NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wat balen @droomwens79! Maar aan de andere kant misschien fijn dat nu eindelijk de ivf gaat starten? Hoe vind je het zelf?

Lekker dat je er wat relaxter in lijkt te staan deze ronde @Nog anoniem. Hopelijk blijf je dat gevoel houden, veel fijne dan zonder stress etc (terwijl je daar ook niks aan kan doen)

Vanmorgen gesprek gehad in het zkh. We moeten nog 1 a 2 maanden wachten omdat je na een hsg vruchtbaarder kan zijn. Daarom willen ze dat we eerst nog zelf proberen. Voor 22 februari heb ik een afspraak staan voor de prikinstructie en maart mogen we dan starten met iui:thumup::thumup:

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

@TantePerenboom @Frummels @Rombely ik voel me er nog rustig onder, gezonde spanning zeg maar:)
    Wel ben ik bang voor de punctie:oops:, prikken van hormonen ben ik gewent van de iui's.... Wat ik nu het meeste hoop is dat er bevruchting zal zijn, heb altijd sterk het gevoel gehad dat mijn eicellen te sterk zijn voor mijn man zijn productie:p. Maar we gaan het zien of ik na al die jaren gelijk ga krijgen of dat we nu eindelijk geluk zullen hebben:rolleyes:

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Prachtig hoe positief je bent zeg, powervrouw!

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    @Blosjes heb je nog getest? Hoe is het nu?

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Daar ben ik ook benieuwd naar

6. Nog anoniem

Wat spannend meid, hopelijk brengt de hsg je idd een vruchtbare periode en een kindje

Rombely vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

@hier was ovutestje vandaag lichter dan gisteren, al verwacht ik toch vandaag of morgen een piek. Laatste paar cycli op cd 16 een eispron gehad. Zit vandaag op cd 14. Of ik heb hem gemist heb minder getest dan normaal. Cd 12 was ovutestje vrij donker en cd 11 ovupijn gehad. Is wel eens eerder geweest dat ik opeens vroege eisprong had. Nah ik test nog een paar daagjes door en dan zie ik vanzelf wat het testje doet

8. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.898
    9.671
    113
    Vrouw
    Ohh, wat heb ik weer veel gemist zeg! :eek:

@droomwens79 ik duim heel hard voor jullie dat ivf jullie droom laat uitkomen! Je klinkt als een sterke vrouw.

@Nog anoniem is het misschien een idee om naast ovulatietesten ook te gaan temperaturen mocht het deze ronde niet raak zijn? Dan kun je in ieder geval de temperatuurstijging waarnemen na je eisprong, dan weet je zeker wanneer die is gesprongen.

@Blosjes hoe is het met jou? Heb je het nog aangedurfd om te testen?

@Rombely jeetje, dat is best lang voordat je weer aan de slag mag! Baal je daar niet van?

@Frummels Fijn dat je vrijdag al weer een echo hebt. Die anderhalve week dat je geen echo hebt zal vast spannend zijn, maar het gaat vast goed! Deze baby is gewoon een plakkertje.

@TantePerenboom hoe gaat het met jou?

9. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Nou dames vanochtend getest (cd 90) en hartstikke negatief, volgende week dan maar menstruatie opwekken en clomid starten. Zodra ik mijn nod weet zet ik mezelf op de lijst

Echt fijn om te lezen dat dames die al super lang bezig zijn positief nieuws hebben!

@Frummels het gaat echt goedkomen lekker op vakantie gaan en proberen te ontspannen dan ontspant de baby lekker ook!

BB83 en Frummels vinden dit leuk.
  10. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    @JosjeM het gaat goed hier hoor! En met jou? Gespannen voor de eerste IUI?

@Blosjes ik hoop dat alles goed gaat! Ik duim voor een mooie plakker!

@droomwens79 je klinkt super positief, ik hoop dat je droomwens snel vervuld mag worden ♡

@Nog anoniem ik zou inderdaad nog even doortesten..misschien krijg je je knaller nog. Hoe gaat het verder met je?

@Rombely ik duim dat de hsg zorgt voor succes!

11. Nog anoniem

Temperaturen kan ik helaas niet omdat ik wisselende diensten werk :( dus moet het van de ovutestjes hebben

12. Nog anoniem

Ik ben verder vrij relaxed maar ook blij als ik weer op het wachtbankje zit. Is altijd toch wel spannend of ik eisprong zal missen of niet (lees of vl zin heeft)

13. Nog anoniem

Mijn testje vandaag...

14. Rombely

Rombely Niet meer actief

Dat is wel een heel licht testje. Zou die dan toch al geweest zijn? Zou voor de zekerheid vanochtend / morgen ook nog testen, dan weet je het... Als die vroeg was heb je hem wel benut?

@JosjeM, duurt aan de ene kant nog wel lang. Maar m'n man heeft ff tijd nodig om aan het idee te wennen dus voor hem niet erg. En ik hoop dat ik nu twee langere cyclussen heb van tegen de 30 dagen, dan is m'n volgende nod eind februari en hoop ik dat we dan al kunnen starten. Anders zal het wel tegenvallen ja:oops:

15. Nog anoniem

#715 Nog anoniem, 23 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2018
    Als die al geweest is moet de piek op cd 10 geweest zijn en het eitje op cd 11 gesprongen. De kans is dan zowiezo wel benut. Zelf heb ik het gevoel dat hij nog moet komen en ik verwacht morgen de piek. Heb nog steeds vruchtbaar slijm. Heb ik al sinds vrijdag of zaterdag. Zaterdag was het doorzichtig nu wit (sorry voor de details) testje is nog wel donkerder geworden na de foto

16. Nog anoniem

Ik zal vanavond zowiezo nog een keer testen en morgen ook

17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.898
    9.671
    113
    Vrouw
    TantePerenboom vindt dit leuk.
  18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat jammer meis, hopelijk gaat de clomid aanslaan!

Layali01 vindt dit leuk.
  19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd wat je testen gaan doen, je houdt het spannend!

20. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Blosjes Alles een beetje ok met jou? Heb je nog getest of ga je het gewoon afwachten? Ik hoop dat de test toch nog mooi positief gaat oplopen!

Deel Deze Pagina