En wachten duurt zoooo lang! Het is maar goed dat we in elk geval een weekend vol ontspanning hebben, even gedachten lekker op nul
Ja hoor, meestal in de periode voor ovulatie kan je temp flink schommelen, geeft helemaal niks. Meestal blijft de temp na ovulatie wat stabieler
Jeetje wat een berichten weer, ik lees alles, maar kan niet op alles reageren haha. Helaas een beetje druk, veel werk ( goed voor de afleiding). Het begint erop te lijken dat mijn ei weer laat gaat vallen. Opzich zou het niet heel erg zijn, dan komt er in ieder geval een beetje duidelijkheid in mijn cyclus, eindelijk. Voor nu nog lang niet positief. Ik gok dat de test zondag of maandag positief is. We wachten rustig af. Ik merk dat ik er deze maand toch iets minder mee bezig ben, ook wat zelfbescherming denk ik..
Misschien hoort een laat ei nu wel bij je cyclus na de mk.. op welke cd zit je nu? Fijn om te horen dat je er minder mee bezig bent, vaak heeft dit wel een positief effect! Ik hoop voor je dat je snel je ei vind
Ik denk dat mijn ei vandaag gevallen is. De test loopt mooi af nu. Gisteren nog gezellig gemaakt. Vanavond heeft geen zin meer denk ik.
Ik zou het gewoon doen voor de zekerheid! Als je je piek hebt duurt het tussen de 24-36u en als je ei is gesprongen kan het nog bevrucht worden voor enkele uren, dus ik zou er nog op gokken...
Als die dan maar voor cd20 valt, dan is de kwaliteit nog goed. Het schijnt als je een nog later ei hebt dat de kwaliteit afneemt..
Ik sleur hem gewoon weer mee de slaapkamer in! We hebben altijd al wel een actief sexleven maar drie keer achter elkaar niet zo heel vaak
Nou mijn nieuwe voorraad is eindelijk binnen!! Gelijk getest om te kijken of het al afloopt, maar tot grote verbazing weer een knaller!! Heb ik dan zo’n lange piek?? Kan het dan alsnog vandaag springen of zou dat morgen dan zijn?? *helemaal in de war* Bekijk bijlage 610088 Bekijk bijlage 610087