Hi en welkom, gezellig dat je meekletst! Wauw, kijk die lijst. De 24ste wordt wel een soort van d-day in deze groep
Mijn laatste testje gedaan van deze maand nu is die echt weer licht geworden. Gisteravond zag ik wel dat de streep wat lichter was geworden maar nog geen groot verschil. Nu wel weer helemaal licht. Dat betekend toch dat mijn ei dan geweest is? Hoop ik dan, ik ben hier nog niet zo ervaren mee. Gisteren voelde het wel sochtends alsof mijn ei ging springen stekend gevoel. Dat was einde van de middag weg. Ik doe ff mijn rijtje erbij. Volgende keer kan ik dan wat later beginnen met testen. Al hoop ik dat dat niet nodig is dan
Ohh wat fijn! Dan zal je ei er wel aankomen ik heb wel de sticks waar je overheen moet plassen en niet de dipsticks. Ben benieuwd. Ik had er gisteren eentje gedaan omdat ik continue stekende borsten heb vanaf mijn menstruatie. Dacht misschien een heeeeeel vroeg ei haha. Maar kreeg een licht streepje dus nog even geduld
Nee dat dacht ik dus ook met deze testen. Ik wil gewoon een knaller haha. Werd er ook onzeker van. Ik heb ze nu van zwanger en kids. Online besteld. Heb weer testjes waar je overheen moet plassen. Die dipsticks vind ik zo’n gedoe. Dus ben benieuwd of ik hiermee wel een knaller krijg..
Ja ik denk wel dat je ei al is gesprongen. Ik kan niet heel goed zien welke nou het donkerste is. Maar zou vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen. Je ei springt binnen 48 uur na je positieve test en is dan nog 12 uur te bevruchten zeg maar haha hopelijk een positieve test voor je aankomende maand!
Maandagavond had ik de donkerste test die sloeg ook gelijk met contact urine uit. De teststreep was eerder donker dan de controle streep en deze test is ook wat donkerder dan de controle streep. Maandag hebben we dus nog geklust en bij toeval zondag ook ik had hem nog niet verwacht een positieve test namelijk. Hoop wel dat dit voldoende was want denk niet dat we vanavond kunnen klussen
Ohh nee verschrikkelijk. Hier ook zo ziek geweest. Duurde lang. Gelukkig heb je dan nog even om op te knappen! Hopelijk wacht je ei netjes tot je weer beter bent beterschap!
Ook nog even geduld dus... mijn test was vanochtend weer lichter, dus nog niks in aantocht, of ik krijg gewoon geen eisprong meer
Laten we het hopen dat de zaadjes het zo lang volhouden we gaan het zien! Jij ook nog succes met jou ei die is nog in aantocht zo te lezen. Hoop dat je ook gauw een knaller hebt.
Vanaf dag 12 en zit nu op dag 20. Gezien mijn cyclus aantallen moet ie wel snel komen, maar vorige maand ook niet
Voel trouwens nu wel steeds wat krampjes en een zeurend gevoel rond m’n lies ik doe vanavond weer even een ovutestje.
Hier blijven ze allemaal maagdelijk wit... Zelfs niet een mini streepje, terwijl ik eigenlijk mijn ei morgen had verwacht. Upside: door de griep al wel 2.5 kg kwijt. Dat scheelt weer heel veel sporten voor de bruiloft :')
Hallo dames mag ik ook erbij? Het lukt mij niet om de lijst aan te passen.. Kan iemand dat voor mij doen? Alvast bedankt! Lola3- 2e kindje- 32 jaar- ronde 9 NOD 25 FEB
**NOD 21 FEBRUARI T/M 27 FEBRUARI 2019** 21 februari (2) Oilell, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Aapie88, 30 jaar, 1ste kindje, ronde 7 22 februari (2) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 6 23 februari (1) RoosDeWijn, 38 jaar, 1e kindje, ronde 10 (1e na mk) 24 februari (7) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 4 Ilona36, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 10 (mmm) DCG, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde mmm (na 2 jaar zo proberen) J010, 33 jaar, 3e kindje, 2e ronde Dafino, 35 jaar, 4e kindje, 1e ronde 25 februari (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 26 februari (2) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Naju, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (2) Visje85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Dracaena, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk (ronde 10) Totaal: 17 Wachtbankje(2) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Klopt de lijst zo? Mijn nod datum klopt eigenlijk niet meer omdat mijn eisprong al geweest is. Afgelopen maandag echo gehad en toen was de eisprong al geweest. Weet alleen precies wanneer dus blijf nog even hangen hier.
Ja, hij klopt denk ik dan zou mijn nod ook niet meer kloppen aangezien mij ei er ook al was. Dit is alleen de eerste keer met ovulatie testen en heb altijd al gedacht dat ie iets eerder was ben dan wel eigenlijk al een paar maand 27-28-27 dus hou toch mijn nod van 21 februari aan. Blijf maar gezellig hangen rosa