NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    @Rombely welkom!

@Luthien31 lief, dankjewel! Voor jou hoop ik natuurlijk ook op een lief wondertje in 2018!

Rombely vindt dit leuk.
  2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden, ik zie er een paar die ook al ongeveer net zo lang bezig zijn als ik. Hopelijk mogen wij allemaal en keer het geluk van een zwangerschap gaan ervaren.

Gisteren begonnen met ovu testjes. Negatief nog natuurlijk. Zit vandaag op cd 11. Vind het nu minder spannend als anders. Heb echt zo'n gevoel van het zal wel weer allemaal hetzelfde lopen. Maja zeg nooit nooit. Heb het in ieder geval, ook al ben ik ermee bezig, toch wat los kunnen laten

3. TantePerenboom

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    @Nog anoniem wanneer verwacht je je eisprong ongeveer?
    Ik herken wel wat je laatst zei dat je met ovulatietesten het gevoel hebt dat je er nog enige controle over hebt. Daardoor kan ik het soms juist wat makkelijker loslaten..terwijl anderen juist in de stress schieten van ovulatietesten ;)

Ik hoop dat je snel een mooie knaller vindt...en dan 2 weken later een échte knaller. Het is je gegund!

Ik ga over een paar dagen ook weer beginnen met ovulatietesten :rolleyes:

4. Nog anoniem

Ik verwacht tussen 22 en 25 dec ergens een eisprong. Geeft me idd wat meer rust.

TantePerenboom vindt dit leuk.
  5. Rombely

Rombely Niet meer actief

Hoe is het met de ovulatietesters? En de andere natuurlijk?

Ik ben vandaag begonnen met testen, verwacht rond de 25e de knaller. Ik vind het ook fijn om ze te gebruiken, geeft voor mij het gevoel dat je er alles aan doet.

6. Luthien31

Luthien31 Actief lid

9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    Ik ben vandaag ook begonnen =).
    Mijn vriend heeft gisteren trouwens gezegd dat hij de stap naar de ha/gyn wil gaan maken =)

nizzie86, Jolo en Rombely vinden dit leuk.
  7. Nog anoniem

Ik zit vandaag op cd 12, ben 2 dagen geleden begonnen. Alledrie nog negatief maar wel licht oplopend. Ben benieuwd wat het testje morgen doet. Ik zou morgen al een knaller kunnen hebben maar kan ook pas zaterdag of zondag komen. Spannend weer meiden. Voor mij geeft het ook het gevoel dat ik er alles aan doe wat ik kan. Al voel ik me er deze ronde veel anders onder dan anders. Alsof ik geruster ben en het beter los kan laten dan anders. Zo'n gevoel van, ik zie het wel.....

Rombely vindt dit leuk.
  8. Rombely

Rombely Niet meer actief

Dat gevoel had ik vorige ronde @Nog anoniem. Ik denk omdat de uitslagen van de onderzoeken goed waren en ik verwacht dat het ons zelf niet gaat lukken. Maar deze ronde voel ik nu al toch meer hoop en spanning:confused:.

Spannend @Luthien31, de eerste stap. Zou het ook zeker doen, door blijven gaan als het niet lukt vind ik zo veel frustratie geven. Maar ik weer ook dat het een hele stap is om te zetten....

Luthien31 vindt dit leuk.
  9. Nog anoniem

Ik ben denk ik een beetje mijn hoop verloren ofzo. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven. En aan de andere kant denk ik ook dat het wel een keer zou moeten lukken, en ik blijf het gevoel houden dat het de volgende keer wel goed gaat

10. Rombely

Rombely Niet meer actief

Mag ik vragen waarom jullie ervoor kiezen zelf te blijven proberen? (als ik goed terug gelezen heb). Vind het zelf namelijk een lastige keuze. Voor nu gaan we wel de hsg doen en daarna zien we wel weer. Maar bij ons gaat het om ons derde kindje, dus vinden wij eigenlijk dat we "minder recht" hebben op de hulp van artsen. Iemand die nog geen kinderen heeft gunnen we de hulp veel meer. En absoluut geen veroordeling hoor, maar als het met hulp wel kan, waarom daar geen gebruik van maken?

11. Nog anoniem

#71 Nog anoniem, 20 dec 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2017
    Dat mag je gerust vragen. Maar dat beantwoord ik je liever in een prive berichtje ;)

12. TantePerenboom

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    @Rombely ik ga denk ik zaterdag beginnen met ov-testjes! Dat vind ik toch altijd wel weer fijn..het gevoel dat je er weer mee bezig mag zijn ;)

@Luthien31 wat fijn! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie of er een probleem is, of dat alles dik in orde is!

@Nog anoniem ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik geef je een dikke knuffel. Ik hoop zó dat het voor jou snel weer raak mag zijn! En dan een mooie plakbaby ♡

Luthien31 vindt dit leuk.
  13. Nog anoniem

Dankjewel das lief van je. Het is gewoon zo ongrijpbaar en je hebt er totaal geen controle over. Ik gun iedereen met een kinderwens dat geluk en hoop ook dat er steeds minder vrouwen zullen zijn die zo lang moeten wachten.

14. Nog anoniem

@hier nog geen positieve ovu test. Dus vandaag eisprong gaat hem niet worden. We testen vrolijk door.

Jolo vindt dit leuk.
  15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Jammer meis! Komt jouw ei meestal rond dag 14 of wat later? Want dan is het nog niet zo gek dat ie nog niet positief is toch? Al wil je natuurlijk zo vroeg mogelijk je ei hebben en weer op de wachtbank plaatsnemen!

16. Nog anoniem

Mijn cyclus varieert tussen de 28 en 30 dagen dus ik verwacht mijn ei tussen vandaag en 2e kerstdag. Idd op het wachtbankje zou fijn zijn ;)

Hoe is het bij jou? En met de andere dames?

17. TantePerenboom

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    @Nog anoniem spannend! Hopelijk mag je snel op het bankje gaan zitten ;)

@Frummels hoe is het met jou? Ik heb je een beetje gevolgd...wat heftig allemaal! :(

Hier ben ik vandaag weer met ovulatietesten begonnen! Maar een tuurstreepje nog, had ook niet anders verwacht op cd 10:rolleyes: Maar anders ben ik bang mn ei te missen, dus dan maar beter iets te vroeg beginnen :p

18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik volg ook nog steeds alles mee van dit groepje, maar ik probeer er voor de ovulatie niet teveel mee bezig te zijn aangezien dat altijd zo lang duurt vooraleer het zover is :D

Hier probeer ik er vanuit te gaan dat ik midden volgende week mijn ovulatie heb. Ik werk niet meer met ovulatiestestjes dus ik ga gewoon op het gevoel af en voel perfect achteraf wanneer hij geweest is :)

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik dit vandaag alweer op 6dpo, ik zit mij net te bedenken dat ik zelfs nog een rondje kan meeschrijven in dit groepje mocht ik niet zwanger zijn.

Ik hoop zo met goed nieuws het jaar uit te gaan. Ik had gister wel voor het eerst spotting na eisprong. Beetje vroeg op 5dpo voor een innestelingsbloeding, maar wie weet wat het betekent.
    Twee jaar geleden had ik een positieve test met kerst, nou is dat mogelijk erg vroeg, maar heel misschien...weer een mooi kerstcadeau.

Jolo vindt dit leuk.
  20. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Frummels dat zou inderdaad een heel mooi kerstcadeau zijn! Ik duim mee !!

Frummels vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina