Ja helaas wel, morgen weer starten met letrozol. Aah wat leuk dat jullie het aan de (schoon)ouders bekend hebben gemaakt. Heb je het op een speciale manier gedaan?? En hoe was de reactie?
Jaaa voor mijn gevoel gaat het ook erg snel ! Deze week tik ik al de 17 weken aan. En me buik is niet meer te verbergen ik heb echt een toeter ! Vaak de vraag gehad of het geen tweeling is hhhahahha, maar het is er echt maar 1!!!! Ik heb de 20 weken echo donderdag 1 augustus. Ik heb er zin in, maar ook weer een beetje spannend !!!! Oohhh lekker je mannetje geniet dus al van zn vakantie heerlijk !!!! En hij gaat het zeker naar zn zin hebben in slagharen lekker met gezinnetje weg ook weer een heerlijke afleiding !!! Mijn kindjes hebben volgende week hun laatste week school en dan beginnen hun ook weer ! Jaa ik wil ook zeker weten hoe het met jullie gaat dus ik blijf ook nog zeker hierr !!! Gezien ik 17 weken ben kan ik wel een fotootje delen van paar weken geleden!! Zie hier onder mijn kleine meisjee toen was ik nog geen 12 weekjes hihi.
Ohh kijk dat kleine frummeltje nouu !!! Heeerlijk is dit heehh !!! Goed om te horen dat je weer goed nieuws heb gekregen en komt helemaal goed hoor met je frummeltje ! Die ligt lekker bij mama knusjess !!!
Niet op een speciale manier. Ik Had een kaartje gekocht, daarin een sokje erin. Verder niet. Maar ze waren in ieder geval enthousiast haha
Wow wat een bijzonder mooi beeld is dat!!! Zo duidelijk!! Geweldig, ik smelt helemaal Ja bij jou gaat het echt hard, 1 augustus duurt ook niet lang meer! Snap dat je het spannend vind, maar zal heus allemaal goed zijn Haha geloof het meteen hoor dat je al een beste toeter hebt, vooral omdat je het sneller kan zien als je al kinderen gehad hebt. Ik vind een dikke buik altijd zo mooi!! Ja slagharen wordt zeker leuk, maar we verblijven eerst 3 nachtjes in drouwenerzand. Helaas gaat het weer tegenzitten, vrijdag en zaterdag al regen en onweer, zondag droog met 19 graden... maar goed we gaan proberen het alsnog een geslaagd weekend van te maken. Dus jullie nog een weekje doorbijten, dan ook lekker genieten van vakantie Gaan jullie nog ergens naartoe?
Mooi al die echo’s!! Hier nog steeds een hoge baarmoeder, en zwaar t zuur al de hele dag. Nog geen spotting. Vorige ronde werd ik morgen ( 10 dpo) ongesteld. En spotting 9 dpo Ronde ervoor 8/9/10 dpo spotting en 11 dpo ongesteld.
Oeh spannend!!! Hoop het voor je Bij mij begint m’n bekken nu echt zeer te doen, vooral als ik naar bed ga, dan doet omdraaien best wel pijn
Ja precies. Als ik er echt pijn van krijg trek ik wel even aan de bel. Heb mijn oefeningen ook nog wel ergens... die heb ik ook nog wel goed onthouden
Ik kreeg weer geen meldingen... @Jeansflower wat knap dat je nog niet getest hebt! Zo spannend. Mijn duimen draaien hoor! Hoe gaat het verder met iedereen? Hier in huis heerst nu buikgriep Hoop ergens dat ik het ook heb dan weet ik zeker dat de klachten volgende week af zullen nemen.
Voorzichtig aan met je bekken. Ik ga woensdag naar de fysio. Heb zeurende pijn. De ene dag meer als de andere. Neem liever geen risico dus heb gelijk gebeld. Bij mijn dochter was het vanaf week 14 al helemaal mis.
He bah, als er iets vervelend is dan is het wel de buikgriep! Idd hopen dat het dan bij jou ook afzakt!
Wat fijn dat de tarwekiem helpt bij je. Maagzuur is nieuw voor je deze ronde, of niet? Ik ben echt reuze benieuwd! Wanneer ga je testen als je morgen niet ongie wordt?