NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (2) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Nena84, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 maart (2) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sterretjeindenacht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na zwangerschapsafbreking op 4/12/19 wegens afwijkingen Madeliefje94, 24 jaar, 2e kindje, ronde 5 23 maart (2) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 24 maart (5) Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, rond 0 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kimberly97 25 maart (1) Johanna18, 31 jaar, 4e kindje, ronde ? 26 maart (4) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 kleinkonijn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk 27 maart (4) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal (21) Wachtbankje (10) Zwanger (5) Ongesteld (6) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je wijzigingen door te voeren).
Ik ben op rood, op naar de 1e ronde! Gefeliciteerd aan alle zwangeren en ik duim voor degene die nog op het wachtbankje zitten.
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (2) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Nena84, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 maart (2) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sterretjeindenacht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na zwangerschapsafbreking op 4/12/19 wegens afwijkingen Madeliefje94, 24 jaar, 2e kindje, ronde 5 23 maart (2) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 24 maart (5) Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, rond 0 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 Kimberly97 25 maart (1) Johanna18, 31 jaar, 4e kindje, ronde ? 26 maart (4) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 kleinkonijn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk 27 maart (4) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal (21) Wachtbankje (10) Zwanger (5) Ongesteld (6) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je wijzigingen door te voeren).
ik heb mezelf op twijfel tuurtest gezet. Het streepje is duidelijk maar durf pas op roze als er morgen oploop is
Ik zag het net ja!! Kreeg eerst niet alle nieuwe berichten geladen! Voorzichtig gefeliciteerd hoor, ik zie m!! Fingers crossed!
Ik heb vanochtend ook maar weer eens een testje gedaan. Was zo benieuwd of de hoeveelheid HCG oploopt. Zou nu iets meer dan 2 weken zwanger moeten zijn, gerekend vanaf mn eisprong (volgens rekent de test zo). Dus dat ziet er goed uit! Al blijft het spannend!
Spannend! Denk wel dat hij gaat oplopen hoor! Vandaag is je nod toch? Mijn nod is morgen. Vandaag een predictor gedaan en die is wit...
Ja vandaag NOD! Bruin verlies wordt wel steeds erger dus wel heel spannend ondanks de positieve test Jammer van jouw witte predictor!!
Ja we zullen zien hoe het loopt. Morgen is mijn nod. Had gister wel een predictor early die zeer twijfelachtig was. Had op cd12 in de ochtend een positieve ovulatietest van Cb. Dus zit nu 12 of 13 dpo. En afgelopen Vrijdag werd ik wakker met enorme buikpijn. Dacht echt oke ik word nu ongesteld. Na een paar uur weer maar wederom geen menstruatie te bekennen. Dat was dus op 8 of 9 dpo dus mss late innesteling. Maarja ik moet gewoon afwachten
Ik zit nu op dag 11 na de TP. Voelde me de eerste week "zwanger" tweede week geen harde borsten meer en geen gerommel in mijn buik. Denk doordat de decaptyl weg is. Vanaf gisteren lichte hoofdpijn en moe. Mijn gezicht voelt opgezet, heb ik meestal voor ik ongesteld moet worden. De Ustogestan 3x2 per dag pillen gaven in week 1 meer rotzooi dan nu. Nu lijkt het een stuk minder, alsof het meer wordt opgenomen door mijn lichaam. Daarnaast heb ik ook waterige afscheiding. Het is niet te zien, maar wel te voelen in mijn broekje (jikess). Nog 3 nachtjes slapen en dan mogen we testen. Ik wordt langzaam gek. Wat zijn jullie ervaringen?
Geen ervaring hoe dat is met medicatie. Ik merk qua afscheiding niet zoveel eigenlijk. Misschien iets meer maar weet t niet zeker. Dat afwachten duurt lang he?! Kun je niet eerder testen?
Ik ga op rood. Op naar de volgende ronde. Dames die zwanger zijn: gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst ❤