@Frummels fantastisch!!! Wat fijn dat die echo goed was, dat gaat de goede kant oo. Nu ook ervan aan het genieten al een beetje? @Nog anoniem succes op het wachtbankje! En met die kaarsjes en een drankje komt dat zeker wel goed. Wat lief van hem! @Layali01 weet je al wanneer je mag beginne met clomid en welke dosering? Hopelijk voor jou op korte termijn een normale cyclus. Kun je ook echt op de NOD-lijst he.
Wauw @Frummels !! Genieten meid!! @Blosjes neem je tijd om dit een plekje te geven meis... is niet niks... dikke knuffel voor jou @de mooie ovutesten; have fun girls Hier vanuit het niets ook een zo goed als positieve ovu test!! Totaal onverwachts, dacht nog op zn minst 4 dagen te moeten testen. We gaan dit eitje weer goed benutten
Hier mag ik ook zo goed als op het wachtbankje Vandaag verwachtte ik normaal mijn eisprong. Ik was daarstraks naar het wc gegaan en bij het afvegen was er plots een lange draad te zien van toch wel zeker 3 cm ! Iets daarna stond ik onder de douche en ik merkte plots dat mijn schaamlippen veel dikker waren. Ik natuurlijk meteen opgezocht, haha, en blijkbaar is dit een symtoom vlak voor de eisprong. Eerste keer dat ik dit opmerk Meteen mijn vriend dicht tegen mij aangetrokken en het gezellig gemaakt Ik heb er deze ronde een goed gevoel bij, ook al valt dat niet te voorspellen!
Leuk als die eitjes op komst! Hopelijk kunnen jullie allemaal met een goed gevoel op het wachtbankje gaan zitten @Cin1985 hoe gaat het verder met je? Is je uitgerekende datum al geweest?
@TantePerenboom, hier ben ik weer goed aan het opkrabbelen. 16 januari was de dag. Heb me hier ook even wat stiller gehouden, heb het er ontzettend moeilijk mee gehad. Maar we gaan door, de druk van 'het moeten halen' van de uitgerekende datum is nu voorbij, al denk ik niet dat het er echt makkelijker op gaat worden met het verstrijken van de maanden. Ik.denk dat alleen een volgende goede zwangerschap het iets kan verzachten. Ben nu weer een stuk positiever en blij met dit cadeautje in de vorm van een vroeg ei Alle kleine geluksmomentjes moeten we vieren
Fijn te horen dat het langzamerhand weer een beetje beter gaat! Ik had al zo'n vermoeden dat je daarom wat stiller was. Maar ik heb aan je gedacht hoor! Het is ook gewoon héél erg rot! En je hebt gelijk...het wordt gewoon niet echt makkelijker, tot je wél een goede zwangerschap mag hebben. En dan nog zal het altijd bij je blijven, maar dat is logisch! Maar voor nu is de druk van 'de datum' er even af. Daar kun je zo tegenaan hikken.. Ik begrijp je helemaal! Ik hoop heel erg dat dit vroege ei heel veel geluk gaat brengen...en anders gewoon heel snel Ik gun het je zo, en natuurlijk alle dames hier ♡
Ik heb donderdag mijn afspraak en als het goed is gaan we gelijk mijn menstruatie opwekken en daarna met clomid starten. Ik heb geen idee hoeveel dagen er dan tussen gaat zitten haha. Ik denk de laagste dosis maar we horen het donderdag hoe en wat. Ik zie dat jij ook clomid gebruikt, hoe is je ervaring er mee? En heb je tips? Jaa het zou echt fijn zijn om te weten wanneer je je menstruatie ongeveer kan verwachten
Thanx voor jullie lieve woorden meiden!! @Layali01 wat fijn dat je menstruatie wordt opgewekt en je met Clomid mag gaan starten. Hopelijk weer een stapje dichterbij een zwangerschap!
