NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze! Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jeansflower, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

He wat balen dat het maar 1 dagje was!! Gek dat je buik toch zo blijft opspelen, misschien toch even aankaarten bij de vk?

2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Bijna klinkt nog zo ver weg Haha. Verder voel ik me wel goed, alleen ben nu weer verkouden, af en toe met vlagen misselijk, sommige dingen staan me niet zo aan om te eten of drinken. Ben erg moe. Nou ja, dat soort dingen dus

3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Typische zwangerschapskwaaltjes dus :)
    Wel balen dat je alweer verkouden bent, hopelijk komt het dit keer wat sneller los zodat je een beetje normaal lucht krijgt!

4. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    VK nog niet gebeld,, staat nu weer op de site vanaf 6 weken bellen.......dus ik bel vrijdag of maandag, vrijdag ben ik 5 weken en 4 dagen, maandag echt 6....en heeft verder ook weinig zin om eerder te bellen want kan toch niet voor 8 weken terecht.

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dat is wel zo ja, maar ik denk dat het wel beter is dat je de buikpijn gelijk aankaart zodra je belt voor de intake. Kunnen ze het in de gaten blijven houden. Heb je gister wel rustig aangedaan aangezien de buikpijn gister erger was dan vandaag?

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja, het is ook weer steeds 1 neusgat wat dicht zit, vooral ‘s ochtends en ‘s nachts.

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dat scheelt dan toch wel, heb je in elk geval een klein beetje lucht. Hoop voor je dat het hierbij blijft en dat niet beide neusgaten dichtgaan.. anders toch maar die neusspray van A. Vogel met menthol proberen, die is sowieso heel fijn en die mag gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ga ik onthouden, dankjewel :)

9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jij gebruikte volgens mij de normale daarvan ;) maar de menthol mag ook gewoon, heb de bijsluiter toen al voor je doorgelezen... de menthol zal je neus ik elk geval iets meer open houden dan de normale zoutoplossing...

10. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Nee, had een vreselijke drukke dag op werk gister, denk ook dat het daarmee te maken had. Nu gaat t wel maar ik merk gewoon dat ik er later op de dag meer last van krijg. Einde van de middag/avond altijd het ergste

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Klopt, heb nu nog de normale, helft ofzo. Zolang het nog niet hinderlijk is kan ik altijd even kijken naar die menthol.

LilyB vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh ik dacht dat je vrij was, vandaar dat ik het vroeg... verkeerd begrepen dan.
    Denk het vooral met de banden te maken heeft dat je zo’n pijn hebt na inspanningen.
    Denk dat het toch wel verstandig is om toch te proberen of je iets kan regelen dat je iets vaker vrij kan krijgen, zodat je toch wel op tijd je rust kunt nemen voordat de pijn dalijk zo erg wordt dat het zich uit in bekkeninstabiliteit... hoop echt zo voor je dat het wegebt en niet erger gaat worden, zo vroeg in de zwangerschap al.

13. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ben ook erg bang voor bekkenpijn ja, ik hoop dat ze met de echo en intake VK iets kunnen helpen inderdaad, waar het vandaan komt. En dan inderdaad eerdaags maar is gaan babbelen op werk, want dit ga ik niet nog 8 maanden trekken

14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd, lijkt me erg zwaar om zo nog 8 maanden door te moeten gaan.... hopelijk kan de vk je een beetje helpen, oorzaak achterhalen en misschien dat voldoende rust de pijn wat vermindert..

15. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ja voel me afentoe net een oma.....

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

En je bent nog zo jong! :|
    Komt vast goed meid, het is wel ff flink klote zo, maar misschien valt er wat te regelen waardoor je vaker rust kan pakken.

17. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik moet gokken waar ik zit. Als mijn ei op cd 18 is geweest zit ik nu op 8 dpo. Heb gisteren twee mega steken in mijn lies gehad. Dacht gelijk aan een innesteling. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Maar schok er enorm van. Kon ik me bij de vorige keer net zo herinneren. Maar zal ook gewoon een steek van een aankomende menstruatie kunnen zijn. Of een voorbode van een ei die nog moet komen. We gaan het vanzelf merken.
    Nee we stoppen nu nog niet. Februari.

Maar bij jou heerlijk gelukt hè. Zo leuk. Wanneer testte je positief?

LilyB en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  18. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Fijn dat je geen bijwerkingen hebt. Dat is al heel wat idd. Ik ben benieuwd of je ei nu snel gaat komen. Ik zal duimen!

Hoop ook dat mijn ei gevallen is. Anders weet ik het helemaal niet meer deze ronde. Dan wordt het gewoon wachten en soms testen.
    Ja het lijkt ons heel erg leuk samen nog zo’n mooi klein wondertje te mogen ontvangen. We gaan zien wat er voor ons is weggelegd. We waren in januari ook heel blij toen het gelukt was. Helaas kreeg ik toen een miskraam.

19. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik zit op cd26 nu. Of 8 dpo. Maar eigenlijk blijft het een gok. Nooit langer dan 30 dagen gehad. Dus de komende dagen verwacht ik of ongi of een positieve test. Gek blijft het wel, die onwetendheid.

Begin je al goed te groeien?

LilyB vindt dit leuk.
  20. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Zo wij zijn weer terug van Disney.
    Sinds vandaag bloedchagrijnig en net wat oud bloed verlies, dus denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld word. Begint altijd met 1-2 dagen spotting.
    Dus helaas.

Deel Deze Pagina