NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 29 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 26 (ronde 1 in MMM) Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 26 (2e na vmk) 4 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 8 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 14 (9e na ma) Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 12 april BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 10 in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 16 april Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo tp 19 april JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 2 in MMM) 21 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM Totaal: 18 Wachtbankje (6), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Rombely Een goede vriendin van mij is nu zwanger, volgens mij in 1x raak, dat voelde wel heel dubbel, zij wist dat t bij ons nu niet makkelijk gaat. Vond t wel jammer dat ze het mij niet eerder verteld heeft dan pas bij 11 weken, maarja. Verder heb ik een goede vriendin die me echt door het hele traject heen sleurt, nu ook zwanger, onverwacht, voelde ook dubbel maar zij was super lief en steunt mij nu dus nog steeds. Vind het nog steeds fijn dat ik dit met haar kan blijven delen. En nog een andere vriendin, omdat zij zelf ook in dit traject heeft gezeten, dus kon zij mij wat tips geven bij de gesprekken en ook met prikken. (Zelfde ziekenhuis) Ja dat snap ik dan wel. Ik ben nu 33 en wil het proberen t/m 35. Als het dan nog niet gelukt is vinden wij het gat ook te groot.
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 29 maart Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 26 (ronde 1 in MMM) Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 26 (2e na vmk) 4 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 8 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 14 (9e na ma) Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 12 april BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 10 in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 16 april Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo tp 19 april JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 2 in MMM) 21 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM Totaal: 18 Wachtbankje (7), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hey Rombely! Vervelend he, zulke mensen. Alsof het allemaal maar piece of cake is. Ja, ik herken dat wel. Maar dan meer in de zin van dat sommige mensen niet beseffen hoeveel geluk ze hebben. Dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is. Een familielid en partner hebben onlangs een kindje gekregen. Toen zei hij dat het sneller was gelukt dan ze dachten en dat ze eigenlijk liever een zomerbaby hadden gehad . Ook hadden ze een voorkeur voor geslacht en toen werd het het andere. Ook hebben meerdere mensen tegen mij gezegd (waaronder mijn schoonmoeder) dat als ik het los zou laten, het dan vast ineens wel lukt. "Het komt vast wel" en "Zal je zien... ben je er niet mee bezig is het raak!" Nou eh, nee. Zo werkt het helaas niet als je verminderd vruchtbaar bent. Kijk dat mensen het niet snappen, kan ik mij voorstellen. Helemaal als je er zelf niet mee te maken hebt gehad. Maar zeg dan gewoon: "ik kan er niet over meepraten, maar vind het vreselijk verdrietig voor jullie en ik ben er voor jullie." En ga dan niet de wijsneus lopen uithangen met zogenaamd goed bedoelde uitspraken als je er zelf geen zak van snapt. Aan dat soort dingen kan ik mij echt mateloos irriteren. Hou dan gewoon je mond als je niks nuttigs kan zeggen.
Oh herkenbaar @Chocoladetaart Ik krijg ook wel eens ‘wees blij met wat je hebt’ of ‘maar jullie hebben er al 2’ Maar wat jij zegt is dus precies de reden dat ik het mijn schoonouders niet vertel. Maar die slimme man van mij zei laatst tegen zijn moeder dat ik naar t ziekenhuis moest. Euh sufferd waarom zeg je dat? Zij hoeft toch niet te weten waar ik heen ga??
Haha, gelukkig komt het jullie bekend voor. Drie andere vriendinnen weten het ook en die zijn juist heel begripvol, dat is echt wel superfijn. Hoe is het met jou @Blosjes?
