NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussion in 'NOD forum' started by Frummels, Dec 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wauw, dat is goed nieuws!! Ik duim voor je dat het deze ronde raak is!

JosjeM likes this.
  2. BB83

BB83 Fanatiek lid

Aug 8, 2017
    2,624
    2,563
    113
    Female
    @Layali01 yesss, dat is weer fijn om die bevestigd te krijgen he? Wie weet is het ook raak deze ronde!

@Brondy heel goed, even lekker 'me-time' succes!!

@JosjeM wow ook weer goed nieuws! Dan hopen op een plakkert!! Xx

Hier voelt het alweer als een PMS gebeuren... hoofdpijn en ook al buikpijn/krampen/steken. Terwijl ik pas 7/8 dpo ben... pffff wat duurt de week toch lang voordat ik ga testen. o_O
    De 2e wachtweek is hell :$

JosjeM, Layali01 and Brondy like this.
  3. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@BB83 Oh wat een rotgevoel is dat he, dat PMS. Super vervelend. Hopelijk betekent het geen menstruatie en is er wat anders gaande.

@JosjeM wat super zeg! Ben heel benieuwd wat het resultaat gaat zijn!

@Layali01 wat fijn een vroege eisprong en een mooi progesteron. Dat zijn goede berichten.

@Brondy heel veel succes! Hopelijk zien we je snel met goed nieuws.

@Nog anoniem hopelijk dit weekend een duidelijker testje voor je!

Ik ben vandaag dus bij de gyn geweest. Progesteron is geprikt en was gewoon 0. Heb dus helemaal geen ei gehad en dus geen kansen :(. Nu op dag 30 en ga nog 5 dagen afwachten of ik ongesteld word en ga anders aan de Provera. Heb ook gelijk Puregon en Pregnyl meegekregen dus na 3 maanden zonder hormonen hebben we nu eindelijk groen licht om het weer op te pakken als mijn menstruatie is doorgebroken. Wat ik best rot vond is dat ze ons waarschijnlijk pas IUI laten doen als ik 1 jaar geïnjecteerd heb. Ze vinden dat het nu geen meerwaarde heeft helaas. Hier dus een beetje een dubbel gevoel...

JosjeM and Layali01 like this.
  4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

Mar 29, 2017
    2,931
    2,167
    113
    Female
    Hé bah, dat is geen fijn nieuws :( Dikke virtuele knuffel !

Chocoladetaart likes this.
  5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    @Chocoladetaart een dikke knuffel voor jou, wat een shit nieuws weer...

@Brondy ook voor jou een knuf, wat kan het dan binnenkomen he....ik snap sar ke even afstand neemt!

@iedereen op de wachtbank succes!

@Nog anoniem wat jammer dat het nog ovitarelle was! Ik ga heeeeel hard duiken voor alsnog een positieve test aankomende dagen!!!!

@TantePerenboom gefeliciteerd twee meiden! Had je al een zoon of een dochter? Hoe gaat het met jouw spanning?

Iemand vroeg of ik al een buikje heb en inderdaad, je kan het echt al zien. Daar ben ik erg trots op, voelt als een soort bewijs dat het nu goed gaat.

6. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

Sep 13, 2017
    955
    777
    93
    Female
    Wij hebben al een meisje...dus straks 3 kleine meisjes! Zo leuk! Scheelt ook weer een hoop qua kleertjes :p

Spanning is nu een stuk minder! Bij de geslachtsecho heeft de echoscopiste ook naar allerlei andere dingen gekeken...gevulde maagjes..allebei goed qua grootte etc etc. Ze nam er echt de tijd voor. Stelde me ook wel gerust voor de 20-weken echo!
    Maar tegen die tijd zal de spanning wel weer wat terugkomen :rolleyes:

Fijn dat je buik lekker aan het groeien is! Voel jij je inmiddels ook wat zekerder?

Layali01 likes this.
  7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Dat is fijn zeg, gerustgesteld worden is zo belangrijk.

Ja mijn zelfvertrouwen over deze zwangerschap neemt elke dag een beetje toe.

Layali01 likes this.
  8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ja killing he dat wachten. Progesteron begint bij mij ook vanaf zo'n 6/7 dpo kwaaltjes te geven. Het kan nog alle kanten op meid.

9. Nog anoniem

Dankjewel, dat zou mooi zijn als ik toch nog een positieve test krijg. Ook al was ik gisteren nog positief gestemd, nu is de moed al gaan zakken en denk ik, het zal wel weer niet. Heb in de loop van de dag lichte menstruatiepijn gekregen.borsten zijn nog steeds pijnlijk dus ws deze keer meer progesteron. Lijkt alsof ze vol met blauwe plekken zitten en mijn tepels geschaafd zijn.

Wat leuk dat je al een buikje krijgt, heb je een foto? Kan me voorztellen dat je trots bent, mooi showen die buik! Iedereen mag het zien!

10. Nog anoniem

Wat fijn dat ze met de echo echt de tijd hebben genomen en je gerust hebben gesteld. Het blijft denk ik altijd spannend. Voel je de kleintjes al?

