Wat jij ziet weet ik niet maar ik zie op beide testen duidelijk een streepje, jaaaaaaaaah gefeliciteerd!!!
Ga het maar geloven, hartstikke positief Wat Knap zeg 14 dpo engekem geduld Ik had ook menstruatie achtig gevoel en tja het is je baarmoeder dus het klopt dat het gevoel het zelfde is. Heerlijk hoor, gefeliciteerd
Jeetje heb helemaal geen meldingen gehad afgelopen dagen , dacht dat het stil was haha maar heb gewoon een heleboel gemist. Super @Frummels hopelijk blijft het goed gaan en kun je ervan genieten Blosje ook gefeliciteerd wat een mooie strepen! Hoe gaat het met @TantePerenboom ? Hier cd 86 en nog niks te bekennen. Wordt toch 1 feb met clomid starten denk ik..
@Layali01 Lastig zeg dat je steeds zo lang moet wachten! Maar 86 dagen duurt nu wel erg lang... Hopelijk komt alles mooi in gang met de clomid.
@Blosjes jaaaaaaaaaaaaa meis wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd! We gaan goed dames, binnen een maand al 3! Op naar de rest!
Jeetje wat frustrerend zeg zulke lange cyclussen, snap goed dat je aan de clomid gaat. Heb je wel een eisprong van jezelf afgelopen rondes?
Ookal duurde het bij alle zwangere dames even voor dat jullie zwanger waren, het geeft mij ook hoop dat het gewoon mogelijk is!
@Blosjes van harte dame!!! Super streepjes zien we! @Layali01 hmm herkenbaar die veeeeeel te lange cyclus. Ellende is het. Hopelijk komt er nog wel een ongi. Dan hoef je in ieder geval geen provera eerst in te nemen en kun je beginnen met clomid. Succes! Hier vandaag laatste dag clomid150 innemen en dan gaan we er weer voor. Heb ook net even wat ovu testen bij action gehaald. Kan ik mezelf toch een beetje in de gaten houden.
Wauwwwww @Blosjes wat een prachtige test!!! Gefeliciteerd!!! @Layali01 frusterend zeg zo'n lange cyclus Met mij gaat het goed hoor, thanks! Ik had gister even een off-day, vandaag gaat het weer een stuk beter @JosjeM soms is er helaas veel geduld nodig...maar ook jouw moment moet gewoon komen! Ik hoop dat jij ook snel op roze mag Hopelijk blijft het roze in deze lijst doorzetten! Ik gun jullie allemaal een mooie, gezonde wonderbaby ♡
Dat ben ik met je eens. Schreef in een ander topic waarin iemand ook lang bezig was geweest. Ronde 32, laatste ronde voordat ze aan iui zou beginnen was het raak! Ze is nu bevallen van een gezonde dochter. Daaraan heb ik me al die tijd nog vastgehouden waardoor ik de hoop nog niet heb opgegeven, al is dat soms wel verdomde lastig om hoop te houden. Je gaat je dan echt afvragen wat je fout doet.
Dat gevoel snap ik helemaal en dat je iets fout doet of denkt dat het nooit gaat lukken heb ik ook vaak gehad. Onze zoon kwam ook vlak voordat we de mm in zouden gaan (in ronde 30 tussentijds wel een mk en een bbz gehad). Nu zouden we ook bij de eerstvolgende menstruatie het ziekenhuis bellen om de iui te starten (voortraject al gehad) en toch nog zwanger! Nu hopen dat het zo blijft en deze lijst helemaal roze kleurt. Ik duim voor jullie allemaal!