Spannend weer! Jammer dat je gyn nu geen echo's maakt. Bij mij sloeg Clomid 50mg de eerste 2 rondes heel goed aan, ik hoop bij jou ook. Veel succes deze ronde!
Ik sta er zelf momenteel verdrietig in, is afwachten wat mijn vriend gaat doen. Ben bang dat ik kinderloos ga blijven en dit wonder nooit mag meemaken. Pb mag je me altijd sturen. Graag zelfs Mjjn lf is zo'n 15 of 16 dagen, prima dus, en toe ze progesteron hadden geprikt een week na de eispring washet 35, ook heel mooi, moet minimaal 20 zijn. En toch zegt mijn geviel dat het eitje niet goed kan nestelen en ik het niet goed kan vasthouden. Ga daarom toch utro proberen. Krijg het van een vriendin die het nog heeft liggen. Duurt zowiezo toch een paar maanden voordat we uberhaupt met behandelen kunnen starten als mijn vriend erin meegaat
Ha lieve meiden, hier bloed mogen prikken op antistoffen, lupus, autoimuunziekten. Op 7 maart staat een waterecho gepland. Bij mij worden mn positieve tests in sept en okt wél als miskramen gerekend... dat samen met PCOS én dat L. In stuit bevallen is, wil ze kijken of er een tussenschotje in mn baarmoeder zit.. waardoor de innesteling moeilijker gaat. Besefte me net dat deze ronde dus verloren gaat.. nu op dag 12, tussen dag 15 en 23 eisprong.. op dag 26 dus de waterecho, maar hé, ik ben niet weggestuurd!!!! Moet wel op mn gewicht blijven letten, top al.dar er bijna 22kg af is. Doorgaan zoals ik nu bezig ben en die 5 kg (of meer) moet er dan gewoon afgaan. Dus de komende weken er flink tegenaan! Ik ga ze laten zien over 2 weken dat ik er echt alles aan wil doen!
Wat verdrietig @droomwens79, kan me zo voorstellen dat je echt hoop had bij deze ronde. Meteen een rustmaand, willen jullie dat zelf? @Chanbee ,Fijn dat de hsg achter de rug is. En nu maar weer wachten tot 7 maart. Hopelijk is toch alles goed. Aan de andere kant, als ze iets vinden kunnen ze er misschien wat aan doen... Snap je helemaal @Frummels, ga lekker genieten van je zwangerschap. Dat lukt hopelijk steeds wat beter. En @TantePerenboom, wat fijn dat het goed gaat en dat je zo met ons mee leeft! @Brondy, morgen al iui, wat spannend! Doen ze dat sochtends of smiddags of kan dat de hele dag? Veel succes morgen! ! Veel klusplezier @Chocoladetaart Ben benieuwd hoe je vriend heeft gereageerd op het telefoontje van de gynaecoloog, hopelijk ziet die het nut van de mmm op tijd in. Al een positieve test inmiddels? @Layali01, last van bijwerkingen? Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest !! @Cin1985, een waterecho? Wel fijn dat ze verder gaan kijken ! Hoe is het met jou @WelcomeWondertje? En sorry iedereen die ik niet persoonlijk heb benoemd, zijn er ook zoveel .
@Rombely gelukkig niet heel erg. Ik heb wel een moment op de dag waarop ik ineens helemaal leeg ben en als een soort zoutzak in elkaar zag en even een uurtje moet liggen. Gelukkig is het een beetje aan het einde van de middag tot nu toe. Maar gelukkig geen rare bijwerkingen. Ik vind het knap hoe je alle dames tagd haha, ik zou dat ook graag willen maar we zijn met zoveel dames. Ik denk in elk geval wel aan iedereen en lees ook zeker weten alles! @TantePerenboom en @Frummels Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Jullie geven juist hoop dat wij op een dag ook op roze zullen gaan! Geniet ervan dames @droomwens79 ik hoop dat jullie tot maart een beetje tot rust kunnen komen, en daarna er weer met volle moed tegenaan kunnen. De rest van de dames: dikke knuffel en succes voor ons allemaal
Oh vandaag alweer de laatste dus. Wel lastig zonder echo's lijkt me. Maar nu dan extra goed naar je lichaam "luisteren" ipv kijken op een scherm. Kan ook niet verkeerd zijn. Wel top dat je een check hebt met bloedprikken, dat vond ik tenminste wel prettig om de bevestiging te krijgen. Ik heb nu geen clomid, dus zit nu op cd 8 maar vraag me af wat er deze ronde zonder hormonen/clomid zal gebeuren. Ik reken op niets, kan het alleen maar meevallen... Over 2 weken heb ik pas een afspraak, dan zit ik alweer op cd 22. We zullen zien... hoop dan op IUI, dat lijkt mijzelf namelijk een logische stap. Geen idee of het zkh dat ook zo ziet.
