Gefeliciteerd met je verjaardag! @Nog anoniem ! Ga je het groots vieren? Op je test zie ik niet zoveel maar ik ben een heule slechte tuurder sorry.
Heb ff met flits een foto gemaakt. Sorry testje is nu een beetje geel aan het worden. Maar zien jullie ook wat ik zie?
@Nog anoniem als ik héél goed tuur..lijk ik op beide testen wel iets te zien. Hopelijk over een paar dagen een mooi duidelijk streepje!
Spannend @Nog anoniem hopelijk snel een duidelijke test! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
NOD-lijst 2018, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Patchwork - 32 jaar 6e (9e) kindje 1 - ronde 14 (ronde 1 MMM) 8 februari Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na vmk) 9 februari Nog anoniem - 40 jaar - 1e kindje - ronde 26 (4e na vmk) 10 februari Cinn1985 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 12 (7e na ma met 9 wkn) 12 februari Brondy - 32 jaar - 3e kindje - ronde 20? 16 februari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 8 in MMM) 17 februari JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 1 in MMM) 20 februari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 19 MMM 1ste ivf ronde 21 februari Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 (extreem lange cyclussen) 22 februari xMekirin - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 (4e ronde na 2e mk) 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 24 februari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na mk) Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 17 1 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 25 11 maart MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje -ronde 0 Totaal: 16 Wachtbankje (8), Zwanger (3), MMM (3,5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
En de uitslag is binnen Van de 6 eicellen, zijn er 3 bevrucht 2 x 4 cellig en 1 x 2 cellig, (precies 2 dagen na de punctie) Morgen zal om 14.45 de aller beste van deze 3 terug geplaats worden De rest gaan ze proberen verder te kweken tot dag 5 om een cryo van de maken. We hebben gekozen voor 1 embryo omdat de kwaliteit heel goed is Voor nu ben ik gewoon nog helemaal hyper van de uitslag Weer een stapje verder naar onze droom.......
NOD-lijst 2018, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Patchwork - 32 jaar 6e (9e) kindje 1 - ronde 14 (ronde 1 MMM) 8 februari Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na vmk) 9 februari Nog anoniem - 40 jaar - 1e kindje - ronde 26 (4e na vmk) 10 februari Cinn1985 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 12 (7e na ma met 9 wkn) 12 februari Brondy - 32 jaar - 3e kindje - ronde 20? 16 februari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 8 in MMM) 17 februari JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 1 in MMM) 20 februari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 19 MMM 1ste ivf ronde 21 februari Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 (extreem lange cyclussen) 22 februari xMekirin - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 (4e ronde na 2e mk) 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 24 februari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na mk) Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 17 1 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 25 11 maart MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje -ronde 0 Totaal: 16 Wachtbankje (8), Zwanger (3), MMM (3,5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat een geweldig nieuws!!! Veel succes alvast morgen! En wat super als je straks ook nog 2 cryo's zou hebben!
Wij hebben vanmorgen dan eindelijk onze eerste echo gehad!! Superlieve verloskundige...ze ging direct de echo inwendig doen, omdat ik van tevoren had aan gegeven dat we erg opzagen tegen de echo. Ze zei dat ze direct zou zeggen wat ze zag... En jaaaa meteen een prachtig kloppend hartje ♡ En toen zei ze...'en volgens mij..zie ik er nog 1'! Ik zag het zelf ook direct! 2 vruchtzakjes met 2 prachtige hartjes ♡♡ Dus we krijgen er gewoon 2!! Het nieuws moet nog wel even inwerken hoor..pff Beide kindjes lopen 2 à 3 dagen voor op wat ik dacht n.a.v. ovulatietesten, dus ze doen het super We hebben net maar een grote taart gekocht om het te vieren. Nu maar even wennen aan het idee
Whuuut?! Is dat even een verrassing! Wat geweldig om te horen. Geniet van de taart! En wanneer mogen jullie weer voor de volgende echo komen?
Dankjewel!! Ja het is even omschakelen!! Het eerste wat ik dacht was dat we onze huidige kinderwagen moeten verkopen Haha Maar het is natuurlijk ook superleuk!!!! En ik vind het wel héél spannend! Over 2 weken weer een echo, dan bij de gyneacoloog. Dat is volgens mij dan ook meteen de termijnecho.
@TantePerenboom wouw wat geweldig! Gefeliciteerd! @droomwens79 wat een goed bericht! Ik duim voor een plakkertje