Gaan we doen! Er zullen vast ook nog genoeg andere dames die hier in deze lijst willen kletsen, dus we laten deze gewoon open
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (0) 22 maart (0) 23 maart (0) 24 maart (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 25 maart (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 26 maart (1) Momof2rebels, 29 jr, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jr, 2e kindje, ronde 7 27 maart (0) Totaal (3) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi dames, Ik heb mezelf op de lijst gezet. Afgelopen 2 rondes wat rustiger aan gedaan (lees: niet op de juiste momenten geklust), maar nu gaan we weer vol aan de bak! Dus ik hoop met jullie allemaal op roze te mogen eind maart.
Ik ga buiten de lijst vallen, als ik mijn huidige cyclus van 32 aan moet houden kom ik uit op NOD 1 april
Ik hoop het, maar weet het niet zeker, aangezien ik het ook gedeeld heb met anderen. Dus ik blijf gewoon doortesten en mijn temp bijhouden. Dan zullen we het wel zien.
Thanks. Ik heb sinds vanochtend af en toe een zeurend gevoel in m'n baarmoeder wat op en neer gaat, alsof ik ongesteld moet worden pff. Net ovutest gedaan, maar die nog steeds negatief. Als ik m'n ei niet heb gehad afgelopen zondag, dan hoop ik dat ie snel komt.
Ooh gelukkig dat het in ieder geval voor jouw werkt. Ik heb ook migraine, maar is gelukkig niet meer geworden !
Yesss precies ! Mijn rode duivels zijn ook weg dus we kunnen er ook weer tegen aan !! Leuk dat je er bent !
Leuk dat jullie er weer voor de volle 100 procent gaan ! We duimen met ze alle dat dit een mooie ronde voor ons word. En leuk dat je hier komt mee kletsen !
Ik had je ovu testen ook voorbij zien komen en ik vermoed dat je em wel gehad hebt... word weer spannend dus