Zojuist gebeld door de arts. Besproken dat wij wel iui willen maar in eigen cyclus. Daarna de afdeling gebeld en afspraak gemaakt. As donderdag intake. Pfffff nu gaat t toch echt gebeuren. Hoop zo dat het op deze manier wel lukt.
@Chocoladetaart mijn grootste angst is dat mijn eileiders dicht zitten dus wat dat betreft zie ik er wel tegenop. Maar een beetje weten waar je aan toe bent is toch wel fijn, dus wat dat betreft ben ik blij dat er goed gekeken gaat worden
@Chanbee Hadden ze het niet voor je eisprong kunnen plannen? Snap je heel goed, daarom heb ik nu ook maar de intake door laten gaan ookal is de timing een beetje k*t
Het was dit of nog een maand wachten.. en omdat ik sterk het gevoel heb dat het niet gaaf lukken zonder hulp dacht ik oké dan maar zo..
Ah zo, op die manier. Ja dan duurt nog een maand wel langer he. Dan maar een nutteloze cyclus er tussendoor. Hoe lang is jouw cyclus meestal?
@Nog anoniem ja we zijn inmiddels al aardig gewend aan het idee van een tweeling ♡♡ ! Volgende week weer een echo..toch wel weer erg spannend. Als die echo ook goed is, kan ik er hopelijk wat meer in gaan geloven! @Chocoladetaart welkom! Hopelijk voel je je hier meer op je plek @Chanbee vervelend zo'n nutteloze ronde, maar ik zou het risico ook niet nemen..Hopelijk ziet het er allemaal goed uit! @Brondy fijn dat het toch in je eigen cyclus mag! @Blosjes ziet er goed uit! @JosjeM ik snap dat je je nu al zorgen maakt om je volgende eisprong! Heb je hier al over gesproken met je arts? Hopelijk gaat het de volgende keer gewoon door!
@Chocoladetaart Ik had op 1 februari een afspraak en de bedoeling was meteen duphaston en daarna clomid maar tot onze verbazing was er op mijn linkereierstok een eitje van 18 mm en mijn baarmoederslijmvlies was perfect voor het ontvangen van een eitje (cyclusdag 99). Dus we hebben besloten 2 en halve week te wachten om te kijken of het gaat lukken. Als het niet gaat lukken dan gaan we meteen starten met clomid rond de 22 e feb. Dus ik ben heel erg aan het hopen nu dat het wel raak is..
Welkom nog @Chocoladetaart! Super @Brondy dat het in je eigen cyclus mag. @Chanbee, zonde ja van deze ronde. Maar nog een ronde wachten is ook wat. Hopelijk heeft het een vruchtbaar effect! @Nog anoniem, hopelijk kan je zo relaxed blijven deze ronde ! Hopelijk kan je je ei goed benutten @Blosjes. @hier. Ik zit rond de eisprong. Geen ovutesten deze maand want we gaan een paar dagen weg met familie en dan voel ik me niet fijn als ik dat daar ga bijhouden. Dus besloten deze ronde niet te doen. Na het weekend moet m'n piek geweest zijn dus dan ga ik op het wachtbankje. Laatste ronde, spannend hoor.
@Rombely Spannend, hopelijk is IUI niet nodig. Gaan jullie anders de IUI met hormonen doen of in eigen cyclus? (Sorry als je het al vertelt hebt)
IUI met hormonen. Wij willen een zo hoog mogelijke kans. Omdat ik 37 ben wil ik echt nu alles proberen want zolang de tijd heb ik niet meer voor mijn gevoel (ook gezien het leeftijdsverschil met de andere kids straks).
Spannend rombely, hopelijk is het deze ronde raak en anders idd de iui. Ik begrijp je gevoel qua leeftijd. Ik heb hetzelfde, de tijd tikt door...spiraal laten verwijderen toen ik 37 was (bijna 38) en nu ben ik ondertussen 40. En dan vraag je jezelf af, tot wanneer ga ik door? Ik hoop zo dat het ons nog gegund is. Mmm zal het bij mij ws niet gaan worden, denk dat vl dat niet kan/wil. Dat vind ik best moeilijk maar aan de andere kant kan ik hem ook niet dwingen. Dus hopelijk wil het op de natuurlijke manier lukken. Heb me wel voorgenomen het nog eens ter sprake te brengen als het halverwege dit jaar nog niet is gelukt. De tijd zal het leren...
Als we nu 9 maanden verder zouden zijn voor de baby er is zijn ze alweer 4 en 7. Hoe oud zijn die van jou? Ja @Nog anoniem, leeftijd blijft toch lastig. Hopelijk wil je vriend uiteindelijk wel de mmm in, maar hoop natuurlijk dat dat niet nodig is bij jullie !
Dat hoop ik ook dat dat niet nodig zal zijn. We zullen het zien. Het is ap een keer gelukt dus zal vast wel een keer goed komen lijkt me
@Rombely ik hoop dat het op het nippertje raak is deze ronde! En dat je niet wilt testen bij familie snap ik heel goed, zou ik ook niet willen. @Nog anoniem ik blijf duimen voor je
Jouw was ik net nog vergeten te noemen. Heb je je ei goed kunnen benutten? Je zit nu op het wachtbankje toch? (eindelijk echt).
Hihi ik heb soms ook het overzicht niet meer omdat we met zoveel meiden in de groep zitten. Ja we hebben Mn ei goed kunnen benutten en inderdaad nu eindelijk op het wachtbankje na 4 maanden bijna. Ik zit denk ik nu op 10 dpo ongeveer. Heeel erg moe en steken in bm af en toe misselijk en had meteen na eisprong pijnlijke tepels en dat duurde een dag of 4/5. Nu is het afwachten maar ik durf niet te hopen, mocht het niet lukken dan beginnen we met clomid 50 g
@TantePerenboom wat gaaf zeg, twins! Lijkt me erg bijzonder! Gefeliciteerd! @Rombely ik hoop dat deze ronde raak gaat zijn voor jullie! Snap heel goed dat je geen zin hebt in testen met familie... @Layali01 spannend hoor! Hopelijk kan de Clomid lekker achterwege blijven en ben je gewoon zwanger!