Ja bizar hè? Maar wel speciaal...eerst 2 miskramen...en nu 2 wondertjes ♡♡ Hoe gaat het nu met jou? @Nog anoniem hoe is het? Nog getest vandaag?
Ik snap wat je bedoelt (wat je ziet), maar ik denk niet dat dit een zwangerschapsstreepje is, bij mij waren dit soort lijntjes helaas nooit goed nieuws... Wel bijzonder dat het roze verlies weer is verdwenen, ik duim nog even voor je!
Ja wauw! Heb je een foto van je echo? Vind dat altijd zo bijzonder om te zien tweeling echo’s. Kon ze al iets zeggen over 1 of 2 eiig? Met mij gaat het nog steeds wel goed! Langzaam komt er wat meer vertrouwen. Volgende week donderdag de termijnecho.
Ooooohhhh wauw!!! Jeetje wat mooi goed geweldig prachtig nieuws!!! ❤️❤️❤️❤️ Geen woorden voor, gefeliciteerd!!
Wwwwwwaaaaaaaaauw wow wow wow wat een supergeweldig nieuws!!! Kan me voorstellen dat het ff moet landen. Echt superleuk!!!
Ohhh fijn om te horen! Volgende week al termijnecho..gaat toch wel snel hè! Hier een van de echofoto's! Bekijk bijlage 558094 1 of 2 eiig weet ik niet...het was in ieder geval een goed teken dat er een tussenschot tussen de ukjes zit. En dankjewel voor jullie superlieve reacties allemaal! ♡♡♡
Wat een goed nieuws @droomwens79!! Gefeliciteerd @TantePerenboom, wat een geweldig nieuws, twee kleine wondertjes !!
@droomwens79 dat is goed nieuws! Heel veel succes morgen! @TantePerenboom wauw zeg! Niet 1, maar 2 wondertjes! Gefeliciteerd en wat fijn dat ze het zo goed doen.. dat is wel echt een verrassing zeg
Ja een hele grote verrassing!! Dringt nog steeds niet echt door eigenlijk! Gister was ik nog zo bang om geen hartje te zien...en nu weet ik dat er 2 in mij kloppen. Héél bijzonder idee
@droomwens79 wateren goed nieuws zeg! Ik ben blij voor je! @TantePerenboom wauuwwwww gefeliciteerd geweldig nieuws!
NOD-lijst 2018, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 6 februari Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Patchwork - 32 jaar 6e (9e) kindje 1 - ronde 14 (ronde 1 MMM) 8 februari Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na vmk) 9 februari Nog anoniem - 40 jaar - 1e kindje - ronde 26 (4e na vmk) 10 februari Cinn1985 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 12 (7e na ma met 9 wkn) 12 februari Brondy - 32 jaar - 3e kindje - ronde 20? 16 februari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 8 in MMM) 17 februari JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 1 in MMM) 20 februari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 19 MMM 1ste ivf ronde 21 februari Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 (extreem lange cyclussen) 22 februari xMekirin - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 (4e ronde na 2e mk) 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 24 februari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na mk) Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 17 1 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 25 11 maart MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje -ronde 0 Totaal: 16 Wachtbankje (8), Zwanger (3), MMM (3,5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wauw @TantePerenboom, wat een mooi nieuws! Twee wondertjes, hoe bijzonder. Gefeliciteerd! @droomwens79 ook goed nieuws voor jou zeg! Heel veel succes morgen!