Misschien toch een goed idee om de vk te bellen en dit allemaal is voor te leggen. Als het je echt heel ongerust maakt stellen ze misschien een echo voor om te kijken of het allemaal goed zit. Als je zoveel last van je buik hebt dat je niet kunt functioneren lijkt me dat niet meer dan logisch. Wie weet kan je daarna ook wat meer ontspannen als je het gezien hebt. Nu zal het een combinatie van pijn en stress zijn, wat vervolgens ook weer op je darmen werkt die nu toch al meer geprikkeld zijn.
Haha dat is logisch. Je hebt tenslotte al een tuurtestje gehad! Ik zou lekker morgen weer gaan testen. Als er vandaag niks komt en de test van zondag was geen indroger dan kan het niet anders als dat je een duidelijk streepje moet zien
Ja idd, dan zou die wel duidelijk zichtbaar moeten zijn.. misschien toch ook wel bang voor teleurstelling, tot nu toe voel ik nog niks, heb ook van dat gekke rekbare slijm, ongeveer zoals voor ovulatie, maar dan net ietsje anders... geen roze of bruin... even morgen temp afwachten en dan kan ik morgen nog een testje ertegenaan gooien
Hier net weer even een FML momentje gehad. Mijn vriend heeft nachtdienst dus lekker vroeg naar bed. De onweer en regen barsten los, geen probleem ik lig lekker in mijn bedje. Ineens denk ik wat hoor ik nou..... ga ik beneden kijken spoelt alles over De wasbak stond helemaal vol en klotste over, de afvoer van de vaatwasser stond te spugen en tot overmaat van ramp spoelde ook de wc over Echt waarom, wat een ravage!! Heb mijn vriend in paniek gebeld, hij is naar huis gekomen. Hele keuken en toilet stonden blank. Nu gelukkig alles weer opgeruimd
Wat zal je geschrokken zijn! Ik zou ook in paniek zijn hoor en gebeld hebben. Fijn dat je vriend naar huis kon komen!! Hopelijk heb je daarna een rustige nacht gehad
Hier opgestaan met een temp van 36,6 dus ergens vandaag zal het gaan doorbreken... Verder eigenlijk niet het gevoel dat er iets aankomt dus dat vind ik wel vreemd... Hoef dus geen test meer te doen aangezien mijn temp weer naar basaal gezakt is.... op naar ronde 1 met letrozol...
@geneeke veel succes vandaag in het ziekenhuis!! @Zuster9203 hoe voel je je vandaag?? Ondanks de tempdaling voel ik me nog behoorlijk beroerd, ben misselijk en heb een hele druk in mijn lies. Vanmiddag zal de sluis wel opengaan denk ik....
Ik hoorde ook wat geks indd. De wc’s waren hier ook aan het klotsen. Gelukkig niet eroverheen. Nog nooit gehad!!! Het flitste en donderde maar door!!!
Hier ook noodweer, veel regen en hevig onweer, de riolering hoorde je idd klotsen, maar hier gelukkig ook niks overspoeld.
Ja dan sowieso, maar verwacht het niet hoor aangezien mijn temp nu zo laag is... Vind het alleen zo gek dat ik me niet voel zoals anders voor menstruatie. Totaal geen krampen oid... normaal zou ik al een zeurende buikpijn hebben en roze/bruin als aankondiging, maar echt totaal helemaal niks!
Dat zou voor mij al een reden zijn om te testen en met tempen ben ik gewoon gestopt na eisprong. Vond dat ook erg confronterend, want je slaapt niet altijd even hetzelfde, terwijl je dan wel gewoon zwanger kunt zijn
Ja idd, ze zeggen dat er vanavond weer zo’n bui kan vallen... van mij mag het wegblijven!!! Het wordt tijd voor zon en droogte
Wel jammer, komt misschien toch van die olie dan dat je LF nu langer is. Blijf dat testje wel raar vinden. Heb dat zelf ook nog nooit gehad en heb er heel wat versleten. Als het dan moet komen laat het dan ook maar snel zijn, kunnen jullie mooi weer verder! @geneeke succes vandaag!
Ik vind het niet erg, wat regen, zolang het maar niet als vannacht was. Zoonlief heeft door alles heem geslapen haha