NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bij mijn vriend heeft het ook lang geduurd voordat hij wilde testen.

2. Luthien31

Luthien31 Actief lid

9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    Mannen ook af en toe ;)

Nog anoniem vindt dit leuk.
  3. Nog anoniem

Hahaa Wij doen er idd minder moeilijk over om met onze benen wijd voor de gyn te gaan liggen. Maar ik snap het wel hoor, beetje zo'n gevoel als zelfbevrediging terwijl iemand toekijkt. Zou ik ook moeite mee hebben.

4. Luthien31

Luthien31 Actief lid

9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    Ja ik snap het ook, daarom heb ik ook gezegd dat we niet meteen met een jaar naar de ha gaan. Maar eerst nog eventjes verder aankijken. Al denk ik dat de kans groot is dat het aan mij ligt, heb namelijk in januari al te horen gekregen van de gyn dat ik waarschijnlijk niet vruchtbaar zou zijn ivm mijn gewicht. Is toen alleen niet verder onderzocht. Nu is mijn gewicht net op het randje goed dus daarom vind ik het op zich goed om nog even te wachten. Niet dat ik zodalijk weer te horen krijg "eigenlijk vind ik dat je niet eens zwanger mag raken, ga eerst maar eens aan de pil". Een opmerking waar ik later met de ha om heb zitten lachen :roflmao:

5. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018

2 januari
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)
    Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17

7 januari
    Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11

8 januari
    Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk)

10 januari
    TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk

11 januari
    Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma)
    Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 (2e na vmk)

14 januari

Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24

22 januari
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (12e na missed abortion)

Totaal: 9

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

6. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Dag dames, ik voeg me bij jullie als dat mag!

Ik zit ook nog wel bij de 'gewone' nod-lijstjes, maar soms is het fijn mee te praten met degenen bij wij ook alles niet vanzelf gaat helaas.

Inmiddels zijn wij een jaar bezig voor een 2e kindje. En 2x zwanger geraakt in 2017, maar helaas is het beide keren mis gegaan. Dat is natuurlijk een erg verdrietige tijd geweest, soms voelt het alsof het niet eens over mezelf gaat als ik het aan iemand vertel.

Hopelijk levert 2018 ons allemaal een mooi wondertje op! ♡

7. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Dat hoop ik ook! En voor jou hoop ik dat je snel weer zwanger bent en mag blijven!

8. Nog anoniem

Gisteren was het precies 2 jaar geleden dat ik mijn spiraal heb laten verwijderen. Wel ff een rare dag. Nog steeds met lege handen. Heb vorige week tijdens mijn menstruatie ook nog de testjes van september in handen gehad toen ze wel positief waren. Heb de hele dag een verdrietig gevoel gehad. Al ben ik zowiezo wat sentimenteler rond de kerst maar toch, nog steeds geen kleintje, ik hoop echt zo erg dat ik in 2018 eindelijk dat geluk mag ervaren samen met mijn vriend. Toen het raak was was hij ook zo blij en gelukkig. We zijn zowiezo heel erg gelukkig met elkaar maar we missen een kleintje van ons samen. Ik kan alleen maar hopen dat het ons wordt gegund.

9. Serendipity88

17 dec 2017
    24
    16
    3
    Vrouw
    #49 Serendipity88, 17 dec 2017
    Laatst bewerkt: 17 dec 2017
    Hoi dames, is dit een lijst voor als je langer dan 12 maanden bezig bent om te proberen een kindje te maken? Liefs!

10. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, klopt!

11. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem hopelijk is je baaldagje een beetje voorbij. Niet fijn hé, dat gevoel :( Ik had gisteren ook echt een verschrikkelijk emotionele baaldag! En of dat nog niet erg genoeg was, waren kennissen hun foto's van hun pasgeboren kleintje aan elkaar aan het tonen en 1 kindje was dan ook nog effectief aanwezig. Maar natuurlijk weten zij niet dat wij ook aan het proberen zijn en een miskraam hebben gehad, maar het was toch effe slikken en een fake glimlach opzetten.

Mijn vriend en ik zijn ook supergelukkig met elkaar, maar met een kleintje van ons samen erbij, is het toch echt wel veel specialer.

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

31 december

2 januari

7 januari

8 januari

10 januari

11 januari

14 januari

22 januari

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

13. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik val toch ineens buiten de lijst maar ik blijf gewoon meeschrijven hoor! Ik heb een vroege eisprong voor mij doen! Afgelopen twee rondes dag 17 en nu dag 13, dus dat schiet lekker op!
    Vandaag een temp stijging dus gestart met mn meds.

Welkom nieuwe dames, fijn om hier deze periode met elkaar te delen en hopen dat er wat roze in deze lijst gaat komen!

Cin1985 vindt dit leuk.
  14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik zie in je FF kaartje dat jij vandaag goed nieuws had! Gefeliciteerd! (L)

15. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Lief dat je me nog in de gaten hebt gehouden :oops:
    Ik vind het heel onwerkelijk.. Ik ben ook zo bang dat morgen de bubbel ineens uit elkaar barst. Dat er iemand zegt; ‘Haha, fooled you’ of dat ik opeens witte of lichte testen heb.
    Moet dit gevoel echt proberen van me af zetten. Alles kan nog gebeuren op dit moment..

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dat snap ik, heel herkenbaar die angst. Ik hoop dat alles goed gaar meis. Ik zeg altijd tegen mezelf: ik kan er toch niets aan doen/veranderen, dat helpt mij wel een beetje om rustig te blijven of soms te worden.

17. Luthien31

Luthien31 Actief lid

9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    @Jolo en @Nog anoniem baaldagen horen er jammer genoeg bij. Met dat nare gevoel kruip ik altijd op de bank en kom ik er bijna de hele dag niet af. Vooral de bepaalde momenten zijn zwaar ja, van die mijlpalen zoals een jaar bezig, een jaar ouder, of inderdaad 2 jaar spiraal eruit. En natuurlijk ook als je hoort dat er in je omgeving ineens een stuk of 3 mensen tegelijk zwanger zijn geraakt. Daarom wil ik jullie nog even een extra digitale knuffel geven!

Hallo @TantePerenboom! Ik snap dat het dan lijkt alsof je het niet over jezelf hebt. Hoop ook voor jou op een mooi lief klein wondertje =)

TantePerenboom vindt dit leuk.
  18. Nog anoniem

Dankjewel Luthien, lief van je

19. Rombely

Rombely Niet meer actief

Mag ik hier ook meeschrijven? Vind een nod groepje altijd wel gezellig maar had me nu nog nergens gemeld want ben ook wel even klaar met de jongere meiden waar het snel lukt. Ook al zijn ze altijd superlief hoor!! En gun het hun ook. Maar het is toch anders als je al langer bezig bent.

Even kort voorstellen en lees vanmiddag alles bij. Rombely, ronde 23 voor ons derde kindje. Eerste twee duurde 9 en 13 maanden, ook best lang dus. We hebben in oktober onderzoeken gehad, alles was prima. 15 januari hsg en 22 januari daar de uitslag van. In maart/april mogen we dan starten met iui. Ik ben 37 jaar en daardoor erg veel twijfel tot wanneer we willen blijven proberen voor een derde. Andere kindjes zijn 3 en 6, leeftijdsverschil vind ik ook zo groot worden. Maar we doen alles met stapjes, eerst die hsg en dan zien we wel weer:).

20. Rombely

Rombely Niet meer actief

31 december

2 januari

5 januari
    Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23

7 januari

8 januari

10 januari

11 januari

14 januari

22 januari

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0)

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]

Deel Deze Pagina