Vandaag ben ik 7 dpo. Ik wil woensdag een echte test doen, dan ben ik 10 dpo. Wordt wel pas later op de dag heb dan nachtdienst en kom meestal rond 15 u uit bed dan. En hoe is het met jou? Heb jij nog getest? Heb je al een afspraak voor een echo of wacht je daar nog ff mee? Mijn duimen draaien ook overuren voor jou. Heb deze week je hele verhaal nog eens gelezen en hoop echt zo dat het deze keer eindelijk eens goed mag gaan.
Zo zo deze keer niet mega vroeg testen? Knap hoor! Of denk je 10dpo misschien niet te halen? Ja nog getest, loopt mooi op (foto’s staan in ander topic). 16 januari is de echo gepland. Ik hoop het ook, zou fantastisch zijn als het eindelijk eens zo zou mogen zijn!
@Frummels spannende tijd nu zeg!! Aftellen tot 16 januari dus. Voel je je verder wel goed? @Nog anoniem aftellen tot woensdag voor jou! Je he t er wel een goed gevoel bij geloof Ik! Duimen draaien! Ook voor @Rombely natuurlijk! Hoop dat je vandaag een mooi testje in handen hebt! @ hier, mn temp gaat eindelijk omhoog!! Vrijdag toch een knaller gehad, gisteren mn ei gesprongen denk ik dan. Vanmorgen voor de zekerheid toch ook nog maar gezellig gemaakt Nu hopen dat de komende 2 dagen mn temp hoog blijft( of eingenlijk de komende 8,5 maand..!)en ook nog maar even doortesten. Hoop dat ik mezelf dan ook op paars mag zetten! Verschuif dan wel een dag met NOD, maar dat is te overzien
@Nog anoniem, jij maakt het wel spannend met een ovutest tussendoor.. Steeds meer dames op het wachtbankje, spannend allemaal. Ik had gister al getest, wit natuurlijk. Hadden een uitnodiging gehad spontaan voor een feestje savonds waar veel gedronken wordt, dus wou zeker weten of ik ook wel wat kon drinken. Maar was gister 6 of 7 dpo, erg vroeg dus. Maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is deze ronde.
Een gelukkig nieuwjaar meiden!! Dat dit jaar een mooi vruchtbaar jaar gaat worden en dat we allemaal als een tonnetje mogen rondlopen volgend nieuwjaar of dat we al een wondertje in onze armen mogen sluiten❤
Ook namens mij natuurlijk een mooi en liefdevol nieuwjaar gewenst. Hopelijk een jaar waarin ieders liefste wensen vervuld mogen worden
Lieve meiden allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat we allemaal een positieve test in handen mogen krijgen!
Allemaal de allerbeste wensen voor het nieiwe jaar, hopelink mag onze grootste droom werkelijkheid worden!!!
Beste allen, ik lees hier mee. Mijn nieuwjaarscadeau was eindelijk een negatieve test na het beëindigen van onze zwangerschap in december vanwege een niet levensvatbaar kindje. Ik ben nu hcg vrij en kan eindelijk verder. Ik weet niet of we er in januari meteen voor gaan, maar lees hier vast mee. Voor iedereen de beste wensen voor 2018 net als klapper en bundeltje liefde in jullie armen!
Welkom hier meid, we waren in september tegelijk zwanger en ik had je verdrietige nieuws meegekregen. Hoe is het nu met je? Hopelijk mag je dit jaar opnieuw een wondertje verwachten.
Ja ik voel mij prima, al is het natuurlijk afwachten tot de echo en sowieso hoe de aankomende weken gaan verlopen maar ben erg blij met deze kans met mijn medicatie en ik hoop intens dat dit het dan nu gaat zijn!
Wat jammer Rombeley? Het daardoor op een zuipen gezet gister? Ik houd nog even hoop voor je want dat is inderdaad wel heel erg vroeg! Duim Duim
Haha nou ik herinner mij dat jij in het nod topic waar we vorige keer samen in schreven zei dat je elke maand heel vroeg test en je niet kan beheersen, wat ik heel opmerkelijk vond omdat je toen nog nooit positief getest had en vrouwen meestal ja veel rondes witte testen de hoop opgeven en niet meer testen. Vond je vertrouwen en hoop erg mooi en bleek ook nog eens te kloppen toen je ineens een positieve test had. Hoe voel je je? Heb je hoop?
En iedereen de beste wensen, dat 2018 het jaar mag worden van mooie zwangerschappen en gezonde baby’s!