NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze! Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jeansflower, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Goedemorgen dames,
    Even een beetje stil geweest, wat drukke gehad.
    @geneeke ik snap dat dat hard aankomt :( neem rustig de tijd hoor. We zijn er als je er weer klaar voor bent.

    @DCG wat fijn dat je je zo goed voelt! Als ik je post lees krijg ik een glimlach haha, zoveel vrolijkheid spat er vanaf! Lijkt er op dat je eitje er ieder moment is dus flink aan de bak maar!

    @Dafino is heerlijk dat je een dagje niet hebt hoeven spugen. Dat je nu moe bent is harstikke logisch natuurlijk, lekker uitrusten vandaag maar.

    @Lalaatje90 grappig dat je dat voelt! Spannend hé, ben benieuwd wanneer ik de eerste babybumps voorbij zie komen hier!

    Hier alles oké, de buikpijn word wat minder. Vrijdag had ik al minder last en nu ik weekend niks doe gaat het ook beter. Wat een verademing! Verder wel veel maagzuur, en bij vlagen licht misselijk.

    Vannacht ben ik de halve nacht op geweest. Mijn vriend en ik hebben t al een tijdje niet gezellig gemaakt, ik voelde me niet goed natuurlijk, en ik voelde me er niet lekker bij gewoon. Gisteravond dacht ik...nouja ik voel me wat beter nu kan het wel weer is. Ongeveer 2 uur daarna werd ik wakker met wat kramp, dus naar de wc gegaan, bloed bloed bloed, inclusief 3 kleine stolsels. Ik schrok me echt kapot! Uren iedere 5 minuten naar de wc en iedere x met afvegen weer bloed. Ik dacht echt dat het teveel was voor een ader of contact bloeding dus ik was er van overtuigd dat het mis was. Uiteindelijk toch in slaap gevallen weer. Bloeden en buikpijn zijn weer gestopt dus ga er maar van uit dat het toch een contactbloeding was maar jeetje....ben zo geschrokken... :(
     
  2. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ow jee. Nou ja, van al het stoten klinkt het logisch dat je best wel wat bloed kan verliezen. Ik heb het heel vaak gehad jaren geleden, maar dat was niet in combinatie met zwangerschap, heb je helemaal niks aan natuurlijk, maar dat was toen ook best wel veel. En je kunt indd wel wat kramp krijgen van sex hebben. Kijk het vandaag even aan. Als je t niet vertrouwd even bellen.
     
  3. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Was het zoveel als een menstruatie? Een contactbloeding kan nu wel flink zijn omdat je nu veel meer doorbloed bent. Maar nooit zoveel als een menstruatie. Krampen kan je ook hebben na de seks. Zeker na een orgasme. Hoop voor je dat het vandaag verder wegblijft. Dit maakt de drempel om een volgende keer seks te hebben wel erg hoog. Komende week hebben jullie de echo toch? Woensdag?
     
  4. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Oehhh is het al morgen? Lekker naar jullie baby kijken. Hoe laat mogen jullie voor de echo?
     
  5. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @DCG hoe is je temp vandaag?
     
  6. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wij mogen al meteen om 9 uur ‘s ochtends :) moet daarna ook gewoon weer door naar werk.
     
    LilyB en Dafino vinden dit leuk.
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Zuster9203 oef dat is idd erg schrikken om bloed te verliezen! Het zou idd een contactbloeding kunnen zijn ja. Aangezien het vandaag weer gestopt is kun je daar wel vanuit gaan. Zoals Lalaatje al zegt, je hebt nu zo’n goede doorbloeding dus het kan er best heftig uitzien. Snap wel dat je al minder zin had door alle buikpijnen en vind het echt knap van je dat je toch aan je vriend denkt ;) hij zal ook wel geschrokken zijn! Kan me voorstellen dat je door deze ervaring wat terughoud bent geworden..
    Gelukkig maar dat je buik nu rustig is.

    Wat een lief berichtje was dat zeg :)
    Voel me idd nog steeds keigoed! Spierpijn is nu zo goed als weg dus ik kan er weer vol tegenaan ;) eitje is nog niet gesprongen maar het voelt alsof die een deze dagen komt! Donderdag en vrijdag al gezellig gemaakt, gister dagje rust en vanavond weer gas erop haha. Zit wel te twijfelen of ik dit keer toch die prefert zal gebruiken of niet...
     
  8. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Lalaatje90 oh wat heerlijk dat jullie morgenochtend al gelijk mogen!! Dat wordt genieten morgen :)
    Denk dat jij morgen naar het werk gaat met een glimlach van oor tot oor :D heerlijk!! Succes morgen en geniet ervan meid!
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Dafino wat heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest. Was het leuk op het festival? Wat fijn ook dat je niet hebt hoeven overgeven! Hopelijk blijft dat nu een beetje weg... vandaag maar lekker uitrusten ;)

    Lief dat je het vraagt, temp is vandaag alweer 36,3 dus voor mijn doen heel laag. En gister was het 36,7 dus best veel verschil... aangezien de temp nu ZO laag blijft denk ik echt dat mijn lichaam druk bezig is met de laatste fase van het eitje.... kom maar op haha :p
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Zuster9203 wat bij mij altijd goed hielp tegen de maagzuur is wat melk of vanillevla.
     
  11. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Helaas heb ik een koemelk allergie, ben daar wel iets overheen maar kan dat niet te veel nemen helaas. Het gaat voor nu nog wel en als y echt erg is neem ik een rennie
     
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh sorry, dat wist ik niet... balen zeg dat je er niet zoveel van kan nemen...
    Gelukkig zijn er natuurlijk ook nog rennies idd en misschien zou je eens kunnen kijken voor een natuurlijk drankje oid? Weet zo uit mijn hoofd niet welke er zijn die je ook in zwangerschap kan gebruiken, maar er zal vast iets zijn dat je gewoon veilig kan gebruiken.
     
  13. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Geeft niks hoor haha, ja er zijn wel dingen die je mag gebruiken, rennie mag ook gewoon hoor alleen niet teveel. Voor nu even geen maagzuur , meestal pas later op de dag.

    Pff ben nog trillerig van het gedoe. Nu nog wat bruinverlies, ook wel wat lichte buikpijn maar zit me vreselijk op te winden ook....bahbahbah
     
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Begrijpelijk dat je nog steeds de schrik te pakken hebt! Gelukkig is het nu alleen bruin, dus oud... hoop echt voor je dat het bruin ook snel stopt en dat je buik rustig blijft. Voorlopig geen gezelligheid meer wrs?
     
  15. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Pff nee ik ben wel even genezen...:confused:
     
  16. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Zo dames,

    Ik ben vanmiddag naar een echobureau geweest. Ik kon het echt niet meer aan, dat wachten. Ik moest weten of t goed zat.
    We hebben onze kleine boon gezien, zit op de goede plek en zelfs al een kloppend hartje! Ze denkt dat ik ietsje verder ben, 6 weken en 1 dag. Ben zo blij!
     
    Lalaatje90, LilyB en Jeansflower vinden dit leuk.
  17. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LilyB vindt dit leuk.
  18. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Oh wat goed! Ben hartstikke blij voor jullie. Ben je via de vk naar de echo geweest?
     
  19. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Nee hoor gewoon zelf naar een particulier echo bureau gegaan. VK doet echt niks voor de 8 weken
     
  20. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Oow wat fijn @Zuster9203 !!
    Vond t beetje eng je bloed en stolsels maar gelukkig was dat dus gewoon niks!
     

Deel Deze Pagina