NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussion in 'NOD forum' started by Frummels, Dec 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,894
    9,667
    113
    Female
    Dames, ik was even afwezig hier. Wachtend op een positieve ovulatietest. Die had ik vandaag eindelijk. Eindelijk zou ik door kunnen naar de eerste IUI behandeling.. echter kan ik dit weekend niet meer terecht, want ze zitten vol en maandag is te laat. Ik ben zo verdrietig nu. Weer een gemiste kans.

2. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

Sep 28, 2017
    3,076
    2,090
    113
    Female
    Oh jeetje wat naar kan me goed voorstellen dat dit echt als verloren voelt :(

3. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,894
    9,667
    113
    Female
    Nou inderdaad, heb net ook even flink zitten huilen. Probeer dan maar te denken dat het zo heeft moeten zijn en daar is vast een reden voor. Maar ach, ook wel een dooddoener haha.

4. WelcomeWondertje

Sep 28, 2017
    3,076
    2,090
    113
    Female
    Ja voelt gewoon moedeloos he dat je zelf Niks kunt doen. Is er nog een kans dat er Iemand uitvalt ofzo?

5. Rombely

Rombely Niet meer actief

Nee toch! Dat is echt waardeloos! Kan me voorstellen dat je daar erg verdrietig om bent. Maar je hebt iui in je eigen cyclus en dan moet je zelf met ovutesten kijken wanneer je eisprong is en dan krijg je iui? En dan zitten ze ook nog eens een keer vol? Wat ontzettend balen zeg. Ik vind het ook niet echt een goed beleid van het ziekenhuis, die snappen toch ook wel hoe spannend de mmm is zonder dit soort tegenslagen. Pfff, hopelijk heb je kans dat er iemand uitvalt

6. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Dat is een mooi besluit, je moet het op je eigen tempo verwerken, dikke knuffel

7. Nog anoniem

Wat? Echt belachelijk. Echt klote dit voor je meid. Ik vind dat ze daar tijd voor moeten maken!

8. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,894
    9,667
    113
    Female
    @Rombely In eigen cyclus inderdaad, alleen daarom al had ik het misschien wel met hormonen gewild. Ook al geeft het geen meerwaarde omdat ik een goede cyclus heb. Je kan alleen wat beter timen geloof ik..

@Nog anoniem ging het maar zo makkelijk, helaas niets minder waar!

@WelcomeWondertje behoorlijk moedeloos ja, wat kan een mens nog meer doen haha. Knap trouwens dat jij de keuze gemaakt hebt om met 24 weken de banner weg te halen. Lijkt me erg moeilijk, hele dikke knuffel!

WelcomeWondertje likes this.
  9. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

Jan 5, 2014
    672
    260
    63
    Female
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @WelcomeWondertje meis, wat een grote stap om je banner dan weg te halen.. is weer een stukje loslaten..

@JosjeM zooooo niet leuk!!!! Zit je te wachten en weet je nu al dat het een verloren ronde is... dikke digiknuffel

10. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

Sep 13, 2017
    955
    777
    93
    Female
    @JosjeM pffff wat ontzettend balen zeg! Komt het door het weekend dat er geen plek is? Of hebben ze het sowieso erg druk? Logisch dat je heel erg teleurgesteld bent :(
    Veel sterkte en dikke knuffel!

@WelcomeWondertje knap van je banner..toch weer een dingetje hè! Hoe gaat het nu met je?

11. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    @JosjeM Wat een teleurstelling zeg! Heel veel sterkte voor jullie.

@WelcomeWondertje Heel veel sterkte ook voor jou. Zo heftig om het los te moeten laten.

12. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,894
    9,667
    113
    Female
    @TantePerenboom omdat het weekend is en er dan maar 1 dienstdoenende arts is.. nadeel van iui in eigen cyclus is dat je niks kan timen. Echt rauw op mijn dak dus.

@Blosjes dat is het zeker :( dankjewel. Hoe gaat het met jou nu?

13. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    @JosjeM Vervelend hoor. Hier moet je dus blijkbaar ook rekening mee houden als je iui in eigen cyclus doet :(:mad:

Hier gaat het wel goed hoor gelukkig. Moet zeggen dat ik er deze keer minder van slag van ben dan de vorige keren, toen was ik wel al langer zwanger.

We gaan het deze ronde nog een keer zonder hulp proberen. Hopelijk met succes! Gisteren getest om te kijken of er nog HCG in mijn urine zat, maar ik had een spierwitte Early test! Gek dat je daar blij mee kan zijn. Nu weer starten met ovulatietesten. Ben benieuwd wat mijn cyclus nu gaat doen.

14. Jolo

Jolo Fanatiek lid

Mar 29, 2017
    2,931
    2,167
    113
    Female
    @Blosjes Hopelijk verandert er niets in je cyclus. Ik heb ook een vroege mk gehad en zit nu in ronde 3 erna en ik blijf steeds mooi op 28-29 zitten :)

@JosjeM Stom om te horen seg! Je hebt het emotioneel al moeilijk, omdat het zo lang duurt voordat het raak is en dan moet je het nog maar eens uitstellen :confused:
    Het zou eigenlijk anders geregeld moeten worden.

