januari, maar doen het vast een maandje later ook nog wel. Mocht mn echo morgen goed zijn wil ik ze wel gratis naar je opsturen? Volgens mij zijn het er een stuk of zes.
Champix heb ik ook gehad maar daarmee is het niet gelukt. En kan het niet nog een keer gebruiken want dat mag niet als je zwanger bent of wilt worden, dus de elektrische sigaret is een goed alternatief
Aha jeetje wat rot zeg dat dat niet werkte...hopelijk is dit dan een effectieve stap in de goede richting!
Nou alles behalve leuk en ik zie er heeeeeeel erg tegenop. Echo’s zijn bij mij altijd slecht nieuwsgesprekken geweest...
Hmm ik snap het, ik hoop dat dit het keerpunt wordt, een kloppend hartje <3 Positieve digitale vibes toegestuurd ~~~~ xxxx
@Frummels wel fijn dat je morgen dan al lekker vroeg mag!! Dan zit je er niet zo lang tegenaan te hikken! Maar de tijd zal voor jou nu wel voorbij krúipen...! Nog even volhouden! Duim voor een mooi sterk kloppend hartje morgen
@Frummels heel veel succes morgen. Ik hoop echt en duim voor je dat je een heel mooie echo hebt en een goede zwangerschap!