NOD-lijst 2018, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 23 januari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 (2e na vmk) 25 januari Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 30 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 24 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Patchwork - 32 jaar 6e (9e) kindje 1 - ronde 14 (ronde 1 MMM) 8 februari Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na vmk) 9 februari Nog anoniem - 39 jaar - 1e kindje - ronde 26 (4e na vmk) 14 februari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (7e na ma) 16 februari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 8 in MMM) JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 1 in MMM) 19 februari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 19 MMM 1ste ivf ronde 24 februari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na mk) Totaal: 14 Wachtbankje (6), Zwanger (2), MMM (3,5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Moet echt even spammen... blij met mn komende ei (t is dat er geen nóg bredere smiley is anders had ik die gepost... VERGROOT)
Hihi fijn is dat he, zo herkenbaar dit. Veel klusplezier en hopelijk over 2 weken weer een positieve test. Fingers crossed
Mega plottwist dames. Ik ga afstand van jullie nemen. Sorry. Na een enorme escalatie de afgelopen dagen, heeft mijn partner besloten dat een kindje van ons samen er absoluut niet meer zal gaan komen. Zijn beweegredenen zijn legitiem. Zijn gevoel hierin oprecht. En ik kan niet anders dan dit accepteren en me erbij neer leren leggen. Daarbij wil ik natuurlijk geen kindje op de wereld plempen dat voor hem niet is wat het voor mij zou zijn. Als het deze ronde op miraculeuze wijze raak blijkt te zijn, dan is het kindje uiteraard van harte welkom. Hij is er immers ook met z’n volle verstand bij geweest het afgelopen jaar. Vanuit mij is daar natuurlijk alle hoop op gevestigd. Wat kan ik anders. Dat is mijn laatste strohalm. Want ons kindje had al een náám... ...Maar natuurlijk is het niet raak. Dus daarna ga ik rouwen. Een proces waarvan ik verwacht dat ik er niet doorheen ga komen. Niet wérkelijk althans. Een proces waarvan ik niet eens durf te stellen of mijn relatie met de liefde van mijn leven het gaat overleven. Dat de wens bij hem niet net zo diep zat als bij mij, is altijd duidelijk geweest. Hij was daar altijd eerlijk over; was er op eigen initiatief nooit mee gekomen, deed het voor mij, wilde mij geven waar ik zo naar verlang. Alleen ging hij daarin uiteindelijk zó ver voorbij aan zijn eigen wensen en grenzen, dat dit het eindpunt is. Ik begrijp dat. Ik dacht dat hij werkelijk wilde. Was verblind door de hoop welke zijn toegeeflijkheid teweegbracht. Tot in het ziekenhuis aan toe, immers. Ik zag niet in, of misschien wílde ik niet inzien, hoe ver zijn grenzen hierin gepasseerd zijn. En dat hij zo ver ging, getuigt dan weer van zijn diepe liefde voor mij, ook al is hij degene die de stekker er nu uit trekt. Ik neem het hem niet eens kwalijk. Ik hou geen centje minder van hem, ik wil nog steeds met heel m’n hart bij hem zijn. Ik weet alleen niet of ik na dit alles nog bij hem zal kúnnen zijn. Of ik hem ooit nog zonder pijn kan aankijken. Mijn persoontje, alles wat ik ooit ben geweest, heb willen zijn en had willen worden is gekoppeld aan het moederschap. Een kindje van hem en mij samen had de voltooiing van mijn gezin kunnen, mogen en ergens móéten zijn. Een afsluiting, vervolmaking. Deze kans is nu voorgoed verkeken. Ik zal dus op zoek moeten naar een nieuwe identiteit. Wie ben ik naast het moederschap? Geen idee. Ik ben nooit iets of iemand anders geweest. Moet ik me op een carrière gaan storten? Ik zou niet weten hoe ik anders, zonder positieve afsluiter, deze fase van mijn leven achter me kan gaan laten. Maar dit is het dus. Mijn afscheid aan jullie. Want alles vanaf nu zal in het teken staan van het recupereren van bovenstaande. Het spijt me meiden. Was kort maar krachtig. Knuffel, en alle goeds voor jullie. Xxx
@Patchwork ach meis.. weet niet goed wat ik kan zeggen tegen je.. Vind het zo naar voor je... Je was er zo mee bezig om van jullie samen nog een kindje op de wereld te mogen zetten.. Dit zal veel tijd nodig hebben om het een plekje te geven, als je dat al gaat lukken... voor nu wens ik je ontzettend veel kracht en liefde toe...
@Patchwork ik weet niet goed wat ik erop moet zeggen, alleen dat ik heel erg met je meevoel. Ik hoop dat dit niet jullie relatie kapot maakt en dat jullie het beiden een plekje kunnen geven. Een hele dikke knuffel
Ooh @Patchwork wat onzettend rot om te horen Hopelijk kan je het na een tijdje een plaatsje geven, al zal het gevoel waarschijnlijk altijd wel ergens aanwezig blijven... Ik hoop dat het je relatie met je vriend niet teveel gaat beïnvloeden. In ieder geval, ontzettend veel sterkte in deze moeilijke periode ❤
Pfff wat heftig @Patchwork ! Ik wil jullie allebei veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en het jullie niet uit elkaar drijft. Nogmaals veel sterkte ♡
Phoe @Patchwork, wat heftig. Ook ik weet niet goed wat te zeggen. Maar ongelooflijk knap hoe jij zelf inziet dat hij het zover gegaan is, voor jou. Ik hoop dat jullie hier samen doorheen komen en samen zullen blijven, dat jullie de liefdes van elkaars leven zijn, dat lees ik terug in alles, ook in je andere topics. Neem de tijd, heb verdriet en zie wat voor moois er weer op je pad zal komen.