Zo is het @Layali01. Hopelijk allemaal op roze in 2018. Spannende tijd voor jou ook. Heel veel succes alvast!
Wat fijn @Frummels . Hopelijk kan je nu met een gerust hart op vakantie! Er groeit echt iets moois in je, probeer er van genieten! Liefs
@Frummels wat een fijn nieuws! Hopelijk ga je met een fijn gevoel op vakantie. Meestal vliegt de tijd als je weg bent en voor je het weet heb je weer de volgende echo!
NOD-lijst 2018, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 23 januari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 (2e na vmk) 25 januari Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 30 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 24 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Patchwork - 32 jaar 6e (9e) kindje 1 - ronde 14 (ronde 1 MMM) 8 februari Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na vmk) 9 februari Nog anoniem - 39 jaar - 1e kindje - ronde 26 (4e na vmk) 14 februari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (7e na ma) 16 februari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 8 in MMM) JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 1 in MMM) 19 februari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 19 MMM 1ste ivf ronde 24 februari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na mk) Totaal: 14 Wachtbankje (5), Zwanger (2), MMM (3,5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Mezelf weer op paars gezet 1ste foto nog een testje van gisterenavond, 2e foto testje van vandaag. Had gisterenavond best erge ovulatiepijn en die is nu helemaal verdwenen. Eitje is dus al gesprongen of springt zeker vandaag. Kans is goed benut. Nu dus weer afwachten, ik hoop op het mooiste verjaardagskado ever
@Frummels ja super!!! Maar weer een bewijs dat wisselende symptomen er gewoon bij horen Fijne vakantie alvast! @Nog anoniem fijn dat je nu met een gerust gevoel op het wachtbankje kan
Ja dat is zeker fijn. Gisteren goed gesprek gehad met vl. Dat niet de testjes maar de onzekerheid me stress opleveren. Hij wilde liever niet dat ik er druk op legde door te zeggen wanneer ik eispring had maar vorige maand dus de eisprong gemist omdat ik niks had gezegd. Gisteren uitgelegd wat het met me doet en dat het veel zou schelen om die stress niet te hebben hem wel of niet te missen. Toen ik thuis kwam uit het werk was zo lief had hij allemaal kaarsjes aangemaakt, een drankje voor me ingeschonken, muziekje opgezet. Ben gewoon opnieuw verliefd geworden
Wat lief!!! Vaak is het inderdaad beter dit soort dingen uit te spreken, dan kun je weer samen op 1 lijn komen. Wat fijn dat hij het zo goed opgepakt heeft! En nu duimen voor een mooie liefdesbaby