Goed om te lezen dat je je nu gewoon echt goed voelt ! JUIST GOED voor het proces hihi !!!! Nou laat die ei, maar lekker komen !!! DUIM DUIM !!! Laattie maar lekker bevruchten ! Ja hier gaat het goed hoor. Buikje is al aardig aan het groeien !!!! En met frummeltje gaat het goed in Barendrecht hebben wij vrijdag een echo voor geslacht dus ik hoop dat dat goed gaat, want ik ben TE nieuwsgierig hahahahha....
Haha nou van mij mag ie bevrucht worden hoor Fijn om te horen dat alles goed gaat! Oh zo mooi he om al een buikje te krijgen! Vind ik echt geweldig!! Wat spannend om vrijdag al geslachtsbepaling te hebben!!!! Ben echt zooooo benieuwd wat het gaat worden! Wel gelijk laten weten he hoelaat mogen jullie vrijdag?
Nou wat vreemd zeg! Fertility friend geeft plots 3dpo aan. Dat kan toch niet?? Temp was 36,6. Dit keer ook niet echt duidelijke ovulatiepijn gehad, wel wat zeurend maar niet dat ik kan zeggen “dit was de laatste groeispurt. Nouja, wie weet zet FF em over enkele dagen wel anders.... Hoe is het met jullie?
Snap wel waarom ff dat doet. Prachtige dip natuurlijk en daarna mooi omhoog. Maar ik heb t ook wel is gehad dat hij hem dan later nog iets bijtrok. En anders heb je nu zomaar 3 dagen cadeau gehad en is het wachtbankje minder lang! Hier niet meer hoeven spugen. Wel licht misselijk en weer wat buikpijn. Borsten doen nog erg veel zeer en soms wat pijn in mn rug. Vermoeidheid nog niet echt last van, al merk ik wel dat de moeheid niet opbouwt zoals normaal maar gewoon, bam, moe. Ik heb de echo voor donderdag gewoon laten staan dus morgen nog is spieken, en dan nog maar anderhalve week voor we naar de VK gaan. Hoop morgen te kunnen zien dat het ieeeetsje gegroeid is.
Ik ben benieuwd of FF em nog bijtrekt. Ik dacht eigenlijk maandagavond wat ovulatiepijn te voelen, maar lang niet zo duidelijk als vorige ronde. Als het toen echt gesprongen is zou ik dan nu 2dpo zijn? Maar goed, het wordt dit keer dus een verrassing haha, in elk geval heel blij met een vroeg ei EN ook weer een “high score” dus mijn gevoel was goed spannend weer!!! Gelukkig maar dat je niet meer hebt hoeven overgeven. Altijd zo naar... Vermoeidheid kan idd plots opzetten, er is ook zoveel aan de gang in je lichaam. Heb je geen bruinverlies meer gehad?? Nog maar 1 nachtje en dan kan je de kleine frummel weer bekijken ik hoop ook voor je dat er al wat groei te zien is. Wordt morgen vast en zeker weer genieten
Goedemorgen meiden, Hier gister een hele slechte dag gehad. Ee gigantische pds aanval en met een bloeding erbij. Gelukkig weet ik wat de bloeding vandaan komt dus geen stress maar man ik liep krom van de pijn. Vandaag is het nog niet helemaal over. Misselijkheid is wat gezakt maar ‘s morgens nog steeds overgeven en de rest van de dag nog wat weeïg. Maar minder als eerst. Vermoeidheid krijg ik ook wat meer onder controle. Probeer op de dagen dat het kan een middagslaapje te doen en dat scheelt een hoop. Wat spannend @DCG dat ff al 3dpo zegt. Dat zou toch mooi zijn! 3 dagen minder wachten @Lalaatje90 balen van de migraine. Gelukkig is het alweer bijna weg. Duimen dat het in ieder geval voorlopig weer lekker weg blijft.
Oh nee!! Wat klote zeg om weer zo’n hevige aanval te hebben gehad! En ook bloed erbij, dat zal toch wel even schrikken geweest zijn (ookal wist je waar het vandaan kwam) Ben blij voor je dat je de moeheid een beetje onder controle hebt, idd slim om een dutje te doen wanneer dat mogelijk is. Hoop dat het overgeven ook nog wegtrekt hoor... Ja spannend he en totaal onverwacht dat er 3dpo staat vandaag. Ik weet wel zeker dat het niet helemaal klopt, maar misschien trekt ie de lijn later nog anders. We gaan het zien, maar mocht het wel kloppen dan heb in in elk geval 3 dagen kado haha
Ik heb vaker bloedingen gehad. Volgens de arts is het onschuldig dus schrik er niet meer van. Maar blij word ik er ook niet van. Die krampen zijn echt killing. Mocht ie wel 3 dpo zijn hebben jullie het eitje dan wel goed benut?
Oh gelukkig dat je er niet gelijk van in de stress schiet! Ik zou het er idd ook niet op hebben hoor. Ja geloof ik meteen dat die krampen hevig zijn, ikzelf heb geen PDS maar kan me wel indenken hoe het voelt (hier een licht gevoeligere darm dus ook vaker last van krampen, die van jou zullen wel heviger zijn) Ja hoor, hebben het volgens FF zeer goed benut heb weer een “high score” i.p.v. “good score” dus daaraan ligt het niet haha.
Hij staat op FF nu op 2 juli maar dan houdt ie de langste LF aan... maar hou het daar maar op aangezien ik zelf denk dat de lijn sowieso 1 dag verder gezet moet. Vind het wel gek dat mijn temp maar 36,6 is, normaal is dat nog niet hoog genoeg in mijn grafieken om eisprong vast te stellen.
Ja ik had al op ff gezien dat veel vrouwen met letrozol aardig vroeg een eisprong hebben... morgen weten we het idd zeker, dan zou mijn temp wel omhoog moeten zijn
Goedemorgen dames! Hoe issie?? Hier alweer 36,6 voor de 3e dag op rij. Begin dus aardig te twijfelen of ik wel een ei heb gehad... als dat zo was had mijn temp allang omhoog moeten zijn lijkt me...
Ja idd, snap er echt niks meer van Coverline heeft FF ook lager gezet dan de andere rondes want was altijd 36,66 en nu 36,43 Gek allemaal want normaal vliegt mijn temp na ei snel omhoog richting 37
Kan het zijn dat je door deze medicijnen helemaal anders reageert en je temp daardoor ook anders is? Of kan dat eigenlijk niet?