NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Vanochtend nog steeds negatief. Test later vandaag nog een keer. Heb nog steeds rekbaar slijm en bmm zit erg hoog dus denk dat hij nog moet komen. Late eisprong dus weer. Heb gemiddeld op cd 16 mijn eisprong, hij is een paar keer vroeger geweest met op zijn vroegst op cd 13 en een paar keer later met op zijn laatst cd 18. Dus kan nog alle kanten op. Of ik heb de piek gemist dat kan ook nog. Ik test zowiezo nog een paar dagen door. Sorry voor de wazige foto maar das mijn testje van vanochtend

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Die is inderdaad nog licht! Mijn ei valt ook altijd tussen 13-18, al heb ik ook wel eens een uitschieter gehad naar later. Hopelijk komt ie snel, altijd irritant als je er langer op moet wachten.

3. Nog anoniem

Idd irritant, dat geeft onrust. Ben altijd opgelucht als hij is geweest en ik weet dat ik de kansen goed benut heb. Ik voel wel rechts weer lichte ovulatiepijn dus hoop dat hij eraan zit te komen

4. Nog anoniem

Net nog getest, jeuj!!!!

BB83 vindt dit leuk.
  5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.899
    9.672
    113
    Vrouw
    Denk dat je vanavond een knaller hebt!

6. Nog anoniem

Dat denk ik ook! Dus morgenavond/nacht verwacht ik wel mijn eisprong jippie

JosjeM en Rombely vinden dit leuk.
  7. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  8. Nog anoniem

Hm om 16 u was de test weer negatief, vreemd, om 19 u nog maar eens proberen. Heb mijn vraag maar op het testtopic gegooid want weet nu ook niet meer wat ik ervan moet denken

9. Rombely

Rombely Niet meer actief

Dat zou een hele korte piek zijn? Geen idee of dat dat kan eigenlijk zo kort. Benieuwd wat je test zometeen doet.

10. Nog anoniem

Test van nu is ook weer negatief. Ik ga voor de zekerheid nog een paar dagen doortesten.

11. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Heeeeeyy, dit NOD clubje kende ik nog niet! Mag ik misschien nog aanschuiven? De “reguliere” NOD-clubjes vind ik lastig worden... Klinkt dat stom?

12. Rombely

Rombely Niet meer actief

Lastig @Nog anoniem, inderdaad nog maar even doortesten.

Welkom @Patchwork. Ik ken je van je topic over toen je naar de huisarts of zkh wou gaan, hoe staat je partner er inmiddels in? Je hebt de eerste onderzoeken al gehad zie ik.

Hier net getest op 8 dpo (wel een hele vroege test), hartstikke wit natuurlijk. Waarom doe ik dat vroege testen toch steeds:mad:. Had niet veel van deze ronde verwacht, maar hoop zo dat we de mmm niet inhoeven en die komt nu al zo dichtbij :cry:. Ff baalmomentje.

13. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Patchwork Welkom ! Ik heb jouw naam ook al wel eens zien passeren! :) We hebben hier ook een nodlijstje dus je mag je hier bij opzetten. We hebben wel afgesproken dat we steeds verder gaan met de nodlijst en dus geen rood toevoegen! Je moet dus telkens bij een nieuwe ronde je nieuwe noddatum opgeven en je oude verwijderen :) We gaan door tot allemaal roze namen!

14. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Rombely 8 dagen is idd nog erg vroeg. Die testdrang ook steeds hé, zo frustrerend! :confused:
    Hopelijk toch nog een mirakeltje!

Rombely vindt dit leuk.
  15. Nog anoniem

@Patchwork welkom! Ik ken jouw naam ook uit eerdere nod groepjes. Ik begrijp helemaal waarom je de reguliere groepjes lastig vind worden. Hoe is het nu met jou? Waar zit je in je cyclus nu?

16. Nog anoniem

Ik sjap je baalmomentje volkomen, maar ik begrijp als testverslaafde ook heel goed waarom je hebt getest. Het is nog vroeg meid het kan nog alle kanten op. Dikke knuffel in ieder geval. Hoop dat je over een paar dagen dit baalmomentje totaal vergeten bent

Rombely vindt dit leuk.
  17. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    #737 Cin1985, 24 jan 2018
    Laatst bewerkt: 24 jan 2018
    @Rombely hè wat een domper... een negatieve test blijft een klap in je gezicht... maar je bent nog vroeg! Hopelijk nog gewoon te vroeg en over een paar dagen een mooie test.

@Patchwork herkenbaar en zeker niet gek dat de 'gewone ' NOD groepjes wat lastig voelen als je al een hele tijd bezig bent. Welkom!

Rombely vindt dit leuk.
  18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.899
    9.672
    113
    Vrouw
    Welkom @Patchwork Snap inderdaad dat het erg lastig wordt in de reguliere NOD groepjes, dus deze is perfect!

We zijn positief ingesteld en "ongesteld" en "op rood" bestaat niet in deze lijst, gewoon de volgende NOD noteren. Hatseflats :D

BB83 vindt dit leuk.
  19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dit topic is juist in leven geroepen omdat wij reguliere nod clubjes lastig vinden dus voel je welkom!

20. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Meis niks aan de hand he, 8dpo is al met hele kleine kans en helemaal met middagurine. Ik had deze ronde en trouwens ook bij twee eerdere zwangerschappen een negatieve test op 8 en/of 9 dpo dus alles kan nog!

Rombely vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina