NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 8 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 14 (9e na ma) 12 april BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 10 in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 14 april Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 16 april Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht 18 april JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 2 in MMM) 21 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) 27 april Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) 30 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM Totaal: 18 Wachtbankje (7), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Rombely hoe was de follikelmeting? @hier sinds gisteren een soort van menstruatiepijn. Ik heb er dus geen goed gevoel meer over. Helpt me wel om het testen uit te stellen. Wil pas zondag weer testen.
Oh wat irritant al die dingen die je voelt. En je weet dat het allemaal niks hoeft te zeggen, maar begrijp dat je je op het ergste voorbereid. Ik duim nog steeds heel hard voor je! Ik heb maandag de iui. Links 1 eitje van 10mm en 1 van 15,5mm en rechts 1 van 16,5mm. Vanavond nog gonal-f zodat ze nog wat kunnen groeien en dan morgenavond de pregnyl. Ik ben blij hiermee
Wow 2 en misschien 3 eitjes! Mijne van 8 mm was ook opeens bijgetrokken. Maar als die andere 2 al zo groot zijn denk ik niet dat dat nog gaat gebeuren. Spannend maandag de iui, ik ga voor je duimen.
@Rombely heel veel succes morgen! Fijn dat er in ieder geval 2 eitjes zijn! @Nog anoniem heb je nog getest? Hier is nog niks doorgebroken. Ik heb net mijn eerste pil Provera geslikt. Toch het gevoel dat ik iets nuttigs aan het doen ben om de boel op te starten. Ben benieuwd.
Helaas test is negatief. Heeeeel licht staat er iets maja ben 15 dpo dan zou er toch duidelijk iets moeten staan. Dus nu maar wachten tot mijn menstruatie doorbreekt
Ik zie het niet zo goed @Layali01 maar dat kan ook komen door de zonneschijn op mijn schermpje... ik help het mee hopen! @Nog anoniem dat ziet er dan niet heel positief uit nee :'( klote voor je, knuffel!! @Chocoladetaart ja dan maar de provera, dan gaat er in ieder geval iets gebeuren! En zou je dan vanaf cd3 moeten beginnen met spuiten? @Rombely nog 1 nachtje slapen... ik duim voor een top IUI morgen voor jullie!!! ♡ Hier dikke voorbodes van ongi, dus heb er weinig vertrouwen in deze eerste ronde met spuiten... nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Gelukkig veel afleiding dit weekend met leuke dingen en mooi weer. Geniet ervan allemaal, ga ik ook weer doen. Xx
Balen meis, hopelijk breekt het dan snel door dan kan je gauw weer door naar de volgende ronde knuffel
Je ziet duidelijk een licht streepje maar ik wacht nog even af, morgen of overmorgen maar weer testen. Pff zenuwen
@Layali01 ik lijk ook wat te zien! Was het streepje er binnen 5 min? Ik zou overmorgen nog eens testen Ik duim mee voor een oploop !!
Ik zie hem ook @Layali01!! Ben benieuwd naar je test morgen (kan je zolang wachten hihi). Ik duim superhard voor je! Wat balen @Nog anoniem. Ik had echt verwacht dat het jullie ging lukken deze ronde. En @BB83, hoe is het bij jou? Het kan nog alle kanten op natuurlijk hoor, ik duim nog voor je!! Hopelijk komt je ongi nu snel @Chocoladetaart. Hoe lang kan het duren nadat je gestart bent met de pillen ? Ging jij nu ook starten met prikken? Ik zit in het zkh te wachten op de iui. Moet vijf kwartier wachten op het zaad. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit. Maar ik heb een goed gevoel over deze ronde. We hebben zelf m'n ei ook goed benut .
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 8 januari TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) 18 februari Duimpje86 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 36? MMM 23 februari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 5 april Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40 8 april Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 28 (1ste ronde MMM) 9 april Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 14 (9e na ma) 12 april BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 10 in MMM) 13 april Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (1ste na vmk) 14 april Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM) 16 april Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht 18 april JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 2 in MMM) 21 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 23 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) 27 april Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) 30 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 22 (ronde 2 MMM) onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 24 MMM Totaal: 18 Wachtbankje (8), Zwanger (3), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dit is vandaag met middag urine, hij is mooi opgelopen. Wat vinden jullie? Ik besef het nog steeds niet helemaal
@Layali01 De eerste zag ik niet echt, maar die van vandaag is duidelijk aanwezig hoor!!!! Alvast een voorzichtige felicitatie