15. Nog anoniem

@hier zoals ik gisteren al zei beginnen er allemaal kwaaltjes te komen. Borsten worden gevoelig, had gisteren hoofdpijn en last van mijn ogen (vandaag nog steeds) en mijn onderbuik voelde alsof mijn blaas continue vol zat, trekt door in mijn liezen. Ik dacht dat het misschien kwam door lucht in mijn darmen. Maar nu is het gevoel er nog steeds, en duidelijker voelbaar dan gisteren, voelt nu eerder als lichte menstruatiepijn en dat heb ik normaal gesproken echt pas een paar dagen voor de menstruatie, behalve toen het raak was. En toch durf ik echt niet te hopen. Ben zo bang voor weer een teleurstelling. Ergens in mijn achterhoofd heb ik er alle vertrouwen in en weet ik eigenlijk vrijwel zeker dat het raak is deze keer, maar dat andere stemmetje zegt doe niet zo mal, je houdt jezelf voor de gek. Je wordt maandag gewoon weer teleurgesteld. En toch zit ik te zoeken naar babyuitzet. Pff zo dubbel weer allemaal. Vandaag 8 dpo, nog 2 dagen tot testen.....

Layali01 likes this.
  16. Rombely

Rombely Niet meer actief

Spannend @Nog anoniem. Hopelijk heeft je sterke gevoel gelijk!

@WelcomeWondertje, knap van je hoe je stapje voor stapje weer verder gaat.

@Blosjes, hopelijk inderdaad snel een normale cyclus, helemaal als dit jullie laatste ronde zelf proberen is.

En ik zit weer eens in een dipje. Gebeurt steeds vaker de laatste tijd. Dat is bij mij volgens mij een proces om de volgende stap te accepteren. Mijn twee beste vriendinnen zijn dus allebei zwanger van de derde, de een ongepland en de andere ging het even drie ronde proberen. Nu gaat de ene bijna met verlof en de andere heeft het bekend gemaakt aan iedereen. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Niet naar hun verhalen luisteren en met ze mee kletsen, heb geen eens geen zin meer om met ze af te spreken omdat het dan over hun zwangerschap gaat. En dat vind ik van mezelf erg maar ben ook zo boos dat wij nog niet zwanger zijn. Had zo graag deze zomer verlof gehad, genieten van m'n andere twee kindjes en op m'n 37e de derde zodat er misschien nog tijd is voor een vierde. Maar van dat beeld moet ik afscheid nemen. Ik hoop echt dat ik volgende maand als we met iui starten wat positiever ben, want ik wordt gewoon chagrijnig van mezelf dat ik zo negatief ben:roflmao:. En jullie er mee lastig val:oops:. Jullie hoeven ook niet te reageren hoor. Moet gewoon m'n gedachten even uit m'n hoofd hebben en met m'n vriendinnen kan ik het dus niet meer delen. Zo, positiviteitsmodus aan nu:thumup:!!

Layali01 likes this.
  17. Jolo

Jolo Fanatiek lid

Mar 29, 2017
    2,931
    2,167
    113
    Female
    @Rombely Ik ben blij dat je het deelt met ons ! We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en we kennen allemaal dit rottig gevoel. Ik heb het er ook soms best lastig mee dat blijkbaar iedereen zwanger kan raken, maar dat ik achter blijf. Het is gewoon zo oneerlijk ! Nu echt in mijn naaste omgeving van beste vriendinnen zijn ze 'gelukkig' nog niet bezig met kinderen (voor zover ik weet toch niet).
    Weten de 2 vriendinnen dat jij ook nog bezig bent voor een 3de?

Rombely likes this.
  18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

Mar 29, 2017
    2,931
    2,167
    113
    Female
    Ik zit trouwens weer in mijn teleurgestelde fase. Ik zit nu 8 dpo. Wij hebben weer goed geklust rond de eisprong en toen had ik echt het gevoel 'ja, deze keer gaat het raak zijn'. Maar nu begint het gevoel weer boven te komen van 'waarom zou het nu wel raak zijn? Het lukt toch niet, hou jezelf niet zo voor de gek'. Ik probeer nu ook weer verschillende kwaaltjes te zoeken, maar die zijn er gewoon niet ook al weet ik dat dat dat ook wel zo kan zijn :( Ik ga wss wel pas vrijdag of zaterdag testen (als mijn menstruatie er dan nog niet is). Dan zit ik 13-14 dpo. Maar ik verwacht er dus niet teveel van.

19. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

Sep 13, 2017
    955
    777
    93
    Female
    @JosjeM pff slechte timing dus. Bah wat balen! Hoe gaat het nu met je?

@Blosjes hopelijk is dit de gouden ronde voor jullie!

@Nog anoniem wat spannend!!! Ik ga duimen dat je gevoel helemaal goed zit!

@Rombely weten je vriendinnen van jullie situatie? Misschien afspreken dat jullie ook af en toe een middag/avond niet praten over zwangerschappen en baby's?

@Jolo dikke knuffel! Zal ook een soort zelfbescherming zijn... Hopelijk volgende week toch een mooie test!

Blosjes likes this.
  20. WelcomeWondertje

Sep 28, 2017
    3,076
    2,090
    113
    Female
    @Rombely heel begrijpbaar heel natuurlijk heel herkenbaar en je staat in je recht. Halen boos zijn Voor jezelf kiezen gewoon doen. Je hoeft je gevoel niet opxij te schuiven Voor het geluk van een ander. Hoop dat je hier weer snel uit kunt klimmen. Maar ik weet hoe het voelt. Ik had het ook toen wij Voor de eerste gingen. Weer zo'n negatieve test en dan gewoon niemand willen zien. Het is een natuurlijk begrijpbaar gevoel. Geef er gewoon lekker aan toe.

Rombely likes this.

Share This Page