Succes @Nog anoniem ! Hier is het game over, temperatuur enorm gekelderd op 14 dpo, dus vandaag of morgen breekt mijn menstruatie door helaas!
Succes straks @Nog anoniem en @Brondy! Wat balen @JosjeM. Wat knap trouwens dat je het temperaturen nog steeds doet nu je iui hebt.
Ah nee Josje, hele dikke knuffel. Hoop voor je dat het dan ook snel doorbreekt zodat je weer verder kunt
Hallo allemaal, Ik zit nog op het wachtbankje Ik zit nu op 11dpo, ik had een negatieve test vanmorgen. Wel al drie dagen last van ongi gevoel en gevoelige borsten! Ik hoop nog wel een beetje.
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 19 maart JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 1 in MMM) 23 maart Chanbee - 26 jaar - 1 ste kindje - ronde 18 29 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 26 (ronde 1 in MMM) Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 26 (2e na vmk) 4 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 7 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 14 (9e na MA) Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 16 April Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo tp onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 9 in MMM) Totaal: 18 Wachtbankje (4), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Mezelf maar op t wachtbankje gezet nu de iui weer is geweest. Denk dat m’n NOD nu ook wel verschuift dus 2 dagen naar voren gezet @Duimpje86 Hoe gaat het met jou??
Succes weer op het wachtbankje Brondy! De eerste follikelmeting is achter de rug. Rechts zat er een van 8 mm en links een van 12/13 mm. Woensdag moet ik terug voor een tweede meting en spuitinstructies. Afhankelijk van hoe groot de follikel woensdag is zal vrijdag of zatderdag de inseminatie zijn. Dacht bijna dat ze het ging afblazen. Ze zei als je een positieve test hebt gehad wil dat zeggen dat je gewoon zwanger kunt raken en voegt iui weinig toe. Meestal doen ze dat dan ook niet. Maar omdat ze het als "niks" zien omdat er geen zwangerschap vastgesteld is met een echo gaan we de behandelingen gewoon doen. Dat was wel ff schrikken. Maar "gelukkig" tellen die positieve testen niet mee als zwangerschap omdat ik op de nod gewoon ben gaan vloeien. Het heeft me wel aan het denken gezet dus wil woensdag wel vragen wat ik verder kan verwachten als deze eerste poging zou mislukken. Wil dan toch ook vragen of utrogestan iets kan toevoegen ook al zei ze de vorige keer stellig dat dat niets helpt als je een lf hebt van 14 tot 16 dagen. Hoop wel dat we gewoon verder gaan met behandelen en niet dat ze gaat zeggen het nog maar ff zelf te proberen. Ze heeft me trouwens ook gezegd dat ik pas op 16 dpo mag testen
@Brondy goed gevoel over deze IUI? @Nog anoniem oh, wat hebben ze jou laten schrikken zeg! Maar gelukkig laten ze de IUI gewoon doorgaan. Spannend, ik ben benieuwd wanneer het gaat worden!
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 19 maart JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 1 in MMM) 23 maart Chanbee - 26 jaar - 1 ste kindje - ronde 18 29 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 26 (ronde 1 in MMM) Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 26 (2e na vmk) 4 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 7 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 14 (9e na MA) Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 16 April Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo tp 18 April BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 10 in MMM) onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM Totaal: 18 Wachtbankje (4), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hello! Heb mezelf weer een NOD gegeven... was hier even wat stiller want ik wist niet wanneer ik met Gonal-F kon beginnen, maar vandaag was het eindelijk zover en heb ik maandag weer een fm op cd10. As vrijdag trouwens mijn hsg gepland. Weer spannende tijden hier dus. En volop in de MMM dus na de rustmaand.
@Nog anoniem Zo he, ik zou ook geschrokken zijn idd. Maar gelukkig blazen ze het niet af. Je moet denk ik ook even in de gaten houden of jouw bm slijmvlies goed groeit. Want Utro zorgt er ook voor dat die beter groeit volgens mij? Oja ik zat er ook over na te denken om te vragen, maar je kunt er ook last van krijgen, schimmel enzo. Dacht dan wacht ik nog wel ff en probeer ik eerst andere dingen @JosjeM Ik heb een dubbel gevoel omdat ik het gevoel had dat het er al snel weer uit liep, wat waarschijnlijk dikke onzin is natuurlijk. Maar aan de andere kant afgelopen donderdag HSG gehad, dusssss zou net dat zetje kunnen zijn...... Hahahha zie je mijn twijfel @BB83 Heel veel succes alvast @Monique93 Op cd..? zit je nu???
Ik zit nu in de wachtkamer bij de huisarts, ik ben al een aantal weken “niet fit” hoofdpijn duizelig en moe etc. Maar sinds 2 dagen heb ik ineens druk op mn borst en het gevoel dat er een strakke riem onder mn borsten zit, heel vreemd nog nooit gehad. Herkend iemand dit?