@Sterretjeindenacht Bedoel je deze maandag? Over 2 dgn? Das wel erg vroeg toch? Of volgende week maandag? Lees dat veel klachten ook kunnen komen op de aanmaak van oestrogeen. Waardoor het kijk of je zwanger bent. Misselijkheid hoort daar ook bij. Misschien ken je deze al, ik vind hem heel handig om een beetje te weten wanneer je kan testen. Dat zorgt er in ieder geval voor dat ik mij een beetje kan bedwingen https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ @kleinkonijn welkom! Vanaf de dag dat je de keuze maakt is eigenlijk iedere dag wachten te veel... Herken dat gevoel. Vandaag zelf een testje gedaan, maar helaas omo wit. 9DPO is vroeg kan nog alle kanten op, maar heb er deze ronde geen vertrouwen in. Morgen nog een testje en anders wachten tot we door kunnen naar de volgende rond.
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 22 maart (2) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sterretjeindenacht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na zwangerschapsafbreking op 4/12/19 wegens afwijkingen 23 maart (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 24 maart (3) Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 25 maart (0) 26 maart (3) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 kleinkonijn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 27 maart (3) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Totaal (13) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
9dpo is ook wel vroeg toch? Lees ook vaak dat sommige vrouwen echt pas vanaf de nod positief testen. Spannend! Hier alles rustig. Merk wel dat ik veel opboer en af en toe een vlaag misselijkheid. Gisteravond 'ongesteldheids' buikpijn. Maarja lijkt mij veel te vroeg. Alhoewel ik ook verhalen lees van vrouwen die na de bevruchting al symptomen voelde... Wil iig echt proberen om te wachten met testen tot NOD...
Hoi dames dat is een klein tijdje geleden. Hoe is het hier met de dames? Mijn NOD is nog steeds 26 maart ik zit nu op 4dpo. Verder had ik gisteren een hele heftige kramp. Of het me darmen waren of maag ofz is onduidelijk. Het hield na een paar seconde alweer op gelukkig. Voor de rest is het op de wachtbank en ben ik van plan 1 dag voor NOD te testen. Heb ik de vorige cyclus ook gedaan en dat bevalt me gelukkig goed ! En jullie damess?
Ik heb hetzelfde: als ik snel opsta heb ik hoofdpijn (ik heb nooit hoofdpijn), ik voel me af en toe misselijk en een beetje duizelig. Maar ik ben nu 4 dpo dus het zal wel een vitamine D tekort zijn
Hahahaha spannendddd Ben ook wel benieuwdddd ik doe meestal 1 dag voor NOD dat red ik nog wel hahahahah
Hahahah dat maakt niet uit toch. De plan staat in ieder geval hahaha en mocht je het niet zo lang houden gwn lekker testen ! Wat goed voelt voor jouw is belangrijk !
NOD-lijst 21 t/m 27 maart 2019 21 maart (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 22 maart (2) JaneDoeES, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sterretjeindenacht, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na zwangerschapsafbreking op 4/12/19 wegens afwijkingen 23 maart (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 24 maart (3) Jale, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 na ma Sjoukje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 na ma Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 25 maart (0) 26 maart (3) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Maja88, 30 jaar, 2e kindjes, ronde 7 kleinkonijn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 27 maart (4) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 3 Sanny199, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal (14) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Ro1990 ik heb je aan de lijst toegevoegd. Weet alleen niet of je je ei al gevonden hebt en op het wachtbankje zit?
Ja klopt hoor. Weet dat het nog kan veranderen alleen zegt mijn gevoel dus van niet. Maar morgen test ik sowieso weer Vind het zo knap als je kan wachten tot je nod. Ik ben daar veeeeel te ongeduldig voor. Zoek toch een bepaalde bevestiging.