@Chocoladetaart ik ken het verhaal volledig van dat mensen zeggen 'als je het loslaat en er niet zoveel mee bezig bent, dan komt het wel en dan is het meteen prijs !' Ja, hallo, denken ze nu echt dat wij het fijn vinden om er steeds aan te moeten denken? Ik heb iedere eisprong enorm veel last van mijn tepels gedurende zo'n 5 dagen. Denken ze nu echt dat er dan een switchknop in mij zit waardoor ik dat gevoel kan uitschakelen? Of als je zwangere vrouwen op straat ziet lopen, denken ze dan echt dat het zo makkelijk is om de gedachte los te laten van ook zo'n bol buikje te willen hebben? Ze zullen het niet slecht bedoelen, maar voor ons komt het pijnlijk over
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 29 maart Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 26 (2e na vmk) 4 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 8 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 14 (9e na ma) Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 12 april BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 10 in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 16 april Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo tp 19 april JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 2 in MMM) 21 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM Totaal: 18 Wachtbankje (6), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
ongi is er. Zaterdag maar weer beginnen met prikken. Morgen nieuwe medicijnen ophalen en horen naar hoeveel de gonal opgehoogd wordt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
He bah Was jouw vermoeden helaas goed Maar dat komt echt niet doordat er maar 1 ei was hoor!! Hopelijk volgende ronde raak!! Had jij al HSG gehad?
Ja begin januari, dus bij mij heeft het helaas niet geholpen voor extra vruchtbaarheid. Morgen wel meteen schildklierwaarde en b12 prikken. Wil zeker weten dat alles goed werkt. Heb jij nog symptomen of juist helemaal niet?
Ah oké, jammer Bij mij hebben ze direct al paar x bloedonderzoek gedaan. Hopelijk komt er niks geks uit. Oh ik heb heel veel symptomen maar die zijn tegelijkertijd hetzelfde als die van ongesteld worden dus tja, zeg het maar Stiekem hoop ik dat t hele lichte streepje op de action early van de aankomende zwangerschap is en niet was van de pregnyl
@Rombely hele dikke knuffel meid! Ik herken mezelf ook in je verhaal. Jullie zijn natuurlijk een stuk langer bezig maar het is wel lastig. Bij ons weet niemand het eindelijk daarom is het wel fijn om hier lekker te praten haha
Ja daarom ben ook gestopt met testen want word er een beetje gek van. Ik merk na 1 dag gelijk dat Mn eisprong is geweest want krijg hele gevoelige tepels tot aan 2 dagen voor menstruatie haha dus ik gebruik dat gewoon als test en Bloedprikken op cd 21 natuurlijk
Balen weer @Rombely dat het niet raak is deze maand. Ik heb ook weinig hoop deze maand ivm te vroeg en te laat actief geweest. Nu ook al weer dagen zeurderig gevoel/menstruatiepijn, dus het zal morgen wel losbarsten. Alle hoop op roze deze maand is nu op @Brondy gericht!
Jeetje, weet niemand het? Wij hier zijn er natuurlijk voor je! Wil je het zelf niet vertellen of zijn er geen juiste mensen om het aan te vertellen? Mijn man en mij heeft het enorm opgelucht om het toch met onze vriendengroep erover te kunnen hebben, ook al is dat pas sinds een paar weken. En ik wil gewoon de schijn niet ophouden. Wij hebben veel dingen goed voor elkaar (door keihard werken) waar sommige mensen weleens denken dat het bij ons allemaal zo perfect is. Maar ieder huisje heeft z'n kruisje en het delen daarvan maakt je juist ook sterker en je band met elkaar hechter wat ik heel belangrijk vind (ik kan niet meer met dit soort dingen bij m'n ouders terecht). Ik krijg begrip en de juiste steun van de vriendinnen waarvan ik het niet verwacht had, dat vind ik veel waard.
Ik doe mijn best, maar is geen garantie he Morgen testen denk ik, maar durf nu niet zo goed als ik er over nadenk
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 29 maart Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 26 (2e na vmk) 4 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 8 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 14 (9e na ma) Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 12 april BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 10 in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 16 april Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo tp 19 april JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 2 in MMM) 21 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM Totaal: 18 Wachtbankje (7), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Joepie, ik mag weer op het wachtbankje Ik ben erg gelukkig, want ik dacht dat ik pas zaterdag/zondag mijn eisprong zou hebben, maar ik ben dan net in het buitenland, dus ik kon dan niet klussen. Maar aan mijn heel gevoelige tepels en eierstokken te voelen, is hij al gesprongen of is het maar een kwestie van een dag ofzo. We hebben eergisteren geklust, 2 dagen daarvoor en vanavond ook nog een keerje