Ja zou echt gaan kijken voor die bandjes, denk echt dat het voor jou een uitkomst is! Zo’n 10min geleden is de sluis opengegaan, geen voorbode, gewoon gelijk flink bloedbad!!! Moet ik dus pas morgen cd1 rekenen of vandaag al?? Geen idee eigenlijk
Oh klinkt toch als de typische zwangerschapskwaaltjes! Klinkt in mijn oren volkomen normaal hoor hopelijk ben je wel een klein beetje geruster nu... Denk toch een iets verlengde LF door de tarwekiem, zojuist de sluis open, maar aangezien de dag al bijna om is denk ik toch dat morgen officieel cd1 is... zaterdag dus beginnen met de letrozol, ben benieuwd hoe ik daar op ga reageren! Zo, nu even opfrissen en dan lekker naar bed.. weltruste dames en tot morgen xx
Ah toch balen. Ben ook erg benieuwd hoe je erop reageert en vooral, of het jullie dan nu gegund is! Spannend hoor. Ik wissel een beetje qua gevoel, het ene moment voel ik me er gerust onder en denk ik ach het komt wel goed, het volgende moment ben ik er van overtuigd dat er iets niet goed zit. Dat maakt het lastig, maarja. Nog even 2 weekjes doorbikkelen en dan weten we meer!
Worden dan 2 spannende (en voor jou) lange weken in onzekerheid... maar we slepen je er wel doorheen kom goed lieverd! Hier weer zoiets vreemds, temp is omhoog gegaan, zit nu weer op 36,8. Tot nu toe klein beetje bloed verloren, misschien in de middag dat het echt losbreekt.... vind het allemaal maar heel apart, ook omdat ik niet zo’n last van buikpijn heb zoals normaal.. gekke cyclus
**NOD va 21 februari 2019** Door tot iedereen op roze 14 juni (1) Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 8 juli (1) DCG, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 met Letrozol Datum onbekend (2) @geneeke @Visje85 Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Zwanger in april: Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 Zwanger in mei: Lalaatje90, 29 jaar, tweede kindje, ronde 11 Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 4 Zuster9203, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Totaal: 4 Wachtbankje (1) Ongesteld (1) Zwanger (9) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Dat is wel gek allemaal ja....zou het dan toch allemaal door de Teunis en tarwekiem komen? Ben benieuwd of het vanmiddag dan nog doorbreekt...
Het is wel gewoon doorgebroken, verlies ook stolsels en weefsels, maar ik denk idd dat teunisbloem de scherpe kantjes ervanaf haalt, normaal zijn de krampen veel erger. En mijn LF is maar 2 dagen verlengd (wrs dus door tarwekiem) maar dat vind ik geen ramp, hier in het vervolg maar rekening mee houden. FF heeft een cyclus van 32 dagen aangehouden dus nieuwe nod is 8 juli pas (wat klinkt dat ver weg!) Vanavond ga ik weer beginnen met teunisbloem tot aan ovulatie, en ben echt benieuwd of ik nu weer op een redelijke dag mijn ei krijg...
Spannend! Klinkt inderdaad nog zo ver weg....duurt lang hé... Ik heb vandaag tot nu toe echt minder last van m'n buik, begin me bijna af te vragen of dat wel goed is vanmorgen toch m'n afspraak op de fertiliteitspolie afgezegd, ik mag gewoon weer bellen mocht het toch mis gaan.
Wat fijn om te horen dat je minder buikpijn hebt, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken, komt vanzelf weer opzetten hoor als je baarmoeder verder gaat groeien... Hoort er allemaal bij Wel fijn dat je gewoon naar de fertiliteitspoli mag bellen als het wel mis mocht gaan, vaak zeggen ze dan “mocht er iets zijn dan kun je altijd even een nieuwe verwijzing vragen” dus het is fijn dat je sowieso direct naar hun zou mogen bellen, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit he
Ah jammer @DCG Maar goed... denk dat je gister dus wel als cd 1 kan beschouwen als je echt zoveeeeell bloed verliest. En dan ook nog eens stolsels enzo. Misschien was er toch iets gaande?
**NOD va 21 februari 2019** Door tot iedereen op roze 4 juni (2) DCG, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 clomid (en meteen de laatste) 14 juni (1) Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 17 juni (1) Visje85, 34 jaar, 2de kindje, ronde 9 Datum onbekend (1) @geneeke Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Zwanger in april: Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 Zwanger in mei: Lalaatje90, 29 jaar, tweede kindje, ronde 11 Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 4 Zuster9203, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Totaal: 5 Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (9) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Even een snel berichtje. Ben even 2 rondes(met schrijven) gestopt maar ben er weer. Werd even iets te veel. Maar heen geluk mee gehad
Als je menstruatie voor 19:00 begint moet je de volgende dag pas als cd1 beschouwen. Aangezien het bij mij pas om 23:10 begon moet ik die dag sowieso niet tellen. (Als ik gewoon om 22:30 naar bed was gegaan was ik er vandaag pas achter gekomen) Het vreemde is dat ik dus ook denk dat er iets gaande was, ben vanmiddag echt een groot stolsel verloren dat een beetje een vorm van een 8 had, heel gek, ook vuurrood en zag er heel apart uit, heb zoiets nog nooit gezien! Mijn moeder denkt ook dat het wrs een vmk is aangezien ik al 2 dagen overtijd was (gezien normale LF van 14dg) Maar goed, probeer er niet over in te zitten en nu maar afwachten of we met de letrozol beter resultaat hebben Hoe voel jij je?
Wat fijn om je hier weer te zien! Kan me voorstellen dat het allemaal teveel werd hoor, ik vind het daarom juist fijn om hier te kletsen, lekker onbezorgd alles van je afschrijven, maar goed iedereen is daar anders in... hoe gaat het nu met je? Weer met frisse moed verder? Welke cd zit je nu? Hopelijk gaan de laatste dames hier ditmaal ook gewoon lekker mee op roze! Vol goede moed gaan we er weer voor
**NOD va 21 februari 2019** Door tot iedereen op roze 14 juni (1) Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 17 juni (1) Visje85, 34 jaar, 2de kindje, ronde 9 8 juli (1) DCG, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Letrozol Datum onbekend (1) @geneeke Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Zwanger in april: Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 Zwanger in mei: Lalaatje90, 29 jaar, tweede kindje, ronde 11 Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 4 Zuster9203, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Totaal: 5 Wachtbankje (2) Ongesteld (1) Zwanger (9) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Ow ja dat klinkt logisch indd. Dus vandaag cd 1! Hopelijk heb je deze ronde meer geluk! Ik voel me wel oké. Heb enorme trek in van alles. Zoet en zout door elkaar. Begin steeds meer last van m’n borsten te krijgen. Van de week droomde ik dat m’n vriend in m’n borsten kneep en dat er allemaal melk uit spoot hoe bizar kun je dromen dan hè?
Hahaha ja door de hormonen kun je idd aparte dingen dromen Goed om te horen dat je je wel goed voelt, die cravings horen er uiteraard bij, ik had ook trek in vanalles! En die borsten, die gaan alleen maar meer groeien... valt dan zo tegen na de bevalling he, als ze weer slinken
Ik heb zo’n honger!!!!! Net al een broodje gegeten en kan nu wel weer en dan nog een bak ijs erachteraan ofZo