NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze! Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jeansflower, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds jaren flink moeten overgeven. Ik was er heel heel heel bang voor want ik heb echt een soort angst voor overgeven ontwikkelt maar het luchtte eigenlijk alleen maar op. Nu maar hopen dat t bij ochtend misselijkheid blijft....
     
  2. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oeh jakkes. Niet leuk! Ik wil ook niet graag overgeven, krijg er altijd zo’n hoofdpijn van.
    Hopen dat t snel overgaat meid!
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja snap ik. Nu gewoon lekker genieten meid
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh jee dat is minder! Hopelijk blijft het idd alleen bij de ochtend. Ik kan je angst voor overgeven wel indenken, ikzelf wordt al paniekerig bij alleen misselijk zijn. Ook als de dood voor overgeven maar zoals je zelf zegt, het lucht wel op.
     
  5. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Duim voor je dat je eitje snel komt. Wel heerlijk dat je je nu zo goed voelt zeg!

    Lief dat jullie het vragen @DCG @Momof2rebels

    De misselijkheid gaat gelukkig stukke beter. Het is nog niet weg maar wel veel beter te doen. Ben vreselijk moe en merk dat dat mijn rug en bekken nu al op beginnen te spelen. Das wel even een zorgenpuntje. Maar ja, we houden vol.
     
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja voel me echt totaal anders :)

    Fijn dat de misselijkheid wat minder is geworden!! Dat lijkt me al een hele opluchting...
    oh nu al last van je bekken en rug?... dat is al aardig vroeg!! Dat wordt dus nog rustiger aandoen... ikzelf heb geen ervaring met bekkenklachten dus weet ook niet of er iets aan te doen is tijdens zwangerschap, bijv fysio ofzo?
     
    Dafino vindt dit leuk.
  7. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ja je kunt ermee naar de fysio. Bij mijn dochter was ik daar vanaf week 14. Ik hou het nu goed in de gaten. Veel op mijn houding letten en hopen op het beste
     
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik was ook al vroeg in de zwangerschap bij de fysio voor m’n bekken. Vervelende kwaal is dat :(
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Nou, hopelijk hoeft het voor nu nog niet zover te komen en blijft het wat stabiel door goed op je houding te letten...
     
  10. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Het zit vanbinnen. Je spieren worden gewoon slapper gemaakt, dus elke beweging die je bukt of iets dat voel je wel :(
    Soms merk ik het nu ook. Maar in beweging blijven en oefeningen van fysio blijven doen. ;)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  11. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier dames?
     
  12. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Migraine en moe :(
     
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    He shit, alsof je nog niet genoeg te verduren hebt, ook nog migraine erbij :(
    Hopelijk zakt het snel weer af
     
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Dafino hier gaat alles zijn gangetje... voel me nog steeds goed en denk dat mijn ei morgen valt! Vandaag al ietsje hogere temp 36,6 dus even afwachten.
    Net even koffie bij mijn moeder gedaan en mezelf eens gewogen.... ben al 1kg kwijt :D:D
    Zonder iets eraan te doen, dus ik denk zelf dat ik van de letrozol niet meer ga aankomen en dat de kilo’s van de clomid er nu langzaam af gaan :)
    Dus mijn dag is NOG beter ;)
    Hoe voel jij je vandaag?
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Zuster9203 hoe voel je je vandaag? Nog last van misselijkheid/overgeven??

    @geneeke hoe issie nu met jou dan meid? Beetje bekomen van het nieuws?

    @Visje85 hoe gaat het met je?
     
  16. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nog even een half dagje uitzitten morgen. En dan is t daarna wel gezakt. Dan kan ik er weer een aantal weken tegenaan, of het blijft verder weg. Ik hoop het laatste, dat had ik ook bij de eerste. En na de bevalling kwam t net zo hard weer terug.
     
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hoop het ook dat het lekker weg blijft!! Lijkt me best zwaar om na de bevalling flinke last van migraine te hebben!
     
  18. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dat was t ook wel. Gelukkig op dag 3 na de bevalling was t weer weg. Maar wat een pijn altijd. Gelukkig zijn de aanvallen nu iets meer verdraagzamer geworden en kan ik wat functioneren, maar heb ook wel dagen gehad dat ik van de pijn kon janken.
     
  19. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Kan ik me voorstellen, een tante van manlief heeft het ook zo erg, die moet haast altijd een spuit in haar been zetten tegen de migraine.
    Gelukkig maar dat het beter te verdragen is, maar alsnog erg vervelend. Hoop echt voor je dat je dit keer niet zo’n last hebt na de bevalling en laat het nu ook maar mooi wegblijven :)
     
  20. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wie weet. Helaas is t wel hormonaal
     

Deel Deze Pagina