NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 2 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 5 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) 10 januari TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 (2e na vmk) 14 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Totaal: 9 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hier lijkt de eisprong ook in aantocht! Tepels beginnen weer gevoelig te worden We hebben het zaterdag, zondag en vandaag gedaan Overmorgen nog een keertje en 2 dagen erna weer en dan zal het wel voldoende zijn denk ik. Ik heb deze ronde wel steeds op mijn partner gezeten en ze zeggen dat je dan 'minder' kans hebt op bevruchting, maar met de andere standjes is het toch ook nooit gelukt dusja Als er een goede zwemmer bij zit, dan zal hij de finish wel bereiken
Heb jij altijd gevoelige tepels voor je eisprong? Bij mij normaal altijd na de eisprong, maar nu zijn ze ook al van tevoren gevoelig! Misschien wordt het dan wel een knaller van een ei Maa qua frequentie lijkt me dat inderdaad wel voldoende
Ik heb ook meestal pas na mijn ei gevoelige tepels, maar normaal pas ongeveer een week erna. Nu al 2 dagen erna, smap er niks van haha.
@TantePerenboom meestal begint dat heel lichtjes en wanneer de gevoeligheid op zijn hoogst is, ga ik ervan uit dat hij gesprongen is. Ik werk niet met ovutestje, dus ik weet het eigenlijk nooit echt zeker Vandaar dat ik altijd een dikke 1,5 week om de 2 dagen (soms 3) probeer te klussen. Maar wanneer het echt pijn begint te doen, weet ik 100% zeker dat hij gesprongen is. Jij bent de eerste die ik hoor die daar ook 'last' van heeft! Wel handig hé dat we dat op deze manier weten!
De pijn die je voelt is het groeien van de follikel. Als die pijn weg is kun je er vanuit gaan dat je ei is gesprongen.
Als bij mij de pijn op zijn hoogst is, dan duurt het ongeveer een 5 dagen voordat deze pijn volledig verdwenen is en een week daarna heb ik normaal mijn menstruatie. Dus dan kan ik er denk ik vanuit gaan dat wanneer ik er het meeste last van heb, deze is gesprongen? Of ben ik mis Wel een fijn weetje van die follikel !
Ik heb ook sinds een aantal rondes pijnlijke tepels rond eisprong die steeds meer pijn gaan doen. Op de dag van eisprong mag manlief ze ook echt niet aanraken! Ik vind het heel handig om te bekijken wnnr mijn ei springt. Vorige maand had ik een positieve ovu maar nog amper gevoelige tepels waardoor ik door bleef testen en toen kreeg ik een paar dagen later opnieuw een piek! Dus was veel blij met de signalen van mn lichaam.
Gefeliciteerd @Frummels! Een duidelijke test. Nu ontzettend hopen dat het deze keer goed gaat!! Op de rest reageer ik later. Druk,druk, druk
@Frummels ja, ik heb dit al sinds ronde 1, maar de beginnende rondes had ik nog niet echt door dat dat altijd met de eisprong kwam. Nu weet ik wel beter
Maar dat geldt toch niet voor gevoelige tepels? Of had je het daar niet over @Jolo ? Normaal heb ik altijd gevoelige tepels vlak na de eisprong..en dat duurt ongeveer 2 dagen. Dan is alles weer even normaal en krijg ik door de progesteron weer gevoelige borsten tot aan de menstruatie. Maar deze ronde dus al gevoelig vóór de eisprong. Zucht
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 2 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 5 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 (2e na vmk) 14 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Totaal: 9 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@TantePerenboom ja, ik had het idd over gevoelige tepels Normaal gezien maar 2 dagen? Dan mag je van geluk spreken! Ik kan op het punt waarbij ik het meeste pijn heb zelfs geen waterstraal hierop verdragen. Maar als de pijn na 5 dagen volledig verdwenen is, heb ik wel geen last van gevoelige borsten tot aan de menstruatie zoals bij jou. Zo zie je maar hoe fel een vrouwenlichaam kan verschillen Hopelijk springen onze eitjes vlug!
Haha ja ik denk vannacht! Gisteravond last van ovulatiepijn...en toen ik wakker werd was dat verdwenen en extra gevoelige tepels nu. Dus ik ga er vanuit dat ik nu veilig op het wachtbankje kan
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 2 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 5 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (2e na vmk) 14 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Totaal: 9 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 2 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 5 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (2e na vmk) 14 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Totaal: 9 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hier ook op het wachtbankje. Weet niet precies wanneer mijn ei was maar denk zondag. Ik was wel begonnen met ovulatietesten maar zaterdag kwam het er niet van en toen dacht ik ook, ik laat het maar los en zie het wel. @Frummels, vandaag wel weer getest?
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 2 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 5 januari Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 23 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (2e na vmk) 14 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Totaal: 9 Wachtbankje (5), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).