Ik heb dot ook altijd . Dan ben je overtijd test je en word je daarna gelijk ongesteld.. zo frustrerend
@Sterretjeindenacht wat jammer zeg. Kan me je teleurstelling voorstellen. Maar we hebben dezelfde NOD toch? 22 maart? Dan kan het toch nog alle kanten op? Ik snap dat je jezelf wil behoeden voor verdere teleurstelling, maar geef de moed nog niet helemaal op!! Ik duim voor je!!
Het "kan" idd nog maar ik vrees er een beetje voor.. moet wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben en toch wel wat traantjes gelaten heb heeft waarschijnlijk nog te maken met men verlies. Wetende dat ik er bijna vanaf ging zijn, en dat men zoontje alleen maar ouder en ouder wordt legt wat druk naar mijn gevoel.. ik denk dat ik dat vroeg testen voor NOD toch maar beter laat om meerdere teleurstellingen per maand te voorkomen.. bedankt voor je duim
Wat naar voor je zeg! Kan me goed voorstellen dat het er bij jou extra inhakt na alles wat je meegemaakt hebt. Had je een ideaal leeftijdsverschil tussen je kinderen in gedachten? Hoe oud is je zoontje nu? Ik snap dat je het testen nu niet meer ziet zitten. Het is ook zo dubbel. Je wilt het weten, maar eigenlijk alleen als het goed nieuws is. Is echt een worsteling tussen afwachten en willen weten! Merk ik aan mezelf in ieder geval. Sterkte voor de komende dagen! Ik hou hoop voor je!
@JaneDoeES Ja ik wil het wel liever meteen weten of het al dan niet gelukt is zodat ik die ronde dan ook kan afsluiten.. ik heb eigenlijk wel geen ervaring met testen voor NOD vorige 2 keer mooi gewacht tot NOD maar toen zat er zo geen druk op zoals ik nu aanvoel. Maar het hakt er idd wel in ik wacht er al zo lang op nu ben dat niet gewoon. Mijn ideaal leeftijdsverschil was 4j en nu ging er 3j en 9m tussen zitten wat me ideaal leek niet te vroeg maar ook niet te laat. Inmiddels is men zoontje 3j en 7m en moet ik dus herbeginnen.. en kan ik dat wat ideaal was voor mij laten varen ik hoop nu maar op max 5j maar dan moet het straks nog gaan lukken. Probleem is ik heb op beide zwangerschappen niet lang moeten wachten ben dus bang dat het nu wel eens wat langer kan duren.. Bedankt ik hoop ook daarom dat ik maar beter niet meer ervoor test hoef ik ook niet te hopen op niets..
Ik snap je hoor!! Het is ook zo moeilijk om te wachten en teleurstelling te moeten verwerken als je zo graag iets wilt! Zeker als je dan ook nog de tijdsdruk voelt en veel verdriet te verwerken hebt... Zelf was ik tot nu toe steeds in de eerste of tweede ronde zwanger. Ben ook niet gewend lang te wachten. Maar besef me, na mn MA heel goed dat een positieve test niet alles is. In jouw geval, blijft het als je zwanger bent waarschijnlijk ook heel spannend en eng...
@JaneDoeES Ja nu gaat het eng blijven dat is een feit. Dat is het hem net als zo een dingen gebeuren wordt je verplicht stil te staan bij de dingen die allemaal fout kunnen lopen terwijl je dat eerder niet doet eerder uit onwetendheid.. het is allemaal zo erg dat zo een dingen gebeuren.. wrm kan nu gewoon zo iets niet bij iedereen die het graag wil goed gaan
Ik snap je teleurstelling helemaal. Het is iedere maand weer een gigantische domper als de test negatief blijft en dan de menstruatie doorbreekt. Maar nog niet alle hoop is verloren. Nog even volhouden. Wie weet.... Ik zit ook alweer helemaal in spanning, maar ik moet nog zeker een week geduld hebben
Hoi meiden. Mag ik mee kletsen? Ik ben Brenda, 31 jaar, ronde 6 na miskraam, 2e kindje (dus zou 3e zwangerschap worden). Inmiddels weer plaats genomen op het wachtbankje. Deze ronde goed benut dus goede hoop! Mijn NOD is de 26e. Ik hoop voor jullie allemaal op veel dubbele roze strepen deze maand! ❤️
Ouhn wat jammer hopelijk volgende ronde meer geluk, hier nog geen rood maar ik hoop snel want test was negatief..
Als ik niet ongesteld word, ga ik morgen testen. Dpo 9... Kan mn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen ben ik bang!