NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze! Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jeansflower, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja het is zeker weer warm! Hier ook 29 graden vandaag.
    He bah, blijft naar om te moeten overgeven, gelukkig heeft het wel opgelucht. Hopelijk blijft het nu weer weg
     
  2. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Vind het zo knap dat je dat kan! Wanneer is je nod?
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    6 aug.... nog een weekje dus :)
    Als ik dan op 4 of 5 aug even temp dan weet ik in principe wel voldoende.
    Is moeilijk hoor om vol te houden, maar anders maak ik me dalijk weer gek met tuurstreepjes die niks betekenen...
     
  4. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Als je 1 dag voor NOD zou testen zou dat een tuurstteepje meer moeten zijn :)

    Nou meiden, ik sta voorlopig onder controle bij de gynaecoloog.
    We hebben vandaag bloed geprikt vanwege mijn antistoffen en nu gaan ze ook het bloed van m’n vriend bekijken. Als hij de antigeen heeft waar ik op reageer dan heeft de baby dat ook en dat is geen goed teken. Heeft ie het niet is er niks aan de hand. Dus we moeten nog even wachten tot we de uitslag hebben. Vind het zo spannend. Ukkie deed het gisteren wel goed op de echo
     
  5. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Snap ik. Duimen dat de week maar snel voorbij gaat!!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  6. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Weet je ook al wanneer jullie die uitslag krijgen? Van het bloed van je vriend. En wat ze dan kunnen doen mocht hij wel het antigeen hebben.
     
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat zou eventueel het ergste scenario zijn als je vriend wel die antigeen heeft??
    En weet je al wanneer je de uitslagen kan verwachten?
    Ooooh ik hoop toch zo dat je vriend dat antigeen niet heeft en je gewoon een onbezorgde zwangerschap hebt!!!
     
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ze kunnen alleen maar veel echo’s maken om het bloed te meten van de baby dan en dan zal er in de zwangerschap al bloedtransfusie gedaan moeten worden, maar met alle risico’s van dien. Volgende week is de uitslag pas. Dus we moeten nog even geduld hebben.
     
  9. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik wil niet eens aan het ergste denken. Laten we maar gewoon hopen dat de uitslag goed is.
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oeffff, snap dat je hier echt niet aan wilt denken!! Ik duim zo hard voor je dat je volgende week een positieve uitslag krijgt te horen!
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Zojuist ons laatste weekend weg geboekt, gaan van 9 tot 11 augustus naar movie park :D verblijven in het van der valk hotel, ziet er allemaal super uit!! En de prijs viel ook nog eens reuze mee :thumup:

    Vandaag ook even herhaalrecept aangevraagd van de letrozol, krijg weer voor 4 maanden, mocht ik dan nog niet zwanger zijn moet ik terug na de gyn voor wrs een hsg....
    mocht ik deze ronde zwanger blijken kan ik de medicatie terug naar het ziekenhuis brengen als ik de echo krijg.... nog eventjes geduld dus en anders ben ik weer op tijd voorzien van medicatie :) we blijven positief :thumup:
     
    Dafino vindt dit leuk.
  12. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Zo, dat wordt een spannend weekje! Dit geeft wel even een domper op onbezorgd zwanger zijn. Laten we hopen op een goede uitslag en dat je vriend het niet heeft.
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  13. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja de stokke heb ik bij me 2 kids gehad heerlijke wagen.
    Dit keer ga k voor de bugaboo fox ! Dus ben benieuwd !
    Ja en de rug pijn is ook weer minder geworden, maar ik zie dat jij nog steeds niet helemaal lekker zit met je bekken? Jeetje ik hoop dat het toch minder word hoor verdorrie !

    Hoe is het met frummeltje ? En hoe voel jij je verder buiten je bekken om?
     
  14. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hoiii lieverd.
    Hoe is het met je ?
    Hoeveel dpo ben je ? Word al spannend he !
     
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja gaat zijn gangetje :) vandaag 9dpo alweer! Is echt omgevlogen.
    Wel sterk het idee dat er niks gebeurt daarbinnen dus ga er vanuit dat ik 6aug gewoon ongesteld word, meestal klopt mijn voorgevoel wel. Geeft niet, gaan we gewoon volgende ronde weer met nieuwe hoop door :)
    Hoe istie met jou?
     
  16. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Naja weet je nooit toch, want ik dacht ook echt dat het sowieso niet raak was en werd met stomheid geslagen.
    Maar 9 DPO laten we het, maar ff afwachten ik blijf duimen ieder geval.

    Maar met mij gaat het goed hoor. Morgen de 20 weken echo dus heb wat zenuwen, maar komt helemaal goed.
    Ben al blij dat ik me lieve meid weer ff ga zien. Laatste keer dat ik der heb gezien was met het geslachts echo 13 weken ! DUs voelt als een eeuw geleden!
     
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja het kan zeker alle kanten nog op, we zien het wel :)
    Ooooh spannend morgen!! Zal vast en zeker helemaal goed zijn! Daar gaan we wel vanuit :) snap dat je toch wat zenuwachtig bent, maar zal morgen vast en zeker genieten zijn om je prinsesje weer te mogen bewonderen! Heel veel succes morgen en heel veel kijkplezier!
     
  18. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik ben weer goedgekeurd bij de verloskundige. Hartje klopte mooi! Dus dat was weer even een geruststelling!
    Veel plezier bij de 20 weken echo @Momof2rebels
     
    Dafino vindt dit leuk.
  19. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Oooh wat heerlijk weer om je frummeltjes hartje weer te zien kloppen ! Geweldiggg !
    Wanneer ga je trouwens geslacht checken, want het kan al hihi. Of wil je het een surprise houden??

    Dank je well !
     
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Fijn om te horen :)
     

Deel Deze Pagina