Zo het lijstje is aardig uitgebreid welkom allemaal. En ik houd me ook aanbevolen als testpersoon. Lijkt me op die manier een stuk minder frustrerend dat wachten... Vandaag eindelijk een echt streepje op de ovulatietest! We gaan de goede kant op. Blij dat ik gewoon ben blijven door testen. En straks maar weer alvast gezellig maken. Ligt er straks een goed voorraadje klaar voor mijn ei
Dat wachten is echt frustrerend he... Je hebt dezelfde NOD als ik zie ik. Hopelijk dan voor ons allebei goed nieuws!
Dag dames hoeveel dagen voor jullie NOD testen jullie ten vroegste? Het is men eerste ronde na men bevalling op 04/12/2018 op 15 weken ons meisje was niet gezond normaal was ik er nu bijna vanaf maar helaas moet ik opnieuw beginnen Na die bevalling zijn nog 2 curretages gevolgd wegens placentaresten en deze maand had ik dus eindelijk men allereerste eitje gevonden... Hele slechte periode achter de rug dus zwanger worden is enorm stressvol nu wetende wat er allemaal kan fout lopen ik ben enorm bang maar wil het zo graag. Ben alleen bang dat het zo niet lukt want ik zit er natuurlijk wel heel hard op te wachten ondertussen wordt men zoontje ook alleen maar ouder.. Groetjes x
@Sterretjeindenacht , wat erg voor je!! Kan me niet eens voorstellen wat een impact zoiets heeft. Volgens mij heb je testen voor 4 of zelfs 6 dagen voor NOD. Het nadeel van zo vroeg testen is dat relatief veel zwangerschappen heel vroeg nog misgaan. Dan ben je dus blij voor niets. Dat gezegd hebbende, snap ik heel goed dat je wellicht eerder wil testen. Ik kan mijzelf ook nooit bedwingen...
@JaneDoeES die impact is heel groot ben wel enorm blij dat het niet men eerste kindje was dat ik dat moederen toch wat op hem kan projecteren. Maar kan me niet herinneren dat men hart ooit zo gebroken was (is) als toen ondertussen gaat het wat op en af meer goede maar toch ook wel nog wat slechte momenten, de scherpe kantjes zullen er wel af slijten met de tijd denk ik.. maar helemaal gaat dit nooit weg gaan vrees ik. Er gaan altijd moeilijke momenten blijven, uitgerekende datum. Datum van bevalling alles is ook gebeurd rond men verjaardag. Die wordt vast nooit meer wat het was. Het is het ergste wat je als ouder kan overkomen. Maar dat terzijde ben ik nu enorm gefocust op een zusje/broertje voor men zoontje en het heeft de wens alleen maar groter gemaakt. Ook al weet ik dat het een heftige tijd wordt, onbezorgd zwanger zijn zit er niet meer in. Ik vrees alleen dat het niet van ronde 1 zal gelukt zijn. Maar je weet nooit de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik wil liever de positieve kant op nu en hoop dat het straks voor ons allen ROZE wordt . Hoeveel dagen test jij voor je NOD? Ben ook wel wat bang om blij te worden voor niets maar of ik me kan bedwingen om langer dan 3d voor NOD te wachten ik vrees ervoor :/ X
Vreselijk voor je! Sterkte... Ik heb een onregelmatige cyclus na mijn laatste zwangerschap. Dus ik weet nietf zo goed wanneer mn NOD is. Ik ga testen als ik me echt niet meer kan bedwingen. Dacht wel al wat dingen te voelen, maar is nog wel erg vroeg. Daarbij komt dat ik nu grieperig ben, dus daar komen mijn 'symptomen' waarschijnlijk vandaan... verwacht eerlijk gezegd gewoon ongesteld te worden deze maand.
Jeetje meiden wat is de lijst gegroeid! Was deze even uit het oog verloren, heb ook geen meldingen gekregen. Lees ook wel wat verdrietige berichten, vreselijk. @Sterretjeindenacht zal duimen dat je snel weer een mooie test hebt, en einde van het jaar een broertje of zusje voor je zoontje. Hier vandaag 8DPO, mijn nod staat op 24 maart maar vrees dat die datum niet gaat kloppen. Had op CD11 al een positieve ovulatietest. Verwacht mijn nod daardoor op 21 maart. Maar hoop zondag een tweede streepje te testen Mocht het deze ronde niet gelukt zijn, hou ik mij ook aanbevolen als test persoon
Hi meiden! Ik kom ook meeschrijven. Zal mezelf - als het lukt - zo even aan het lijstje toevoegen. Wat leuk om te lezen dat er al zoveel meiden meeschrijven! Ik duim dat we allemaal goed nieuws krijgen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 28/29 dagen, maar had eigenlijk geen flauw idee wanneer mij ei was. Daarom deze maand voor het eerst eens ovulatietesten (dipsticks) gebruikt en die vielen wat laat positief uit (cd 17). Rondom de positieve test gezellig geklust dus wie weet... Ik dacht dat ik bij de tweede er wat relaxter in zou zitten en 'het allemaal wel zou zien', maar ik merk dat nu we eenmaal bedacht hebben dat we voor een tweede willen gaan, ik het ook het liefst zo snel mogelijk wil. Helaas iets waar je niet zo heel veel invloed op hebt en een kwestie van wachten en veel geduld.
Hahah al een paar test personen jeeej Nou dames als we samen gaan brainstormen moet dat uitvinden lukken toch
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (0) 22 maart (2) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sterretjeindenacht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na zwangerschapsafbreking op 4/12/19 wegens afwijkingen 23 maart (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 24 maart (4) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 25 maart (0) 26 maart (3) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 kleinkonijn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 27 maart (3) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Totaal (13) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hai iedereen, Ik heb al vanaf dag 3 dpo krampen en laatste dagen erger.. en al 2 ochtenden wat misselijk geweest. Kan me echt niet meer herinneren of dat de vorige keren zo was het zou ook kunnen betekenen dat die eerste menstruatie eraan komt.. Zou het dan toch zou zijn of houd ik mezelf weer voor de gek.. Maandag ga ik testen 4d voor NOD kan me niet langer bedwingen vrees ik..
@kleinkonijn welkom Ja eens je de beslissing maakt wil je het liefste meteen ken dat gevoel. Die wachttijd vind ik enorm vreselijk deze keer. Ik wacht er al zo lang op dat het de druk voor mezelf hoger heeft gemaakt :/ Groetjes