Heel veel succes en welkom Soms merk je ook gewoon aan je lichaam wanneer je vruchtbaar bent idd, als jij denkt dat dit genoeg is voor jou, is het prima toch Dat je korter ongesteld bent, kan betekenen dat je baarmoederslijmvlies nog niet dikker is, wat komt door pilgebruik. In de loop van tijd zal dit wel veranderen, maar het kan ook dat je dan gewoon meer vloeit en alsnog maar 3 dagen.
Ik zit vandaag op dag 14. Tot nu toe dus op dag negen een streepje en op dag 10. Ben wel gewoon door gegaan met testen, maar vanaf daar alleen nog maar heel witte testen. Met die onregelmatige cyclus van mij, zou het natuurlijk ook kunnen dat mijn eisprong gewoon op dag 10 was. Hebben het voor de zekerheid op dag 11 maar gezellig gemaakt. Beetje laat natuurlijk, maar dacht op dag 10 bij het vage streepje nog niet aan een positieve test. Dag 11 zonder streepje, dachten we dan maar een poging wagen. Maar we testen gewoon vrolijk door. Vorige maand dus een cyclus van 33 dagen, dan was mijn ei waarschijnlijk later dan dag 14.
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (0) 22 maart (1) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 23 maart (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 24 maart (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 25 maart (0) 26 maart (2) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 27 maart (1) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal (6) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Als je lutale fase gewoon 14 dagen is dan heb je net als ik op cd19 waarschijnlijk je ei gehad. Het kan ook zo zijn dat je wel een groeispurt hebt gehad op dag 10 maar dat hij nog niet kon springen. Idd rustig verder testen, wie weet een deze dagen een knaller
Dank je!! Na de geboorte van mijn tweede is mijn menstruatie heel lang uitgebleven. Ik ben nu een keer op 4 weer ongesteld Dank je!! Ik ben nog niet zo lang weer ongesteld na mijn laatste zwangerschap, dus kan er nog niet heel veel van zeggen. Maar tot nu toe is mn cyclus over het algemeen heel kort, variërend van 23 tot 26 dagen, maar mn eisprong is juist laat, rond dag 18. Dat is niet zo gunstig volgens mij (dat er zo weinig tijd tussen mn ei en mn menstruatie zit bedoel ik). ben nu begonnen met ovulatietesten. Maar we gaan het zien!! Gisteren een goeie test, dus meteen maar even benut haha!
Ik zie dat mn eerdere (half afgemaakte) reactie ook is geplaatst is.. Ik was begonnen, maar ik had geen tijd om hem af te maken. Sorry, beetje onduidelijk!
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (0) 22 maart (1) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 23 maart (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 24 maart (2) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma 25 maart (0) 26 maart (2) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 27 maart (1) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal (7) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (0) 22 maart (1) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 23 maart (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 24 maart (2) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma 25 maart (0) 26 maart (2) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 27 maart (2) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal (8) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oh dat is wel fijn dat je al zo snel een goede test had en hebt kunnen benutten! Wel balen dat je LF kort is, maar dit hoeft niet per se een probleem te zijn.. je kan het altijd nog aan de huisarts of gyn voorleggen, die kunnen utrogan voorschrijven, dat verlengd je LF een klein beetje.. Hopelijk is dat allemaal niet nodig en is het gelijk raak
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (0) 22 maart (1) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 23 maart (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 24 maart (3) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma 25 maart (0) 26 maart (2) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 27 maart (2) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal (9) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik sluit me ook hier aan. Na enorme misselijkheid de eerste weken --> missed abortion bij eerste echo met 9 weken op 13 november, medicijnen om miskraam op te wekken die helemaal niets deden, relatief grote vruchtzak, wachten op een curettage, een curettage (27 november) met veel bloedverlies en een nasleep die langer duurde dan normaal (darmklachten en hormonaal totaal van slag volgens gynaecoloog, om de 1,5 week lichte bloedingen), heb ik de eerste 'normale' cyclus erop zitten. We zijn er nu beide weer klaar voor en hebben dit weekend op de dag van de positieve ovulatietest ons best gedaan. Nu begint het afwachten weer... spannend! Nu dag 23 (maar mijn cyclus is altijd ongeveer 34 dagen). 24 maart... #wachten
Dankjewel. Heftige periode gehad inderdaad, pech op pech, maar nu zijn we er weer klaar voor. Hoop zó dat het snel raak is. Ik ben in het lijstje overigens 'Sjoukje' (NOD 24 maart).
Ik ga duimen voor je dat je je ei goed benut hebt Ik had het al in de gaten dat je Sjoukje was haha, ik sta niet in de lijst, ik val er waarschijnlijk buiten maar ik klets wel gezellig mee
Wij hadden in dezelfde maand een ma zie ik, nu op dezelfde dag onze NOD, ik zeg: tegelijk weer zwanger! Ik duim voor je!
Ik wil me ook graag aansluiten. Deze maand nog niet heel actief geklust, maar je weet maar nooit. Eigenlijk zouden we nog een maand wachten. Toch stiekem een beetje hoop! Ik duim mee.