11. Nog anoniem

Wat een rotnieuws meid. En wat ik nog veel rotter vokr je vind is dat het ws nog een jaar gaat duren voordat je aan iui mag beginnen. En daarvoor? Moet je dan spuiten enzo en dan alsnog proberen op de natuurlijke manier zwanger te raken? Wordt je dan wel gevolgd met echo's en bloedprikken of moet je zelf bezig gaan met ovutesten enzo?

12. BB83

BB83 Fanatiek lid

Aug 8, 2017
    2,624
    2,563
    113
    Female
    @Chocoladetaart ik hoop het ook, nog even afwachten... wat stom dat je geen eisprong hebt gehad, zo waardeloos een nutteloze ronde, snap je helemaal! Ben even kwijt of je eerder al hulp hebt gehad door bijvoorbeeld clomid? Ik vind dan een jaar lang proberen met spuiten ook lang. Ik kreeg in zkh te horen dat ze normale stellen 1 jaar lang laten proberen. Wij zijn dan niet "normaal" ivm PCOS en dan geven ze eerst 12 rondes een normale kans mbv clomid(6x) en nu dan 6x ronde met spuiten. Als dat niet aanslaat maken we de stap naar IUI
    Maar jullie zijn toch ook al een tijdje onderweg? Dus dan vind ik dat jaar ook wel lang klinken.

@Nog anoniem dankje, hopelijk zijn idd goede voortekenen... vanochtend had ik een witte test dus de ovitrelle is uit mn lichaam. Wil wachten tot woensdag met echt testen. Wanneer wil jij weer een testje wagen?

13. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@BB83 wij zijn nu 2 jaar bezig en gaan ronde 25 in. Heb vorig jaar 3 maanden Clomid gebruikt maar het sloeg na 2 rondes niet meer aan en gaf teveel bijwerkingen. Heb toen daarna 1 ronde Puregon gebruikt en dat was veel prettiger en toen had ik 2 eitjes. Dus wij zijn ook al een tijd onderweg idd. Ben benieuwd naar je testje woensdag!!

@Nog anoniem ja 1 jaar Puregon + Pregnyl + Utrogestan en dan zelf proberen. Krijg wel follikelmetingen om alles in de gaten te houden en ook om te kijken wanneer de Pregnyl erin kan. Wanneer ga jij weer testen? Gebruik je nog Utro trouwens?

14. Rombely

Rombely Niet meer actief

Jee @Chocoladetaart, een jaar vind ik ook nog lang hoor. Maar wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt en niet maar wat aan moet "prutsen" .

Heb je nog getest @Nog anoniem? Of wacht je nu een paar dagen?

Fijn dat je een goede eisprong hebt gehad @Layali01!

Succes met wachten @BB83, drama die laatste week idd.

Doe rustig aan @Brondy!

Ik heb morgen de eerste follikelmeting. Ben heel benieuwd wat er nu gegroeid is met hogere dosis gonal-f. Voor de zekerheid had ik m'n schildklierwaarde en b12 nog een keer laten prikken. Schildklier is eindelijk echt goed, tsh 0,21 en ft4 20,7. Dat geeft weer goede moed :)

Layali01, BB83 and Brondy like this.
  15. Nog anoniem

Fijn dat de ovitrelle eruit is. Op hoeveel dpo zit jij nu? Ik wil proberen te wachten tot zondag. Zondag is mijn nod en ben ik 15 dpo

16. Nog anoniem

Fijn dat je wel wordt gevolgd, hopelijk heeft het resultaat. Ik gebruik geen utro meer, had het van een vriendin en de gyn wil het niet voorschrijven. Ik.wil proberen tot zondag te wachten met testen

17. Nog anoniem

Spannend morgen de follikelmeting. En wat fijn dat de schildklierwaardes goed zijn. Hopelijk deze ronde raak! Ik duim

Rombely likes this.
  18. BB83

BB83 Fanatiek lid

Aug 8, 2017
    2,624
    2,563
    113
    Female
    Ik had vorige week maandagavond ovitrelle gezet en tel dan woensdag als mijn eisprong. Dus ben met tellen vanaf woensdag nu op 8 dpo. Ergens denk ik dat dat weer vroeg is dat de ovitrelle eruit is? Nja... als ik dan woensdag test ben ik 14 dpo.

19. Nog anoniem

Das bij iedereen verschillend hoe lang het erin blijft. Spannend meid. Hoop op een mooie test woensdag. Voor mezelf heb ik er nu minder vertrouwen in. Borsten zijn opeens een stuk minder gevoelig en heb menstruatiepijn

20. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,892
    9,666
    113
    Female
    Wat ontzettend balen is deze situatie zeg.. Ik vind het persoonlijk nogal lang om je 1 jaar te laten injecteren alvorens ze overgaan op IUI. Zelf heb je vast ook nog enige inspraak over hoe nu verder, misschien kan jij met een voorstel komen dat je 1 jaar niet ziet zitten en dat je meer denkt aan 4-6 maanden prikken bijvoorbeeld.

Chocoladetaart likes this.

Share This Page