Goedemorgen dames, Gisteren een drukke dag op werk en veel buikpijn dus even niet hier gekeken. Ik krijg ook geen meldingen meer dus leek alsof het de hele dag stil is geweest gister hahaha. Het begint er toch op te lijken dat de buikpijn echt erger word door lichamelijke inspanning. Zaterdag ook gewerkt en toen had ik het al, maar word erger en erger naarmate de dag vordert. Nu gewoon vrij en nu veel minder last. Verder buiten de pijnlijke tepels en de buikpijn helemaal nergens last van eigenlijk, heel soms beetje opgeblazen na het eten. @DCG super dat je geen jeuk hebt en je zo goed voelt! Zo fijn dat deze medicatie tot nu toe alleen maar fijne bijwerkingen heeft dan! @Momof2rebels van het weekend toch wel weer zorgen hoor, mijn zorgen lopen synchroon met de buikpijn haha. We moeten gewoon wachten wachten wachten. Ik heb 20 juni m'n eerste echo, met 6 weken en 3 dagen ( bij een pretecho centrum) gewoon om even te kijken of alles op de goede plek zit, en als het goed is kunnen we dan ook al een hartje zien. Spannend hoor duurt nog zo lang voor m'n gevoel haha. Fijn dat alles bij jou zo goed gaat! Hopelijk draait je zoontje nog bij, is ook niet niks voor de kinderen, dat ze dan de aandacht moeten delen e.d @Dafino vervelend dat je zo misselijk bent. Lijkt me vreselijk en hoop dat het me bespaart blijft. Tips die ik heb gekregen: pak crackers naast je bed en eten voor je op staat. Verder de hele dag door afentoe een cracker eten. En de sea band inderdaad. Ik ga er direct 1 kopen mocht ik er last van krijgen. Hopelijk is het snel voorbij voor je!
Heb alle trucjes al geprobeerd maar helaas nog niets gevonden wat werkt. De sea bands heb ik via internet besteld. Hoop die van de week binnen te krijgen. Wie weet dat dat nog iets voor me kan doen. Balen dat je buikpijn zo opspeelt tijdens inspanning. Deze week kan je de vk bellen toch? Wie weet heet die nog tips voor je?
Herkenbaar. Ik heb vannacht bijna niet geslapen. Er zat een mug in de slaapkamer die ik niet heb kunnen vinden. Ben kapot. Vanmiddag nog maar even liggen.
Ellendig!! Kan ik ook niet tegen. Dan ben je indd echt helemaal kapot. Ik werd vannacht wakker van een brandlucht. Zal wel ergens in de straat een vuurkorf of open haard zijn geweest, niet normaal die stank!
Ik kon het niet laten... heb net een Aankleedkussen besteld bij Limango met 70% korting en een kraamcadeautje vast voor een vriendin. Zo leuk, koopjesjagen haha
Ozo... dat komt dalijk allemaal vanzelf hoor, en bij ons in groep 3 zijn ze ook nog niet heel erg goed in letters onthouden. Vanaf groep 4 gaan ze daar volgens mij veel intensiever mee aan de gang. Komt vast goed hoor met je mannetje
Wat vervelend dat de buikpijn toch zo opspeelt bij inspanning... wrs dus toch een gevoelige baarmoeder... fijn dat je nu lekker vrij bent en het even lekker rustig aan kan doen waardoor de buikpijn ook weer minder wordt! Dat duurt niet lang meer voordat het 20 juni is zo spannend!! Zal een geweldig moment zijn!! Ik hoop echt voor je dat jullie het hartje al kunnen zien kloppen. Ik voel me nog steeds kiplekker echt zo apart dat ik nu zo’n goed humeur heb!! Met clomid was dit wel anders hoor haha. En wie weet gaan de aangekomen kilo’s van de clomid er nu ook langzaam vanaf nu ik niet zoveel eetlust heb ben toch in die 4 maanden 3,5kg aangekomen door de clomid Ik hoop echt dat het zo mag blijven! Gebruik nu ook de teunisbloem er weer bij maar heb besloten om de tarwekiem toch pas echt NA ovulatie te gebruiken, eens kijken of ik mijn ei dan nog iets eerder krijg. Dus even uitproberen deze ronde wat er fijner is.. Geen idee waarom, maar ik heb echt een heel goed gevoel bij deze medicijnen, voel nu ook niet die druk van “nu moet het” wat ik afgelopen 2 rondes wel heb gehad. Lijkt alsof ik meer vertrouwen heb bij deze medicatie, heel gek. Voel me echt positief
Haha heerlijk he die gekke dromen! Dat blijft voorlopig nog wel!! Heb je al gedroomd dat je bevallen was van een “monstertje”?? Dit droomde ik regelmatig tijdens de zwangerschap! Snap dat je je niet kon inhouden haha ik zou ook gelijk kopen hoor en dan ook nog met korting is altijd mooi meegenomen
Oh dat is altijd ZOOOO irritant!!! Met dat vervelende gezoem! Kan ik ook echt niet tegen! Je hebt gelijk ook dat je vanmiddag even terug gaat liggen, kan me voorstellen dat je behoorlijk vermoeid bent na zo’n vervelende nacht.
Nee ik droomde dat ik ongesteld werd met 8 weken. Dat wil ik liever niet, poeh! Haha ja. En is het niks kan ik m vast wel weer verkopen voor een mooie prijs
Ooooh nee dat willen we zeker niet! Maar dat gebeurt ook niet Idd, mocht het tegenvallen kan je er altijd iemand anders weer blij mee maken. Zo wij vertrekken zo richting jump xl dan kan zoonlief zich weer even uitleven Fijne middag dames
Ja inderdaad meer als afwachten kan je idd ook niet doen. Maar zo lang er geen bloedingen komen kijken mag je best gerust zijn. Althans zo probeerde ik mezelf het rustig te houden. Ja ik ben blij dat het allemaal goed loopt en dat ik deze week de 2e trimester in ga heerlijk ! Ik hoop daarbij dat ik me nog beter ga voelen ahahah. En ja me zoontje die draait wel bij. Maak me daar vrij weinig zorgen over. Dit zijn dingen in het leven waar een kind mee hoort te leven en te accepteren. Gaan meer dingen op zn pad komen in het leven hihi. En wat ik vooral doe is praten. En nu begint het bij hem al te landen en begint hij vragen te stellen. Gewoon duidelijk maken dat hij altijd me mannetje zal blijven no matter what ! Gaat niks in veranderen ook de aandacht niet ! En dat hij een grote broer kan zijn en voor zijn mama kan zorgen en dat vind hij alweer leuk. Dat hij mij mag verzorgen voelt hij zich alweer HET MANNETJE hahahah
Hahahaha heerlijk toch lekker doen ook ! Ik heb nog niks gekocht, maar over 2 weken weet ik het geslacht en dan ga ik LOS ! De nub theorie zo heet het ? Dat heb ik al wel een btje stiekem bekeken hahahahahahah en als ik het zo ging vergelijken met mijn echo leek het op een meisje, maar ja dat wil niks zeggen natuurlijk.
OOhhh herkenbaar ik heb al wel gedroomd dat ik zwanger was van een alien !!!! Jeetje wat een drom was dat dan !!!!
Jaaa ik moet zeggen dat sinds de afgelopen week nu ik dit lees en het me NU pas op valt ik minder ben gaan dromen ! Ik droomde wekennnn lang ELKE NACHT ! En jonge jonge wat een dromennn !!!