Lieve Frummels, heel veel succes zometeen met de echo. Mijn duimen draaien overuren voor jou. Je zult nu ws in spanning in de wachtkamer zitten. Kon ik je maar ff een knuffel geven. Dus bij deze een virtuele knuffel en ik hoop op een hele mooie en goede echo!
Goed nieuws dames! Een kloppend hartje! Wat een opluchting, niet normaal! De eerste horde is genomen. Ik hoop dat jullie mij allemaal snel volgen en dat het goed blijft gaan!
Jaaaaaa @Frummels wat fantastisch!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! (Ik heb deze pagina vanmorgen al wel 20x vernieuwd of er nieuws was )
Hier vanochtend trouwens bij de ha geweest en even snel gesproken over dat ik nog niet zwanger ben en donderdag samen met vl terug om het uitgebreidte bespreken =) Heb ook besloten deze maand even geen ovulatietesten te gaan doen.
Wauw Frummels, gefeliciteerd!! Hopelijk kan je er nu een beetje van genieten. Wanneer heb je de volgende echo?
Jaaaaaaaa @Frummels gefeliciteerd en GENIET ervan!!! xxxxxxxxx Heerlijk nieuws!!! LEVEN in je buik <3
We gaan eerst bespreken wat we zelf nog kunnen doen, en kijken naar de gewichtsgrens voor de vrouw (daar ben ik wel heel bang voor) en dan met een beetje geluk richting de gyn. Vind het heel spannend, maar wil ook graag weten of er iets mis is bij mij.
Je bent bang dat het eerste advies is dat je moet aankomen of afvallen? Is dat iets waar je al mee bezig bent of nog niet? Ja ik snap dat je dat wilt weten en ze kunnen in ieder geval wat bloedtesten/sperma test doen toch?
Fijn al zo snel weer een echo @Frummels! @JosjeM, jouw nod vandaag? @Luthien31, hopelijk worden jullie gewoon doorgestuurd. Dan weet je tenminste of er iets aan de hand is. @Nog anoniem, lukt het om van de gewone sigaretten af te blijven? @Duimpje86, nog van harte welkom. Je hebt ook al veel meegemaakt zeg... @hier. HSG was helemaal goed, vond het ook niet pijnlijk en was zo klaar. Durfde het gisteren nog niet gezellig te maken, vanavond maar doen. Misschien toch nog twee dagen ovulatietesten doen om te kijken of m'n eisprong al is geweest. Dan kan ik me instellen dat deze ronde echt verloren is. Maar volgende week afspraak in het ziekenhuis, weet alleen niet precies waarvoor . Dacht om de uitslag van de hsg te bespreken maar dat is meteen al gedaan. Misschien wel over de volgende stappen hoop ik!!