Zo lijkt ineens nu met een paar dames heel snel te gaan en ook in de IUI modes te zitten. Spannend!!! @Chocoladetaart en @Nog anoniem veel plezier en succes met eitjes benutten en nog meer @ anoniem morgen voor de afspraak met de gyn natuurlijk. Xx
@Nog anoniem wat fijn zeg! Ik hoop op een goed gesprek morgen. @Brondy wat goed! Op naar een mooie test straks! Ben benieuwd. Fijn dat t meeviel! Ik ga mezelf ook op het wachtbankje zetten. Mijn lh piek is nu al een tijdje aan de gang, voel mn ei ook en net geklust. Dus ik zet mezelf vast op paars! Lang geleden dat ik dat gedaan heb, schreef niet zoveel meer mee. Maar des te leuker
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 20 februari PBV - 39 jaar - 2e kindje - 2e ronde 21 februari Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 (extreem lange cyclussen) 22 februari xMekirin - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 (4e ronde na 2e mk) 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 1 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 25 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na vmk) 7 maart Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 10 maart Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 21 (ronde 1 mmm) 11 maart MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 13 maart Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 (8e na ma) Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 27 (5e na vmk) 14 maart Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 14 (4de na vmk) 20 maart JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 1 in MMM) Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 20 MMM rustmaand 23 maart Chanbee - 26 jaar - 1 ste kindje - ronde 18 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 23 MMM BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 9 in MMM) Totaal: 21 Wachtbankje (8), Zwanger (2), MMM (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 20 februari PBV - 39 jaar - 2e kindje - 2e ronde 21 februari Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 (extreem lange cyclussen) 22 februari xMekirin - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 (4e ronde na 2e mk) 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 1 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 25 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 25 (1e na vmk) 7 maart Luthien31 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 10 maart Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 21 (ronde 1 mmm) Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 27 (5e na vmk) 11 maart MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 13 maart Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 (8e na ma) 14 maart Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 14 (4de na vmk) 20 maart JosjeM - 25 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 1 in MMM) Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 20 MMM rustmaand 23 maart Chanbee - 26 jaar - 1 ste kindje - ronde 18 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 23 MMM BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 9 in MMM) Totaal: 21 Wachtbankje (8), Zwanger (2), MMM (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Mezelf ook op paars gezet. Nod is verplaatst van 13 naar 10 maart. Dadelijk naar de gyn, fingers crossed
Ff kort. Gesprek is goed gegaan. 7 maart vervolggesprek en uitslag zaadonderzoek. 10 mrt nod als ik dan niet zwanger ben kunnen we ws volgende cyclus al starten met iui
Gisteren echo gehad...alles was goed! Wat een opluchting weer! Ik ben 3 dagen vooruit gezet. Nu gaan we er langzamerhand toch echt in geloven ♡♡
Spannend hoor! Ik duim voor jullie en hoop dat de IUI niet eens nodig is. En zowel, dan duim ik dat de uitslag van het zaadonderzoek goed gaat zijn.
Dat hoop ik ook, maar als dat niet zo is gaan we gewoon een stap verder. Er is uiteindelijk maar 1 zaadje nodig. En het is bewezen dat hij zowiezo kinderen kan verwekken hij heeft een kindje uit een vorige relatie.
Oh gelukkig! Zal voor jou ook wel een hele opluchting zijn dat hij er nu zo over denkt. Hopelijk mag het snel raak zijn!
Ja.us zeker een hele opluchting. Had vanochtend gewoon een brok in mijn keel in het ziekenhuis, ik ben echt zo blij en opgelucht en dankbaar. Nu komt de kans op een kindje toch dichterbij.
@Nog anoniem wat fijn! Eindelijk een stap dichterbij. En super dat je vriend hier nu ook in mee wilt gaan. Hoe gaat het trouwens met je ovu testjes? Je piek dus gevonden? Gefeliciteerd @TantePerenboom met je goede echo! Mijn ovu test liep vandaag weer af. Gisteren dus en ook vanavond gezellig gehad. Flinke ovulatiepijn gehad gisteren in beide eierstokken en werd vandaag alweer minder. Kans is klein dat het nu ineens raak is maar toch! Het blijft spannend. Zou wel mooi zijn zo kort voordat we de behandelingen weer opnieuw gaan starten. We gaan t zien!
@Nog anoniem wat ontzettend fijn dat je vriend wil meewerken aan de MM. Ben daar zi blij om! En super dat jullie zo vlot kunnen starten met iui! Ik duim nog even dat het niet nodig is! @TantePerenboom yes, O heerlijk dat alles goed gaat meis! Dat zijn de positieve berichten die we willen lezen!
Dankjulliewel allemaal lieve meiden!! Ik ben de hele dag al doodmoe, volgens mij van alle spanning die er na deze goede echo van me is afgevallen! Lief dat jullie allemaal zo meeleven, ik hoop uit de grond van mijn hart dat het jullie allemaal snel gegund is! En wat is het toch fijn dat er zo'n nod-clubje is waar je er voor elkaar kunt zijn @Frummels en jij alweer 12 weken! Wat een mijlpaal!!
Hoe is het hier meiden? Vooral met jullie @Layali01, @xMekirin en @Tjemmie? Hier vandaag 9 dpo denk ik. Ik wacht met testen tot donderdag maar ik zal al wel eerder ongi worden .