Ff een update, mijn vriend en ik hebben erover gesproken en hij wol zowiezo naar het informatieve gesprek. Daarna kan hij beslissen of hij verder wil maar wil eerst dat hij weet wat de mmm inhoudt en weet waar hij aan begint. Voor nu ben ik in ieder geval ontzettend blij en opgelucht en hoop dat mijn vriend samen met mij het avontuur wil aangaan
NOD-lijst 2018, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 20 februari PBV - 39 jaar - 2e kindje - 2e ronde 21 februari Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 (extreem lange cyclussen) 22 februari xMekirin - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 (4e ronde na 2e mk) 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 1 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 25 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na vmk) 7 maart Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 10 maart Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 21 (ronde 1 mmm) 11 maart MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 13 maart Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 (8e na ma) Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 27 (5e na vmk) 14 maart Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 14 (4de na vmk) 20 maart JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 1 in MMM) Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 20 MMM rustmaand 23 maart Chanbee - 26 jaar - 1 ste kindje - ronde 18 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 23 BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 9 in MMM) Totaal: 21 Wachtbankje (7), Zwanger (2), MMM (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zojuist de IUI gehad, dus mijzelf maar even oo t wachtbankje gezet. Vond het wel meevallen allemaal, was snel klaar, enige vervelende was de eendenbek. Heb er verder wel een hoe gevoel bij
In eigen cyclus inderdaad, maar wel met een shot Pregnyl Hoefde niet eens te blijven liggen, vind dat wel heel spannend.....
Spannend hoor. Maar het meeste blijft er toch in. Zaadjes zitten in ieder geval op de goede plek @hier nog meer goed nieuws, het lijkt erop dat ik vandaag mijn piek heb, dus een kortere cyclus deze keer. Straks voor de zekerheid nog een keer testen
@Nog anoniem Zou morgen ook nog testen, want soms wordt de test streep donkerder dan de controle streep. Zo teste ik dag nadat mijn follikel gemeten was op 18mm knal positief Zie hier de mijne als voorbeeld
De foto heb ik gemaakt na 2 min. Toen ik even later nog eens naar de test keek was het een knaller zoals op jouw foto. Morgen test ik zowiezo ook nog om te kijken of hij weer lichter is. Heb er ff een foto bij gedaan zoals hij nu is
Hij zou nog donkerder kunnen, maar deze is duidelijk positief! Super dat je morgen de afspraak al hebt, wat snel zeg. Fijn dat het meegevallen is @Brondy, nu twee superspannende weken voor je! Ik mag over anderhalve week beginnen met gonal-f. Op cd 3, dus verwacht 3 of 4 maart. Prikinstructie gehad ,dus helemaal klaar voor
Is idd snel, had ook verwacht een paar weken te moeten wachten. Scheelt misschien dat ik al in het systeem sta en vorig jaar onderzoeken heb gehad. Spannend hoor, nu wordt het allemaal echt he. Hopelijk met mooi resultaat. Moet je de hele cyclus gonal gebruiken? Wat ga je ook alweer precies doen ?(sorry kan niet alles onthouden )
Is ook niet bij te houden van iedereen . Vanaf cd 3 gonal-f en op dag 9 of 10 eerste follikel meting. Als eitjes goed zijn pregnyl en 40 uur later iui. Dan gelukkig even niks tot nod. Vind het wel spannend, vooral of de timing wel uitkomt. M'n man zit nogal vaak in het buitenland. Is dan savonds wel weer thuis maar gaat een drama worden om sochtends thuis te kunnen zijn voor de iui. Verder heb ik er zin in! Fijn dat het zo snel kan bij jou toch. Heeft je vriend geen tijd om bedenkingen te maken. Hopelijk ee goed gesprek morgen!
Ik denk dat we redelijk gelijk lopen @Nog anoniem ! Ik had vanmorgen mn knaller. Als de kleine straks op tijd op bed ligt even mn charmes in de strijd gooien, kijk er al de hele dag naar uit