NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (2) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Nena84, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 maart (2) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sterretjeindenacht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na zwangerschapsafbreking op 4/12/19 wegens afwijkingen 23 maart (2) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 24 maart (5) Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kimberly97 25 maart (1) Johanna18, 31 jaar, 4e kindje, ronde ? 26 maart (4) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 kleinkonijn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk 27 maart (4) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal (20) Wachtbankje (12) Zwanger (4) Ongesteld (4) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je wijzigingen door te voeren). Maar even bijgewerkt... hopelijk heb ik iedereen goed genoteerd...?
Vanmorgen toch nog maar een keer getest. Nu 13 dpo en ook een clearblue digital gedaan. En zie het resultaat. Hoop dat het gauw een 2-3 wordt had eigenlijk een heel klein beetje gehoopt dat dat nu al zo was. Pfff ben echt onzekerder dan de vorige zwangerschap Zijn er nog meer testers?
Dit is hartstikke mooi voor nu hoor! Hij gaat echt pas wat later naar 2-3 weken. Ik had die 2-3 weken pas te pakken bij de zwangerschap van mijn zoon 1 week na NOD
Hier vandaag een enorme tuurtest, kruidvat 2v5 test. Of het is een indroogstreep. Zo onduidelijk is het dus, krijg het ook niet op een foto. Ben nu 10dpo. Ik test overigens wel vaker vage lijntjes dus durf nog niets te hopen. Morgen test ik weer
Gefeliciteerd!! Ik wil ook nog graag die clearblue doen gewoon omdat ik het leuk vind. Ik herken het hoor ben ook super onzeker word ons eerste kindje echt spannend!!
Ik las even mee, klikte op verkeerde lijst en zag je post! Gefeliciteerd! Die wekenindicator geeft niet de zwangerschapsduur aan zoals de verloskundige rekent (vanaf laatste menstruatie), cb digitaal rekent vanaf bevruchting, dus nu 1-2 weken is super goed! Op 13 dpo toch! Je bent nu ongeveer 4 weken zwanger (gerekend vanaf laatste menstruatie) en dus net geen twee weken ‘echt’ zwanger, zoals de test zegt. Dus geen zorgen over deze uitslag! Lekker van genieten!
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (2) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Nena84, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 maart (2) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sterretjeindenacht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na zwangerschapsafbreking op 4/12/19 wegens afwijkingen 23 maart (2) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 24 maart (5) Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kimberly97 25 maart (1) Johanna18, 31 jaar, 4e kindje, ronde ? 26 maart (4) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 kleinkonijn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk 27 maart (4) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal (20) Wachtbankje (12) Zwanger (4) Ongesteld (5) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je wijzigingen door te voeren).
@Maja88 en @Lola3: wat naar voor jullie!! Hopelijk is het de volgende ronde raak! @Kimberly97: van harte gefeliciteerd! Duidelijk streepje hoor!
Aaah balen!! Mijn roze verlies is weer gestopt. Ben 10 dpo dus was ook nog wel vroeg voor ongesteldheid. Maar wel gek!
Ik snap je heel goed! Ik heb gister een digitale test van Sensitest gedaan. Kwam uit 1 tot 2 weken zwanger. Dus dat klopt wel (gerekend vanaf de bevruchting), maar heb sinds een paar uur buikpijn, echt menstruatiepijn. Dus ik vrees dat het alsnog mis gaat. We kunnen alleen maar afwachten helaas...
Had ik voor mijn ma ook altijd, beetje, dan paar dagen erna brak het los. Hoop voor je dat het uitblijft!!!
Horen menstruatieachtige krampjes niet gewoon bij een vroege zwangerschap? Of is het echt hevige pijn die je ervaart?
Het kan wel geloof ik, maar herken het niet van eerdere zwangerschappen. Dus vind het wat vreemd. Het is ook wel meer dan wat krampjes. Maar heb ook last van mn darmen. Dat had ik mn eerdere zwangerschappen ook. Het is gewoon gissen dus. Afwachten maar...