Ik heb nu pas door dat het vandaag 9 maart is en gisteren dus 8 maart. Dacht dat de test van 8 maart van vandaag was, maar ik zie de oploop nu ook duidelijk!! Gefeliciteerd kan ik al wel zeggen ,wauw!
@Jolo en @Nog anoniem ik zie mooie streepjes bij jullie! Ik hoop op een mooie oploop Ik heb voor het eerst iets wat lijkt op een ovulatiebloeding. Ik zit rond mijn eisprong en net na het plassen heel veel slijm en wat roze. Zou de hsg dan toch iets hebben schoongespoeld
Dat zou heel goed kunnen. Heb vaker gehoord dat je na een hsg ook extra vruchtbaar bent. Ik ga voor je duimen!!
Wat spannend @Nog anoniem. Je testen lopen op, dus dat is al heel fijn. Ik duim mee voor een knaller! Ook voor jou @Jolo duim ik voor een mooie oploop van je testjes.
Ohhh ik kom even spieken en wat zie ik nu!!! @Nog anoniem wauwwauwwauw!!!! Gefeliciteerd! Mooi opgelopen hoor! Wat bijzonder dat het nu net op dit moment raak mag zijn ♡ En @Jolo bij jou zie ik ook een streep!! Ik duim heel hard dat deze mooi gaat oplopen! Ga je morgen weer een testje doen?
Ja, morgenvroeg ga ik opnieuw een testje ertegenaan smijten. Ik weet wel niet of je na 1 dagje al een oploop kan zien of dat het beter is van 2 dagen te wachten. Wij hadden normaal nu woensdag de 14de ons eerste vruchtbaarheids gesprek bij de gynaecoloog. Hopelijk is dit nu niet meer nodig !!
Kan zijn dat je morgen nog maar minimaal verschil ziet en dat hij overmorgen opeens de helft donkerder is. In ieder geval hoop ik echt dat hij bij jou ook gaat oplopen. Haha ja het is toch wat he, gewoon allebei op de valreep
Dankjewel, ja heel bijzonder, misschien omdat ik net deze ronde zoiets had van "maakt me niet uit of het nu wel of niet raak is, we gaan toch hulp krijgen". Toen mijn vriend groen licht gaf viel er zo'n grote last van mijn schouders. Misschien was dat net het kleine zetje in de goede richting. Ik hoop ook echt heel erg dat de testjes op blijven lopen en dat alles goed mag blijven gaan. Dit kindje is zo gewenst! En hoe gaat het met jou?
Ja daar dacht ik ook meteen aan! Misschien legde je jezelf extra druk op doordat je dacht dat je vriend niet de MMM in wilde....dat zal heus niet een zwangerschap hebben tegengehouden..maar deze opluchting was misschien net het zetje in goede richting inderdaad! Het is je zo gegund! Hier gaat het goed! Wel erg moe maar dat is te doen
Ik heb de eerste follikelmeting gehad. Twee rechts en 1 links, allemaal tien / elf mm. Erg klein dus nog maar kon wel voor cd8. Dinsdag weer terug (maar een hele lange pauze op m'n werk nemen dan ofzo) en misschien de gonal ophogen. Zo benieuwd hoe groot ze dinsdag zijn en of ze dan al kunnen zeggen wanneer de iui is.
Wauw @Nog anoniem en @Jolo gefelcitieerd! Wat super dat die positieve testen!!! Ik ga heel hard duimen voor mooie oplopende testen en mooie zwangerschappen. Zie je dat de wondfo’s heel duidelijk reageren wnnr je wel zwanger bent Anoniem? Dan komt er binnen vijf min een aanwezige streep!
@Frummels gewoon al weer 14 weken zwanger! Wat gaat het snel zeg. Wanneer gaan jullie de geslachtsbepaling laten doen? Of gaan jullie voor een verrassing?
Nou in mijn ogen kruipt de tijd hoor! Al voelt het nu wel minder traag dan eerst nu ik de 12 weken termijn voorbij ben. Wij hebben donderdag de geslachtsbepaling, ik ben erg benieuwd!
Ik kan begrijpen dat het voor jou voorbij kruipt. Ik hoop dat het straks sneller verstrijkt voor je gevoel! Spannend, ik hou je in de gaten. Heb je al een voorgevoel?