Wat fijn dat je hsg goed ging en dat je beide eileiders open zijn! Hoor bijna nooit dat het niet pijnlijk was, mij foamecho (hsg met schuim dat dan minder pijnlijk zou zijn) vond in heel naar, dus super! Op naar de volgende kans!
Voelde me heel raar dior die e-sigaret dus hb wel 1 of 2 gewone tussendoor gerookt maar de rest alleen de e-sigaret. Is ff wennen
14 dpo, normaal een lf van 13 dagen en zou ik dus vandaag ongesteld worden. Maar ik denk dat ik een griepje onder de leden heb, want mijn temperatuur was vandaag ook veel hoger. Ach ja, op naar de eerste IUI!
O dat is balen meis, dan zit een positieve test deze ronde er denk ik niet meer in... Hoe sta je erin qua iui? Kijk je ernaar uit of juist niet en is het met of zonder hormonen?
Kijk er deels wel naar uit, maar de gyn heeft twijfels of er genoeg zaad overblijft na opwerking. Dus waarschijnlijk wordt het na 3 iui behandelingen (in eigen cyclus overigens ) ivf of icsi. Dus ik ben heel erg benieuwd wat er de komende tijd te wachten staat! Wanneer heb jij de volgende echo?
Maar als ze daarover twijfelen waarom dan niet meteen ivf/icsi? Maken jullie dan überhaupt wel kans? Mijn volgende echo is maandag.
Omdat de gyn het een kans wil geven, zal ook wel verzekeringstechnisch zijn denk ik! Met ivf/icsi zouden we wel een kans maken, gelukkig haha.
Qua verzekering maakt het niet uit. Ik weet dat een andere dame van het forum een man had met heel slecht zaad, waardoor iui eigenlijk zonde was van de tijd. Zij heeft toen iui gehad en toen ze erachter kwam dat het compleet zinloos was en de arts hiermee confronteerde pasten ze meteen hun plan aan. Het ligt er natuurlijk aan hoe goed/slecht het zaad is van je man en hoe jullie er zelf in staan, maar ik zou er wel alert op zijn. Als het zinvol is dan is het het waard, maar anders ben je weer een paar maanden verder met niks.
Ja die is prachtig! Ik zeg ga ervoor! Je hebt nu ook een verhoogde kans! woehoe, je kan straks toch weer op de wachtbank!
De zaadkwaliteit is een randgevalletje voor zover ik weet.. maar ik ga het sowieso vragen bij de iui aan zowel de gyn als fertiliteitsarts. Ben benieuwd of daar nog een verschil in zit qua antwoord.
Zo even bijgelezen... ik krijg geen meldingen, zo vervelend. @Frummels Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws!
Nope. Hier vanuit zeer centraal NL Zo alweer cd5... clomid nog 3 dagen innemen en dan ga ik vanaf volgende week weer ovu testen. Laatste keer clomid dus fingers crossed!!!