@Frummels wauw!! Wat een mooi kerstcadeau! Voor nu positief blijven, op dit moment ben je ZWANGER!! @Luthien31 hè meis wat naar he... Je verlegt toch steeds je grenzen en dromen en hoopt toch dar het nu dan waar had mogen zijn.. Hier ook moeilijke momenten, de uitgerekende datum van ons ma-kindje komt in zicht(16jan)... en zat gisteren ook aan het kerstdiner en dacht: zit ik hier.. 20kg lichter... wat had ik hier graag 20kg zwaarder gezeten mét nog een kindje dat bijna zou komen... Vandaag met zn drietjes thuis. Morgen naar mn schoonouders.. zal blij zijn als junuari voorbij is!
@Frummels wat een geweldig nieuws!! Ik hoop zo dat dit dé plakker mag zijn! @Luthien31 naar is dat hè..ik snap je gevoel! Wie weet ga je alsnog zwanger het jaar uit @Cin1985 de uitgerekende datum blijft wel een dingetje..dat heb ik ook. De eerste datum is inmiddels voorbij..de 2e uitgerekende datum moet nog komen. Hoop zo dat ik dan weer zwanger mag zijn... Sterkte voor jullie allemaal lieve dames, hopelijk hebben we volgend jaar allemaal gevulde armen of toch in ieder geval een gevulde buik
Ik wacht het af maar ga jergens vanuit. Hou het gewoon op een gemiste kans deze keer. Voordeel is wel dat ik de volgende cyclus gunstig zit qua diensten en dan zal mijn volgende nod op mijn verjaardag zijn. En wat is nou een mooier verjaardagskado dan een zwangerschap?
Wat een leuk kerstcadeau, @Frummels. Meiden, ik meld me hier toch weer af. Ik heb helaas te weinig tijd om in dit topic te investeren. Ik wens jullie het allerbeste! Op een vruchtbaar 2018 .
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 2 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 5 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) 10 januari TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 (2e na vmk) 14 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Totaal: 9 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Cin1985 Ja ik zal ook blij zijn als januari eindelijk weer voorbij is. Denk wel dat ik nog een paar moeilijke dagen tegen kom voordat het voorbij is. @TantePerenboom ik hoop het ook! Btw ik heb nu al drie dagen achter elkaar ovulatietesten die knallen. De teststreep donkerder dan de controle streep, is dat normaal of doe ik iets fout?
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 2 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 5 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) 10 januari TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 (2e na vmk) 14 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Totaal: 9 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Mezelf toch maar op het wachtbankje gezet, maar alleen omdat jullie het ergens nog positief inzien. Ik zie het echt nog steeds als gemiste kans
Dat is inderdaad bijzonder al heb ik het vaker gelezen, dus het kan. Je kan zelfs nog een piek hebben als je ei al geweest is. Heb ik wel eens gehad, s ochtends op echo was te zien dat mn ei gesprongen was en twee uur later een positieve ovu test.
Wow dat is echt een supermooie test voor 10 dpo!!! Ik duim voor een plakker deze keer, het is je zo erg gegund!!!
Dat ziet er goed uit @Frummels !!! Ik duim zo voor je! Hier vandaag een positieve ovulatietest! Mooi op tijd voor mijn doen
Meestal met geconcentreerde urine van de avond, omdat ik las dat je niet met ochtend urine mocht testen. Maar vandaag is hij al minder =) @Frummels vond het ook al bijzonder ja ga er bij deze maar gewoon vanuit dat mijn ei is geweest. Mooie test trouwens!